Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Gelezen mails in webmail worden niet automatisch als gelezen gemarkeerd Onopgelost

Sinds een paar dagen worden gelezen mails in mijn webmail niet meer automatisch als gelezen getoond in het overzicht. Ik heb al verschillende browsers gebruikt. Van de helpdesk weet ik dat het geen in...

MBBB door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

E-mail geblokkeerd Onopgelost

In andere topics lees ik over geblokkeerde uitgaande mails. Dit heb ik nu ook aan de hand. Ik lees ook dat VPN hier iets mee te maken heeft, klopt dat?

Al jaar lang last van packet loss Onopgelost

Ik heb al een jaar lang last van best wel erge packet loss. Er zijn ondertussen al 5 (of meer) monteurs geweest en 3 nieuwe modems, maar het probleem blijft zich nog steeds voordoen. Het moeilijke aan...

Op mijn windows computers en PS4 geen internet Onopgelost

Van de een op de andere dag is bij ons ineens de internet verdwenen op onze computers en de PS4. Alle telefoons en tablets hebben wel contact met het internet. De computers maken wel contact met de Co...

zw4bber door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alle bekabeld aangesloten apparaten uit Netwerk Opgelost

Het is weer zover:Al mijn bekabelde aansluitingen zijn spontaan verbroken, eige tijd geleden had ik alles wat bekabeld was een vast ip-adres gegeven en nu wilde ik gisteravond mijn bekabeld aangeslote...

BBV8 door Raadgever
  • 173 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 15 Likes

Port 25 is geblokkeerd en ik wil niet mailen over de ziggo mailservers Opgelost

Ziggo blokkeerd poort 25 voor hun consumenten en ik begrijp ook waarom, niet iedereen is in staat om een goede mailserver op te zetten en dit voorkomt een hoop problemen, maar voor diegene die het wel...

Durka door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Wifispot op hetzelfde kanaal als eigen wifi ?!?!? Opgelost

Ik heb ook probleempjes met wegvallende wifi. Niet bij elk apparaat, maar irritant genoeg om even uit te zoeken.Dus ik heb netspot gepakt en ben gaan kijken. Er is ergens een Ziggo SSID bijgekomen die...

bartvdo door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Lan-poort vast op 100 Mbit Onopgelost

Ik heb een connect box met daarachter een switch waar het meeste van mijn apparatuur opzit. Deze switch schakel zelf tussen een 100Mb of 1000Mb signaal afhankelijk van wat hij binnenkrijgt. Nu zie ik ...

Welke modem is het beste geschikt voor mij? Onopgelost

onlangs heb ik contact gehad met ziggo over het aanschaffen van een eigen modem, toen werd mij verteld dat dit gewoon kan. mijn ziggo pakket is 250 down en 40 up (ziggo zakelijk). ik wil de modem alle...

peppipurple door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

WIFI TG2492LG-ZG valt regelmatig weg Onopgelost

Nieuw probleem, in vervolg op het gesloten topic https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/connect-box-valt-steeds-uit-34203AOP, coax-kabel en Connect Box zijn vervangen. En DHCPv6 is ingestel...

Call of Duty Black Ops 4 Black out : NAT type error Onopgelost

Hoi zoals exact omschreven staat op deze site : https://portforward.com/call-of-duty-black-ops-iiii/. om je netwerk type te veranderen alleen vraagt de ziggo modem om nog meer gegevens dan ik kan vind...

Ik ben een specifieke e-mail kwijt Onopgelost

Hallo,ik ben een e-mail kwijt in mij inbox, weet iemand of ik deze weer terug kan vinden ?mvg, Armin

timlis door Stamgast
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

E-mail downloaden van Ziggo server.'Mijn mappen' zijn leeg Opgelost

Goedemiddag, Ik heb de oplossing al via de chat proberen te verkrijgen maar dat is niet gelukt en daarom ben ik hiernaartoe verwezen. Ik moet mijn computer opnieuw installeren. Daarbij ook Outlook van...

abeman door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi op telefoon doet het niet meer na hulp ziggo Onopgelost

We hadden een wifi probleem, de wifi viel steeds weg 1 minuut en kwam vanzelf weer terug. Klantenservice van ziggo gebeld, die hadden vrij snel een oplossing. Er zitten in het modum twee netwerken die...

AnoukP door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lage internet snelheid - Internet Verbonden (partial bonding DS) Onopgelost

Sinds een week heb ik een slechte internetsnelheid.Waar ik voorheen nog afbeeldingen van een paar MB kon downloaden duurt een bestand van 50mb nu meer dan een uur om te downloaden.Nu al 2x aan de tele...

Acronym door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox start continu uit zichzelf op Onopgelost

Al geruime tijd start mijn connectbox steeds opnieuw op, de laatste tijd gebeurt dit echter continu. (Om de 5 a 10 minuten) Internet is op deze manier totaal onbruikbaar. Zijn hier oplossingen voor?

Svw1988 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Versturen e-mails vanaf 1 account in webmail niet mogelijk Opgelost

In Ziggo webmail zie ik 3 e-mailaccounts. De eerste is mijn Ziggo-mailadres, de overige 2 zijn van een andere provider. Tot enkele maanden geleden was er geen enkel probleem met mailen, tot ik ineens ...

Renate1977 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen