Constant herstarten modem: wat te doen? Opgelost
Hoe kan het toch dat mijn modem elk uur wel 5 herstart ? Mijn gevoel zegt dat het aan de horizonbox ligt die in conflict loopt of iets in die trant
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoe kan het toch dat mijn modem elk uur wel 5 herstart ? Mijn gevoel zegt dat het aan de horizonbox ligt die in conflict loopt of iets in die trant
Hey hallo allemaal,Sinds ik eindelijk online ben met Ziggo, is mijn ip adres 3x gewijzigd. Kan iemand mij uitleggen of dit normaal is? en hoe ik dit kan stoppen?
Ik heb een nieuwe foon Wiko met Android 8.1. Met mijn oudere toestellen is wifi spots instellen nooit een probleem geweest. Dus Certificaat gedownload en de gegevens van mijn account verzameld.Echter ...
Goedemorgen,Hoe kan ik de regelafstand instellen tijdens het schrijven van een email.Ik heb nu een regelafstand van 1,5 en wil deze graag veranderen naar 1.Met vriendelijke groet,Ingrit van Nieuwenhui...
Hoe kan dit opgelost worden?
De ziggo sport app werkt niet meer na update naar iOS 12.1.2ik krijg de melding dat ik gebruik maak van een proxy of VPN server en dat niet is toegestaan ivm de beeldrechtenik maak echter geen gebruik...
Hallo Forum, Hoe geef ik mijn Synology NAS een vast IP-Adres in het witte Ziggo modem?
Beste,Internetsnelheid is overal in huis prima. Waar ik werk 150mb down en 20mb up. Echter, dit wordt drastisch (>90%) verlaagd zodra ik inlog op netwerk van werkgever (Johnson & Johnson). Verbinding ...
Ik probeer iedere keer verbinden via de ethernetkabel, maar geen verbinding. Heb 2 nieuwe kabels gekocht, maar zonder succes. Dus kijk ik wat er gaande was, kreeg ik iedere keer een melding "ip config...
Ik heb een domeinnaam en kan daarop email ontvangen, laten we zeggen info@abc.nl. Dit wordt nu door KPN afgehandeld. Ik heb daar nog een wxs account, dat ik wil opzeggen. Ik wil dit overzetten naar Zi...
Ik heb Safe online opnieuw geïnstalleerd maar krijg het icoontje niet terug op het bureaublad.Wat te doen?
Vanwege slechte wifi bij mijn laptop heb ik vorig jaar een UTP kabel vanaf het modem op mijn laptop aangesloten. Prima oplossing. Nu krijg ik binnenkort zonnepanelen en de omvormer met wifi komt in de...
* Waarom is er geen Qqs?* Hoe kan ik url blokkeren (om ads te blokkeren)
Apps van NPO werken niet meer zolang apparaten in huis verbonden zijn met wifi.Dit geld voor alle apparaten. Zodra ze ergens anders verbonden zijn of via mobiel netwerk, werkt het wel. Dit is alleen b...
Dag,Ik heb al een tijd problemen met online gamen maar meestal na rebooten werkt het wel. Maar de laatste dagen lukt hier niet meer. Ik heb het idee dat het aan mijn upload snelheid van de ps4 ligt. D...
Na een stroomuitval van een uur door plaatsing nieuwe meter, doet ons bekabeld internet het niet meer.Tenminste...boven niet. Vanuit de connectbox gaat één kabel naar een accespoint waarop meerdere pr...
Als ik een dab radio station wil streamen via internet dan merk je sat het erg hakkeld. het duurt even voordat het afspelen begint en als het dan afgespeeld wordt dan hakkelt het geluid voortdurend ne...
Weet iemand wat dit betekent en hoe op te lossen? Wij hebben Ziggo zakelijk.Reporting-MTA: dns;mail.afas.onlineX-PowerMTA-VirtualMTA: mailReceived-From-MTA: dns;XENAPPP06020 (10.20.8.68)Arrival-Date: ...
Ik ben gewend bij andere routers dat deze zodanig te configureren zijn dat deze per ingestelde tijdspanne zichzelf kunnen resetten. Bijvoorbeeld elke nacht om 03:00u automatische reset van WifiRouter....
Ik probeer de camera (basisstation) van een Smart Home Beveiligingssysteem (SHB) te koppelen op mijn Wifi. Hiervoor heeft SHB een app ontwikkelt die zowel contact maakt met de wifi als met de camera. ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
50 | |
41 | |
11 | |
8 | |
5 |