Verbinding naar buiten Onopgelost
halloIk heb een nvr voor mijn camera'sdeze kan ik intern wel bekijken maar extern niet.portforwording ingesteld op het interne ipadres met poortnummer maar geen effectp2p werk vanuit de nvr ook niet k...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
halloIk heb een nvr voor mijn camera'sdeze kan ik intern wel bekijken maar extern niet.portforwording ingesteld op het interne ipadres met poortnummer maar geen effectp2p werk vanuit de nvr ook niet k...
Alvast bedankt voor het meedenken. Ik wil een graag internet/wifi verbinding maken in mijn schuur achter in de tuin. Deze ligt ongeveer op 45m afstand van de router. De meest eenvoudige manier om dit ...
Al sinds geruime tijd problemen met mijn internet verbinding, dit kenbaar gemaakt bij Ziggo. Ik had een oud modem, deze is nu vervangen door een Connect Box. Helaas zijn de problemen echter niet opgel...
Kan niet inloggen i mijn Ziggemail, weet wachtwoord niet meer, als ik optie wachtwoord aanklik kom ik op scherm wachtwoord Mijn Ziggo wijzigen.. Hoe kan ik en nieuw wachtwoord ziggomail instellen?
Ik gebruikd de Deco M4 en wil Macfiltering toepassen op de Connectbox.Ik gebruik de Deco als Access-pointDe ziggo-router als router.Als ik mijn telefoon toevoeg aan de macfiltering, dan heeft dat geen...
Via Ziggo heb ik 2 netwerken die ik kan gebruiken voor mijn wifi; 1x 2,4 Ghz en 1x 5 Ghz.De ene van de 2,4 Ghz doet het de laatste dagen maar af en toe of meestal helemaal niet meer. Bij mij thuis zij...
Geen internet verbinding na installeren connect box en mediabox Next. Ik heb tig keer het stappenplan nagegaan daarbij heb ik 1 keer 5 minuten internet gehad en daarna niet meer. De lampjes op de conn...
Sinds de update is mijn 2,4 ghz WiFi van de mediabox foetsie wie weet raad
Sinds gisteren de connectbox giga aangesloten en in bridge laen zetten. Als ik nu de speedtset doe bij Ziggo kom ik niet hoger als 125mps. ik gebruik een asus gt 5300. Wie heeft er ervaring met connec...
Wacht nu al 3 dagen op modemactivatie en mijn oude internet gaat er binnenkort af.
Hallo, wij hebben sinds een week of 3 de mediabox xl. Nu hebben wij sinds het aansluiten problemen met de wifi. We hebben een wifi booster aangesloten op stopcontact voor de zolder en die geeft steeds...
Beste mensen ik ben thuis maar ik zit zonder internet de modum geeft een rood telefoon lampje aan
Ik heb een extra TP Link (1 node )M9 gekocht naast de deco M4 set van Ziggo om de prestatie te verbeteren . vraag CB(Compal ) in bridge en M9 als router of M9 als AC instellen ?Alle M4 deco’s zijn met...
Hi iedereen,Ik snap niet helemaal wat er mis gaat bij mijn verbinding.Via speedtest haal ik de beloofde 500mbit down en 40 mbit up. Geen probleem.Maar met ethernet aansluiting (en uiteraard wifi ook n...
Streaming via Ziggo modem/router naar Apple TV 3 gen. gaat niet meer vloeiend. Wat is de oplossing voor vloende beeld overdracgt
Sinds een aantal weken komt de mail van vrienden uit Rusland niet meer aan. Mijn vrienden hebben in Rusland bij Yandex navraag gedaan en die meldde: Judging by the information from the non-delivery re...
heb op meerdere posts gezien dat mensen na het vragen van de Ubee modem en deze ook kregen dat hun latency tijdens het gamen veel minder was. Ik heb hier nu al meer dan 2 jaar last van, betaal bijna 7...
Wij overwegen de TP-LINK Deco M5 aan te schaffen en dan de eerste dus bekabeld en de andere 2 draadloos elders in de woning.Wat is dan de beste positie om de eerste te plaatsen, juist zo hoog mogelijk...
Wij hebben al enige tijd een haperend internet zowel WiFi als bedraad.hier alles gecheckt en prima maar probleem blijft.op de site van ziggo kom je niet verder je kan een storing check doen en die gee...
Zojuist een nieuwe installatiepakket mogen ontvangen van Ziggo. De leverdatum was 1 januari van mijn bestelling. Op de doos stond dat ik hem gelijk moest installeren. Modem is correct geinstalleerd al...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
58 | |
50 | |
8 | |
7 | |
6 |