Packetloss Alleen-lezen Opgelost
Ik heb bij alles wat ik doe en elke server heb ik packetloss van 1 tot 5%,Ik heb een kabel van de connect box beneden naar boven in mijn asus router, en ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb bij alles wat ik doe en elke server heb ik packetloss van 1 tot 5%,Ik heb een kabel van de connect box beneden naar boven in mijn asus router, en ...
wat is het verschil tussen de tp link deco s4 en de m4?heb via ziggo de m4 gekregen maar wil deze uitbreiden maar de m4 is lastig te verkrijgen en de s4 ...
Beste forum, ik ben al langere tijd op zoek naar een duidelijk antwoord en tot op heden nog niet gevonden. Hopelijk kan dit forum me helpen! Wij zijn een...
Beste medelezers, (helpers), Ik heb het volgende probleem, ik heb een setje van de wifi boosters besteld (TP-Link Deco M4). modem is een TG2492LG-ZG. Het...
Hallo, Vandaag is voor de derde keer mijn email account geblokkeerd. Telkens mijn wachtwoord voor de email en van mijn ziggo veranderd en opnieuw met de ...
Ik wil startnummer voor 5 Ghz Wifi kanalen veranderen op TP-Link Deco M4 (gekocht bij Ziggo)Ik heb sinds kort instabiele DECO -connecties vanwege Wifi va...
Dag, ik heb besloten om de Deco x20 (stuks) aan te schaffen, ik heb nog wel een vraag over een switch en hoe en vooral waar ik die op moet aansluiten. Mi...
Hallo community, Ik heb nu 6 maanden problemen met ziggo en ik ben er helemaal klaar mee, ik zit op het punt om op te zeggen want de klantvriendelijkheid...
Ik heb ook een dreigmail gekregen, door mijn eigen ziggo e-mailadres verzonden en ik kan niet inloggen bij mijn ziggo om mijn password te wijzigen.Als ik...
Our Wifi seems to be extremely unstable. we have 500 mb. There are times where it seems to as expected but the dips are becoming more frequent. Particula...
De PC is een Imac (desktop). Wij hebben van Ziggo geen Mediabox XL maar een simpele Mediabox die alleen met een coaxkabel is aangesloten. De Wifi doet he...
Hoe zet ik de ledlampjes uit van adapter B van de wifibooster via het stopcontact? Ze zijn hinderlijk in de slaapkamer.
Hallo, waar kan ik mijn wachtwoord veranderen voor de upcmail.nl.In mijn ziggo zie ik alleen de ziggo.nl adressen.
Logde vandaag in op de Connect Box om eens te kijken na de storing (lokaal) vannochtend.- Alles UPC branded- IPv6 testsites zeggen dat ik geen IPv6 heb- ...
Bekijk dit artikel voor meer informatie over wat je met je modem kan doen als de pijltjes groen knipperen:< Betekenis en oplossing bij knipperende pijltj...
De afgelopen paar weken geleden ben ik een paar keer van extern IP adres gewisseld, ivm een andere router en koppeling aan vaste PC.Als ik het modem aan ...
Hallo, Ik heb een Connectbox, type CH7465LG-ZG. Sinds vanochtend is de WIFI uitgevallen en na alles resetten etc is het niet gelukt weer verbinding te kr...
Lieve mensen, Afgelopen week is er onderhoud gepleegd aan de wijkcentrale of straatkast. Na het onderhoud hadden we direct weer beschikking tot TV-signaa...
We hebben thuis een nieuwe ethernet verbinding aangelegd vanaf de connectbox van Ziggo naar de zolder via een wandcontactdoos met ethernet/coax verbindin...
Connectbox staat in bridge modus met een TP link router erachter voor de Wifi. Bij het downloaden van torrents valt me op dat internet volledig wegvalt i...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
44 | |
18 | |
6 | |
3 | |
3 |