Connect box DHCP Aanpassen naar ander subnet Onopgelost
Vandaag een vervangend modem ontvangen (de oude herstarten frequent uit zich zelf).een Connect box, nou ben ik niet helemaal achterlijk en wil dit nieuwe...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Vandaag een vervangend modem ontvangen (de oude herstarten frequent uit zich zelf).een Connect box, nou ben ik niet helemaal achterlijk en wil dit nieuwe...
Mijn internet is sinds een week regelmatig niet meer bruikbaar. Valt regelmatig uit of schommelt sterk tussen 10 en 250 Mbps. (Zie de screenshots). Terwi...
Op gezette tijden krijg ik een mail met de mededeling dat de mailbox bijna vol is.Via MailStore Home wordt tot een bepaalde ingestelde datum de mail gear...
Hallo, ik zit met het probleem dat mijn pc via de wifiboosters (die 2 kleine stopcontact kastjes) mijn ongeveer 1/6e van mijn internetsnelheid geeft via ...
Vandaag een update van de Deco app voor mijn smartphone geïnstalleerd. Daarna staat het Deco gastnetwerk spontaan aan. Hebben meer mensen dit?Ps. Anders ...
Sinds enkele dagen valt onze internetverbinding dagelijks meerdere keren uit en lijkt de Connectbox modem steeds te herstarten. We hebben een 600 Mbit/s ...
Hallo, ik heb op een oude computer een email verstuurd. Nou heeft outlook al mijn mail binnen gehaald en kan ik het niet meer online inkijken. Is er een ...
Niet een vraag maar een tip voor Giga modem (Arris TG3492LG-ZG) gebruikers: Mijn meerdere klachten in de periode jan-mrt waren dat de down snelheid (giga...
Hallo, mijn download snelheid is bijna even hoog als upload snelheid. Rond 25 mb. Abbo is 250/50
Hoi, Sinds vorige week de internet "upgrade" is geweest is het internet hier in huis dramatisch. Snelheden schommelen enorm en een Teams gesprek is niet ...
Ik kan geen handmatige Portforwarding instellen, ik heb wel de goede firmware type IPv4 ook heb ik UPnP uitgezet. De klantenservice wil me niet helpen en...
Hallo, Dit is al de 2e keer deze week dat de verbinding er uit klapt... Donderdag ook al... Wordt het dit weekend nog gefixt? Of moeten we wachten tot na...
Ik verhuis deze week naar een nieuwe woning. Daar is een wandcontactdoos met enkel een TV en een Radio uitgang. Ik heb dus een splitter nodig die ook een...
Gisteren heeft medewerker Ziggo mij ter overweging meegegeven om evt de nieuwe TP Link M4 Deco te proberen ter verbetering van WiFi in ons huis, dat beke...
Hallo Community, Ik probeer op de Technicolor TC7210 3 poorten te forwarden tcp en udp Nou wou dat vorige week wel, maar omdat ik dacht dat ik het niet g...
hallo. Mijn kennis over internet problemen is zeer beperkt, daar begin ik even mee.Maar er werkt hier iets niet zoals het zou moeten kunnen, en dat is ve...
Bij het instellen van mijn wifi zag ik dat iemand hier in de beurt als SSID bovenstaande heeft ingevuld. Het is een Drogoo Technology Co Ltd apparaat. 2 ...
hallo, sinds kort heb ik de tp link deco m4 thuis. De 3 kastjes van tp link staan verdeeld over mijn huis. Nou heb ik nog de WiFi booster van ziggo over ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Vanaf 14 juni is SkyShowtime beschikbaar op de Mediabox Next en op de Next Mini. Je vindt de SkyShowtime-app onder 'APPS' of natuurlijk met de stembesturing. Houd de knop ingedrukt en zeg ’SkyShowtime...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
29 | |
10 | |
8 | |
5 | |
2 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.