ipv6 uitzetten via klantenservice lukt niet Alleen-lezen Opgelost
Ik probeer nu al meer dan een week om ipv6 uitgezet te krijgen maar het is nog niet gelukt.De ene medewerker belooft het, maar doet het niet, de ander ze...
Ik probeer nu al meer dan een week om ipv6 uitgezet te krijgen maar het is nog niet gelukt.De ene medewerker belooft het, maar doet het niet, de ander ze...
Ik gebruik al jaren Gmail om mijn email verkeer te regelen maar sinds een maand worden diverse uitgaande emails door Gmail geblokkeerd, de blokkering bet...
Goedemorgen, Sinds een maandje of 6 springt mijn connect box op willekeurige moment op storing ds scanning. Wifi normaal en 5g zijn dan wel niet wel niet...
Hallo allemaal,Sinds een poosje heb ik enorme ping spikes/packet loss, Dit merk ik vooral tijdens het gamen en dan met name shooters. De snelheid en de u...
Als eerste had ik een Arris modem en ging deze zichzelf meerdere keren per dag zichzelf herstarten. Contact met Ziggo en blijkbaar had ik een oudere AOP ...
Vologende maand gaan wij verhuizen. Ik wil dat doorgeven, maar krijg op de pagina telkens een foutmelding. Wat te doen?
Hoi, Ik overweeg om een TP Link Deco M9 aan te schaffen en nu lees ik op het forum veel over een bridge modus . Is het wijs om deze in te laten schakelen...
Hoe moet ik de box instellen om gebruik te maken van beide bandbreedtes 92.4 en 5Ghz)
Goedemiddag, Ik heb een Horizon Mediabox ( met ingebouwde modem ) en wil daar Google nest WiFi op aansluiten om zo overal in huis een goed WiFi signaal t...
Ik (leo0054) zie bij mijn partner (zij is hier ingelogd als zwaantje52) vreemde gegevens in de netwerk historie. Wat is er aan de hand?Ik heb voordat ik ...
Ik merk soms geen internet heb. Nu blijkt achteraf dat mijn HorizonBox een DHCP server heeft aanstaan met als DNS server 192.168.192.2 Mijn ZiggoConnect ...
Beste expert, Bij mij (ook) valt internet zo'n 15-20 maal per dag weg op de connectbox. Voorheen was dit niet het geval, in ieder geval niet merkbaar. He...
Dag allemaal, Sinds het meer en meer thuiswerken ervaren wij problemen met citrix, microsoft teams en gamen. De verbindingssnelheid is perfect. Uiteraard...
Beste Ziggo, Ik wil graag ipv6 uitgeschakeld hebben in mijn modem/router.Sommige websites kan ik hierdoor niet bezoeken.Teveel problemen hiermee. Mijn da...
Goedenavond, ik heb net de TP-Link Deco M4 binnen gekregen. Nu heb ik aparte 2.4 Ghz en 5 Ghz wifi netwerk laten instellen door ziggo, omdat sommige appa...
Beste,Ik ben me aan het oriënteren op wifi boosters zodat mijn internet sneller en beter is en wellicht doorloopt tot in de tuin.Ik zie 2 soorten en vraa...
Sinds het installeren van de Deco M4 krijg ik mijn acces points/besturing via app/wifi van de airco niet meer gekoppeld. Ik vermoed/verwacht dat ik poort...
Hallo, Ik heb een Arris modem van Ziggo, de witte staande.Ik heb 2 Wifi stopcontacten gekocht deze krijg ik niet geconnect met mn modem, de stopcontacten...
Hallo,De Arris ConnectBox (IPv6, DS-Lite, former UPC) kan aan firewalling voor IPv6 doen, zodat ik een interne server van buitenaf bereikbaar kan maken. ...
Voor de onlangs doorgevoerde downloadsnelheid had ik altijd een prima snelheid van 250. Toen werd de snelheid verhoogd naar 300. Na de verhoging ben ik a...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.