IP adres Opgelost
Ik moet bij een bepaalde instantie opgeven wat mijn IP adres (sen) is of zijn.Bij de helpdesk van Ziggo konden ze aangeven dat ik een statisch of een dyn...
Ik moet bij een bepaalde instantie opgeven wat mijn IP adres (sen) is of zijn.Bij de helpdesk van Ziggo konden ze aangeven dat ik een statisch of een dyn...
Heb sinds enkele weken de wifi boosters in gebruik en heb sindsdien het probleem dat op mijn iMac de wifi verbinding uitvalt. Daarna moet ik mijn mac hel...
Sinds gebruik van de Deco M4's krijg ik mijn beveiligingscamera niet langer werkend Camera werkte voorheen prima. Nu heb ik vel betere verbinding door he...
Hoi allemaal, in ‘postvak in’ heb ik diverse submappen. 1 van die mappen zie ik niet op mn laptoppie, wel in mn telefoon. Hoe kan ik dat aanpassen? Groet...
Tot mijn grote verbazing (alhoewel er laatst al een dochteronderneming van liberty global glas leek te gaan aanbieden) lees ik dat ziggo nu in bepaalde n...
Goedenavond, Wij ervaren al enige lange tijd (maanden) dat WiFi wegvalt. Met een gezin van 4 waarvan we een soort van mobiele brigade zijn.Heb ik het ide...
Hi,In the last 6 months my work vpn is disconnecting every 1-2 days.The issue is since the EIGRP is not getting a message back for some reason. the conne...
Hallo, Ik heb vandaag de 3 tp-link M4R wifiboosters geïnstalleerd, ik begon met de eerste die ik aansloot aan mijn modem met het ethernetkabeltje en via ...
Beste community,Graag wil ik mijn ipv4 en indien mogelijk andere semi-statische data veranderen. Helaas ben ik slachtoffer geworden van een ddos-aanval v...
Goedemiddag, Internet werkt tot nu toe prima op alle apparaten in huis (telefoons, laptops, computers enz.). Mijn zoon heeft een nieuwe Chromebook (Acer ...
Als ik probeer in te loggen op mijn Ziggo mail account dan krijg ik wel het inlogvenster te zien en vervolgens een pagina met allemaal rare tekens. Heb d...
Sinds korte tijd heb ik last van een haperende internetverbinding, de ene dag is er niets aan de hand en de volgend dag krijg ik op alle apparaten timeou...
In het begin hadden we nog analoge tv over de kabel, nu die bandbreedte beschikbaar is, heeft dit ook invloed op het kunnen krijgen van dual-stack ipv4/6...
Het begon min of meer een maand geleden. Mijn internetsnelheid is altijd lager dan 5 Mbps download en 0,8 Mbps upload. Gisteren zaterdag was nog erger 2,...
Van de week heeft de monteur van Ziggo de Deco 4 geïnstalleerd, alleen vergeten dat we ook een Ring Pro deurbel hebben.Nu krijg ik deze niet op geïnstall...
Goedemiddag, Na het nieuwe modem (connectbox ) te hebben ontvangen als vervanger van mijn oude connectbox (beide Compal) was ik binnen no time online. De...
net een nieuwe mediabox, nadat de vorige enige tijd geen verbindning had. Na installatie alles in orde. Na vier dagen weer htezelfde probleem. Alle tips ...
Na een lokale internetstoring kon ik me aanmelden voor SMS notificatie, wanneer storing opgelost was. Nu krijg ik dagelijks meldingen dat de storing nog ...
Als ik de wifi wil hebben dan MOET ik tv kijken na de upgrade. Wat een onzin. Voor de upgrade was wifi los van de activiteit van de horizon. Als ik naar ...
Hi all, I posted a while back when I had some problems with terrible packet loss, and while those problems were resolved by a Ziggo engineer at the wijkc...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.