Geen Lan wel Wifi Alleen-lezen Opgelost
Hoi, Ik sinds kort een TP-link 5port Gigabit switch staan naast mijn modem. Mijn modem staat in de brugmodus en er gaat een kabel van het modem naar de s...
Hoi, Ik sinds kort een TP-link 5port Gigabit switch staan naast mijn modem. Mijn modem staat in de brugmodus en er gaat een kabel van het modem naar de s...
Goedemorgen, Ik heb een vraag met betrekking tot en het volgende. Ik heb op de begane grond een Connectbox die zorgt voor Wifi in huis. Omdat mijn zoon v...
Hallo, Sinds kort is mijn bekabelde downloadsnelheid ineens van 30mb/s naar 11mb/s gegaan. Ik gebruik een Cat6 kabel en ook nog een netwerkswitch. Er is ...
Safe online functioneert niet goed; er staat geen icoon op de balk, de update werkt niet. Dus had ik het plan om Safe online opnieuw te installeren, echt...
Ik heb het Ubee EVW321B modem. Ik maak veel gebruik van statische IP adressen voor o.a. mijn domotica switches, echter het aantal statische IP adressen w...
Ik heb nu een Connectbox (ARRIS TG2492LG-85 Router) als modem voor telefoon en internet.Internet zowel via UTP als via 2,4 en 5 GHz-WiFi. Voor TV gebruik...
Ik ben al maanden aan het klooien met een instabiele internetverbinding. Inmiddels hebben verschillende monteurs hardware vervangen: nieuwe AOP, nieuwe s...
Sinds kort ervaar ik dat mijn draadloze internetverbinding (50/5 pakket) slecht en instabiel is geworden. Hier verschillende dingen voor geprobeerd (zie ...
Goedenavond, Wij hebben een tuinhuis/veranda laten bouwen achter in onze tuin. nu willen we hier uiteraard ook goed wifi op onze telefoons, en er komt oo...
ik heb ziggo en vodaphone en dan is safe online t.w.v. €6.95 gratis maar is dat slechts voor 1 maand of is dat voor altijd?
Best,Ik wil de VPN van de NAS gaan gebruiken. Echter heeft de connectbox alleen IPV6 en is er geen NAT optie in het beheerpaneel. Moet de Connectbox naar...
Beste Ziggo,We hebben sinds lange tijd de volgende modem Ubee EVW3200/320b in huis. Onlangs maakte ik wifi-connectie hiermee met mijn mobieltje, en daar ...
Ik ben geswitcht naar een 1Gbs abonnement met dito modem. Vreemd genoeg haal ik maar 550Mbs met de Ziggo speedtest. Ik heb een Deco M9 netwerk in bridge ...
Beste Mensen, Ik heb in de woonkamer bij het modem de hoofd deco M4 aangesloten met als bewerkingsmodus Access point dus alles draadloos behalve hoofd M4...
Hallo Community, Mijn vraag betreft het installeren van 3st TP-Link Deco M4 boosters als AP in een bedraad netwerk. Vanaf de router heb ik 4 switches in ...
Hele domme vraag waarschijnlijk, maar ben echt een oen met alles wat internet betreft. Ik heb gisteren de deco m4 geïnstalleerd. Maar kan ik gewoon de st...
in postcode 6211cc is sinds eergisteren alle verbinding met Ziggo verbroken. Op navraag bleek dat het wel minimaal een week zou duren voordat er iets aan...
Ik had een Ippies account die ik tijd geleden heb opgezegd. Helaas krijg ik nog steeds het ippies icoontje (“Activeer ippies sparen”) te zien als ik mijn...
Ik heb een modem nodig die voor een bepaald target ip adres een minimale bandbreedte garandeert (upstream in dit geval) via QOS shaping van 5 mbit. Welk ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.