Traag en wegvallend wifi Ubee3200 Alleen-lezen Opgelost
Ik heb al heel lang last van traag en wegvallend internet. Regelmatig moet ik het modem opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen. De laatste week ...
Ik heb al heel lang last van traag en wegvallend internet. Regelmatig moet ik het modem opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen. De laatste week ...
Beste mensen, Ik heb een probleem gehad met internet icm de decos. Eerst contact gehad met ziggo werd door verwezen naar TP-Link, daar naar toe gebeld en...
Ik ben een nieuwe klant bij ziggo en ik heb vandaag mijn installatiepakket ontvangen. Nu kon ik geen coax aansluiting vinden, ik denk nu dat deze groen ...
Goedemiddag, Momenteel gebruik ik een losse modem voor internet en de Mediabox voor tv. Ik lees op het forum dat dit beter werkt, bijvoorbeeld voor strea...
Sinds snelheid gratis verhoog is naar 600 Mbit is internet instabiel en schommelt de snelheid tussen 10 en 250 Mbit, waarbij 10 vaker voorkomt dan 250. B...
Hallo, Gisteren (21-06-2021) heb ik de nieuwe toegezonden modem van ziggo aangesloten. Het gaat hier om een connectbox en deze heb ik vervangen voor de t...
Hallo, Toch maar weer eens proberen Ziggo te laten werken aan de problemen die ik sinds dag 1 heb. Ik speel voornamelijk in de avond, daar ik overdag moe...
Hallo, Mijn ouders hebben het probleem dat de internet verbinding regelmatig wegvalt/langzaam is.De modem waar het om gaat is een Cisco EPC3212. Is het m...
Ik heb Ziggo safe L beveiliging , moet ik dan ook Windows 10 beveiliging aanhouden.
Beste Community, Ik ben onlangs verhuisd naar een andere streek. Iets eerder dan verwacht en via de website probeer ik de verhuizing door te geven. Dit a...
waarom kan ik ineens geen draadloze netwerkverbinding meer maken met mijn tvdit is denk ik ontstaan na een stroomstoring in de wijk
Goedemiddag,Zoals bij vele tegenwoordig zijn ook wij afgelopen vrijdagmiddag afgesloten van de de buitenwereld (internet) vanwege een SPAM bom (binnen 5 ...
Hallo! Kort vraagje: kan ik hier direct mijn ziggo modem op aansluiten? Dit is de aansluiting in de meterkast. Bedankt!
Ik krijg geen wifi verbinden nadat het stroom van de Arris connectbox is geweest.Om weer verbinding met wifi te krijgen moet ik het modem een harde reset...
Ziggo helpdesk kan mij niet helpen met de vraag hoe ik mijn MacBook Pro via een Ethernetkabel kan verbinden met mijn modem.Wifi werkt prima op de begane ...
kun je bij Ziggo nog steeds een "wifibooster via stopcontact" huren ?
Ik heb al langer thuis te maken met matige wifi en wegvallende verbindingen(verbonden zonder internet)Nu had een familielid dit ook en die heeft van zigg...
Hoi hoi ik wil een auto-download instellen voor mijn game server maar het lukt mij niet om XAMPP poort 80 en 443 forwarding doen ik heb daarbij ook gepro...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.