Mijn cameras werken niet meer sinds het nieuwe modem Alleen-lezen Opgelost
Ik heb voor 3000 € cameras 4 jaar oud. Sinds ik een nieuw modem heb doen zij het niet meer. Ik heb geprobeerd te forewarden,. is geen poort nummer te vin...
Ik heb voor 3000 € cameras 4 jaar oud. Sinds ik een nieuw modem heb doen zij het niet meer. Ik heb geprobeerd te forewarden,. is geen poort nummer te vin...
simpele vraaag ik wil ter zijner tijd mijn router vervangen door een zelfbouw pfSense router nu ondersteunt mijn server geen wifi ik wil de setup dus als...
Ik heb een Giga-bit abonnement met nieuw modem. Welke snelheden mag ik nu verwachten ?Werk al een week bekabeld maar ben niet 1 keer boven de 600 Mbit ge...
kan ik mijn oude connect box als acces point instellen?
Beste Ziggo, Ook ik ervaar problemen met de ConnectBox.Sinds de snelheidsupgrade in april heb een ConnectBox gekregen en last van hogere latency en ook h...
Met de juiste inloggegevens kom ik niet binnen op F Secure van Mijn Ziggo
Tip:- de Ziggo veilig browsen app op Android blokkeert de optie om de Digid App te openen op de overheids site. - na enig prutsen en de default browser o...
Zojuist de modem binnen gekregen voor mijn Internet Only start abonnement.Eerste verbinding ging al snel, maar eerste half uur ging het lampje op de mode...
Hallo allemaal Belde net ziggo met de vraag welk modem ik krijg als ik naar ziggo voor internet ga.(Zit momenteel nog bij kpn)Wou vragen of het mogelijk ...
Ik had problemen enkele weken geleden met het inloggen op Mijn Ziggo. Ik heb toen contact gehad met Ziggo en een medewerker stelde mij voor om een oud em...
In het DDNS scherm wil ik de gegevens invoeren om de VPN verbinding tot stand te brengen. Ik moet klikken op het oranje balkje rechts onderaan, maar de...
Goedemiddag, Krijg in mijn outlook melding: kan email server niet vinden. controleer de servergegevens in de accounteigenschappen. maar als ik het stappe...
Hallo, een extra emailadres aanmaken in mijn account lukt helaas niet. Ik zou een extra emailadres onder mijn account moeten kunnen aanmaken en heb hier ...
Al gedurende meerdere dagen krijg ik deze melding wanneer ik mail probeer binnen te halen via pop.ziggo.nl: Beveiligingsuitzondering bevestigen helpt nie...
Beste, Wij hebben al vanaf 28 juni geen internet + tv meer. volgens jullie storing site had het al opgelost moeten zijn . Maar dit is echter niet gebeurd...
Nadat mijn e-mail account onlangs tot 2 keer toe werd geblokkeerd, omdat ik zgn. spam van mijn eigen e-mailadres zou versturen (vraag me nog steeds af: m...
Ik krijg een dezer dagen de modem thuisgestuurd voor een Internet Only abonnement.Ben alvast beetje aan het inlezen hoe aan te sluiten. Nooit geen proble...
Have this error in network logs. Wifi signal disappears, ethernet as well disconnects. Takes 5-10 minutes to get back. Having lot of trouble especially b...
Kan het password van mijn mediabox xl worden reset zonder dat de instellingen worden terug gezet naar fabrieksinstellingen?
Goede middag,Ik kreeg op 6 juli een leuke aanbieding in mijn mailbox: "VERHOOG NU EENVOUDIG JE INTERNETSNELHEID". Het gemak van sneller. Stream series in...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.