Kan geen 5G verbindingen maken Onopgelost
Hallo, mijn download snelheid is bijna even hoog als upload snelheid. Rond 25 mb. Abbo is 250/50
Hoi, Sinds vorige week de internet "upgrade" is geweest is het internet hier in huis dramatisch. Snelheden schommelen enorm en een Teams gesprek is niet ...
Ik kan geen handmatige Portforwarding instellen, ik heb wel de goede firmware type IPv4 ook heb ik UPnP uitgezet. De klantenservice wil me niet helpen en...
Hallo, Dit is al de 2e keer deze week dat de verbinding er uit klapt... Donderdag ook al... Wordt het dit weekend nog gefixt? Of moeten we wachten tot na...
Ik verhuis deze week naar een nieuwe woning. Daar is een wandcontactdoos met enkel een TV en een Radio uitgang. Ik heb dus een splitter nodig die ook een...
Gisteren heeft medewerker Ziggo mij ter overweging meegegeven om evt de nieuwe TP Link M4 Deco te proberen ter verbetering van WiFi in ons huis, dat beke...
Hallo Community, Ik probeer op de Technicolor TC7210 3 poorten te forwarden tcp en udp Nou wou dat vorige week wel, maar omdat ik dacht dat ik het niet g...
hallo. Mijn kennis over internet problemen is zeer beperkt, daar begin ik even mee.Maar er werkt hier iets niet zoals het zou moeten kunnen, en dat is ve...
Bij het instellen van mijn wifi zag ik dat iemand hier in de beurt als SSID bovenstaande heeft ingevuld. Het is een Drogoo Technology Co Ltd apparaat. 2 ...
hallo, sinds kort heb ik de tp link deco m4 thuis. De 3 kastjes van tp link staan verdeeld over mijn huis. Nou heb ik nog de WiFi booster van ziggo over ...
Beste medewerker Ziggo,Kunnen jullie mijn modem op IPv4 only instellen. Dit zodat ik gebruik kan maken van port forwarding.Alvast bedankt.
Misschien iemand antwoord op de volgende vraag ? Met Ziggo Speedtest kom ik met alleen de ethernet kabel tot maar 89 / 92 Mbit. Met alleen Wifi gaat het ...
(sorry for using English) Like some other people here and in the Tweakers forum, my speed went down this week when the speed was supposed to increase. 30...
Sind vanmorgen is de internet snelheid ineens gedaald van 300 Mb/s naar 200 Mb/s. Alles is bekabeld aangesloten en in de situatie is niets veranderd. Is ...
Mijn internet valt regelmatig ff wegheb iig een oud abonnee overname punt zou dit graag vervangen willen hebben
Hallo, mijn internet Max verbinding (600/40) is na de snelheidsverhoging alleen langzamer geworden.Haalde ik vroeger zo'n 280/35 (ook al niet fantastisch...
Hallo,afgelopen dinsdag besloten het modem te resetten ivm doorvoeren van de nieuwe snelheid 300/30 (was 250/20 meen ik). Echter haal ik de nieuwe snelhe...
Mijn connectbox werkte vele maanden lang uitstekend, drie maanden geleden (ong) kwam daar de klad in, een maand geleden werkte hij weer uitstekend (zeer ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.