Sinds enkele weken meerdere keren per dag Internet haperingen Opgelost
Hallo, Sinds enkele weken ervaren we haperingen in de Internet verbinding. Ik kan hier geen regelmaat in ontdekken. Kijkend naar vandaag (25 mei 2021) ge...
Hallo, Sinds enkele weken ervaren we haperingen in de Internet verbinding. Ik kan hier geen regelmaat in ontdekken. Kijkend naar vandaag (25 mei 2021) ge...
Ik heb outlook 2019 op mijn laptop en IMAP ingesteld.Nu zijn de mails in een aantal submappen plotseling verdwenen. In ziggo webmail staan ze wel nog.Wee...
Ik heb outlook 2019. Hier heb ik 3x post in; 3x verzonden en 3X prullenbak staan.Hoe kan ik dit wijzigen naar alles 1X zonder dat ik submappen kwijtraak?
Is het mogelijk dat jullie kijken voor of jullie de modem kunnen reprovisioneren? Ik zie op dit forum dat dit voor meerdere mensen de oplossing is gewees...
Beste community leden / Ziggo moderators, Hoera! Daar is hij dan: mijn gloednieuwe Connect Box van Ziggo. Ik heb helaas zeer weinig verstand van ICT en d...
Ik zie dat in de connectbox de Post RS Errors niet alleen veranderen maar soms ook minder zijn dan enige tijd daarvoor.Gaat het hier om aantal errors ove...
in de Mijn Ziggo van mijn overleden broertje komt zijn @chello emailaccount niet voor. Hier staat alleen het @UPC emailaccount van zijn overleden partner...
Ik heb geen optie om poort-forwarding in te schakelen. wat is de oorzaak hiervan?
Ik had voorheen een topic over jitter en bufferbloat icm de compal connect box. Die is archived dus kan ik niet meer op reageren. Maar oude topic staat h...
Goedemorgen.Een van de smarthome apparaten werkt uitsluitend op 2.4 . Tips voor aanpak beste instelling?
Beste community leden en Ziggo moderators, het volgende: Het SSID + modem wachtwoord veranderd. Beide wachtwoorden bevatten minimaal 30 tekens, hoofd- en...
Hallo beste community, Heb een hoge internetsnelheid maar een lagere ms naar de EA servers. Ik vroeg me af of ik iets kan veranderen in router om een bet...
Gewoon even ventileren, Soms moeten we toch ook minder goed nieuws melden. Na een storing op mijn signaal heeft de laatste monteur voor de zoveelste keer...
Hi everyone, I've been having a lot of issues lately with Ziggo WiFi. The connection usually works fine in the mornings, but sometimes usually after 4-5 ...
Kan ik de wifi booster ziggo C7 de zelfde inlog geven als mijn modem.
Hallo AllemaalAls je een email verstuurd, kies je eerst een Email Account, waarmee je die Email verstuurd.En daarna kies je de "Ontvanger of Persoon" uit...
Ik probeer mijn DDNS in te stellen op mijn UBEE modem. Als je dyndns.org invoert als url kom je uit bij dyn.com; daar komt mijn account dus vandaan. Nu z...
Ik heb diverse manieren gezien die Ziggo biedt, om spam te blokkeren, maar die zijn mij te technisch. Ik voeg braaf elke keer van een ongewenste email he...
Ik merkte gisteren opeens van het ene moment op het andere dat het laden van pagina's die normaal snel laden een stuk langzamer ging. Wat blijkt nu? Mijn...
@Paul Ik kan 1 van mijn apparaten niet bereiken omdat deze de standardgateway ip4v ip-adres 192.168.0.x heeft. Nu wil ik mijn standardgateway ip4v ip-adr...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.