Kan Arris modem niet benaderen Opgelost
Hoi i.v.m. de mediabox next heb ik ook een nieuwe modem gekregen . Netjes alles volgens het boekje .prima .alles werkt na behoren modem staat netjes in b...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi i.v.m. de mediabox next heb ik ook een nieuwe modem gekregen . Netjes alles volgens het boekje .prima .alles werkt na behoren modem staat netjes in b...
Goede middag.Ben geinteresseerd in deTP-LINK Deco M4(3-pack).Kun je deze ook krijgen met 2 pack. Gr. Stacey98
PS4 aangesloten gisteren en toen verscheen de Hon Hai Precision in mijn lijst met connecties. Als ik hem blokkeer doet de PS4 het niet meer. Sinds vorige...
Beste mensen van Ziggo . Hebben jullie enig idee wanneer de upload snelheden een stuk hoger worden naar bijvoorbeeld 100 of 200 Mb/s. Ik vind het prachti...
Ik had mijn modem gereset voor de hogere snelheden en nu kan mijn ps5 geen internetverbinding maken via LAN. PS5 geeft aan dat hij niet kan werken met ip...
Goedenavond, Ik zit met het volgende probleem; Ik heb een Cisco EPC3925 modem. Nu moet ik deze al regelmatig resetten omdat de wifi hapert. Tevens haal i...
Hallo, Paar dagen geleden heb ik op een social media platform genaamd Discord, op een link geclickt, En degene die mij dat had gestuurd heeft nu blijkbaa...
Hello all, For some time now (several weeks at least) i have issues with the WiFi... It is terribly slow at times. Just now, performed the speedtest on t...
Vandaag mijn connectbox giga geïnstalleerd, maar krijg de melding dat ik de dhcp range niet kan aanpassen ("Het start IP-adres dat je hebt gekozen, kan n...
Hallo,Op de begane grond bevindt zich mijn in bridge-mode ingestelde Connectbox met daarachter en daarbij een router (Netgear AC1750). Daarachter (op 2e ...
Ik krijg mijn NAS van Synology niet verbonden via port 6281.Via Hyper Backup NAS-1 lokatie-1 naar Hyper Backup Vault NAS-2 lokatie-2Kan iemand mij zeggen...
Na 2 jaar eindelijk een nieuwe modem gekregen en dacht dat het nu misschien opgelost was. Maar nog steeds is mijn wifi zo slecht dat ik nu alweer op de w...
(firstly apologies for English, if we where talking this would be easy in Dutch but written is harder) I have been suffering intermittent packet loss on ...
Ik heb nu al meer dan 10 jaar dezelfde modem en dat is de UBEE EVW3200. Ik heb steeds vaker het probleem dat het internet weg valt en dat ik hierdoor bij...
Goedemiddag, is het mogelijk een nieuwe router/modem (combinatie?) te ontvangen? Wij hebben er momenteel nog een van de UPC maar deze begint steeds vaker...
Als familie hebben wij een eigen domeinnaam @swierstra.net en als jaren worden emails gericht aan ons domein doorgestuurd naar ons @Ziggo.nl account. Maa...
Beste community leden, Sinds enige tijd heb ik een ipcamera in een vogelhuisje in de tuin gemonteerd. En sinds de eerste dag van de lente wordt het huisj...
Ik kan sinds vanochtend mijn Connectbox niet meer benaderen. Als ik in de url 192.168.178.1 tik krijg ik een time-out error. (Gisteren lukte het gewoon o...
Jawel, dat prachtige krantje kreeg ik in de bus. Onderaan de voorpagina lees ik "Deze Giganet Special is speciaal voor de inwoners van Groningen". Daar w...
Beste Ziggo, Inmiddels heb ik al bijna 10 jaar internet via jullie. Dat ging altijd prima, tot afgelopen december. Daar waar ik tot die tijd altijd de vo...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Vanaf 14 juni is SkyShowtime beschikbaar op de Mediabox Next en op de Next Mini. Je vindt de SkyShowtime-app onder 'APPS' of natuurlijk met de stembesturing. Houd de knop ingedrukt en zeg ’SkyShowtime...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
31 | |
9 | |
9 | |
8 | |
3 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.