NAS Synologic instellen router Alleen-lezen Opgelost
Hallo, Ik ben al dagen bezig om mijn Nas vanaf buiten te benaderen. Diversen reset en instellen krijg ik het niet voor elkaar. Ik zou als het zou werken ...
Hallo, Ik ben al dagen bezig om mijn Nas vanaf buiten te benaderen. Diversen reset en instellen krijg ik het niet voor elkaar. Ik zou als het zou werken ...
Nadat ik gisteren ervaren heb dat er een bug in de DHCP van het gigabit modem zit heb ik nu een ubiquity router aangeschaft om verder te kunnen. Ik kan a...
Hallo,Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag over het aansluiten van de DECO M4.Mijn vraag is: Moet ik de main deco perse rechtstreeks aansluiten op ...
Beste, Ik heb de WiFi check gedaan. Nergens in huis (behalve bij de WiFi router binnen een bereik van 20cm) WiFi op mijn laptop. Dit betreft een HP lapto...
Ik heb sinds enkele weken de Connect box giga. Daarvoor had ik de vorige editie van de Connect Box. Die heeft jaren lang in de bridge stand gedraaid met ...
Hoi ik ben noureddine sellami en ik heb een vraagje.ik heb bij de action een wifi versterker gehaald van het merk dymond en ik heb alles ingesteld en de ...
Ik heb sinds een paar weken een heel bijzonder probleem. Mijn modem herstart zich eens in de zoveel tijd, waardoor ik 5-8x per dag geen internet heb voor...
Beste community, Ik heb nogal een eigenaardig probleem:Ik krijg geen e-mail binnen op 1 van mijn aliassen.Dat is natuurlijk al vreemd aangezien alles via...
Ik heb 2 email adressen bij Ziggo.Nou wil ik er eentje verwijderen helaas gaat dit niet deze optie is namelijk grijs, en nee hij is niet gekoppeld aan mi...
Hallo Ziggo community! Ik heb een vraag over mijn zonnepanelen omvormer van het merk Omnik die geen wifi verbinding meer maakt sinds ik de Ziggo wifi boo...
Het is een beetje raar maar als ik zo mijn vraag kan stellen perfect. Mijn nieuwe Connectbox Giga laat mij niet een eigen dhcp netwerk range kiezen. Hij ...
Voor mijn home automation heb ik 15 - 20 vaste IP-adressen nodig. In de Cisco EPC3925 kan dit door adressen te reserveren binnen het DHCP-bereik. Praktis...
Hoi, Ik sinds kort een TP-link 5port Gigabit switch staan naast mijn modem. Mijn modem staat in de brugmodus en er gaat een kabel van het modem naar de s...
Goedemorgen, Ik heb een vraag met betrekking tot en het volgende. Ik heb op de begane grond een Connectbox die zorgt voor Wifi in huis. Omdat mijn zoon v...
Hallo, Sinds kort is mijn bekabelde downloadsnelheid ineens van 30mb/s naar 11mb/s gegaan. Ik gebruik een Cat6 kabel en ook nog een netwerkswitch. Er is ...
Safe online functioneert niet goed; er staat geen icoon op de balk, de update werkt niet. Dus had ik het plan om Safe online opnieuw te installeren, echt...
Ik heb het Ubee EVW321B modem. Ik maak veel gebruik van statische IP adressen voor o.a. mijn domotica switches, echter het aantal statische IP adressen w...
Ik heb nu een Connectbox (ARRIS TG2492LG-85 Router) als modem voor telefoon en internet.Internet zowel via UTP als via 2,4 en 5 GHz-WiFi. Voor TV gebruik...
Ik ben al maanden aan het klooien met een instabiele internetverbinding. Inmiddels hebben verschillende monteurs hardware vervangen: nieuwe AOP, nieuwe s...
Sinds kort ervaar ik dat mijn draadloze internetverbinding (50/5 pakket) slecht en instabiel is geworden. Hier verschillende dingen voor geprobeerd (zie ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.