Connectbox is instabiel Opgelost
Onze connectbox valt regelmatig uit en dan is er geen internet meer via de kabel en via de wifi. Vervolgens moet je de connectbox resetten en duurt het e...
Onze connectbox valt regelmatig uit en dan is er geen internet meer via de kabel en via de wifi. Vervolgens moet je de connectbox resetten en duurt het e...
Ik zou graag de map 'outbox' willen toevoegen. bij mij staat die nergens en soms gebeurt het dat je een mail verstuurd - zoals nu - en deze niet verzonde...
Vanochtend bij inloggen om loonstrook in te kunnen zien werd ik geweigerd omdat het IP adres afweek van het adres dat bekend is bij de boekhouder, goede ...
Sinds gisteren kan ik de SMPT server via outlook 365 niet meer bereiken. alle settings/ports nagelopenoutlook verwijderd en opnieuw geinstalleerdander pr...
Sinds een paar dagen kan ik geen mail versturen. Instellingen nagekeken. Werk met Samsungtablet, Android 4 en daarop zou ik volgens ziggo bij smtp beveil...
Hoi.Het ging altijd goed met wifi en ethernetkabel, maar op zondag toen ik wakker werd, ging ik naar de computer en had ik geen kabelinternet meer. Wi-Fi...
MailHallo Ik ben nieuw op dit forum, ik heb begrepen dat dit de enige manier is om in contact te komen met Ziggo over mail problemen. Ik heb een mailadre...
Allereerst heb ik de topic van @Pasi even doorgenomen en ik blijf toch met een vraag zitten.Ik heb de Deco M4 ( 3 stuks ) besteld bij Ziggo en die wordt ...
Hallo 4 weken geleden had ik full dual stack op mijn modem. Daarna waren er problemen met mijn modem en werd mijn modem vervangen. De oude en nieuwe mode...
Hoi allemaal,Mijn ip is gelekt op de site xresolver.com Ik wil graag dus mijn ip veranderen van mijn router. Ik heb de wifi boosters. Hoe kan ik mijn ip ...
Ik kan een onderwerp laten zweven, wat houd dat in?
Misschien over het hoofd gezien.Is er een link of post waar de normale/goede waarden bij Network status worden vermeld.Power, SNR, Pre RS Errors, Post RS...
Vandaag heb ik de TP-Link Deco M4 van ziggo in gebruik genomen, het werkt goed alleen mijn Synologie NAS welke met een UTP kabel aangesloten zit op de Co...
Hoi, ik wil een (oud) netwerk verwijderen van mijn router. Ik heb momenteel naast het gastennetwerk nog twee draadloze netwerken en dat wil ik graag teru...
Hallo,Bijna elke dag herstart de Connect box zich.Heb nieuwe splitter en kabels gekregen,geen verbetering. Hieronder de down en upstream gegevens.Wifiboo...
Vorige week Safe Online geïnstalleerd op 4 apparaten, alleen op de smartphone lukt het niet, omdat ik door een FootPrint 6.1.951.28/FPMCP foutmelding nie...
Hallo allemaal, Afgelopen week heb ik mijn setje ontvangen van Ziggo voor de Ziggo Wifibooster (met internetkabel). Bij dat setje is een ongemarkeerde UT...
Vandaag immens lange storing geweest. Na veel meldingen dat het opgelost was nog steeds geen internet verbinding met je modem.Resultaat, geen telefoon, g...
Hallo. Ik heb zelf geen Ziggo, maar een familielid van mij wel. Ik help hem met zijn internet. Vandaar deze vraag. Hij heeft thuis een connectbox die in ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.