Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

uitgaande mail geblokkeerd door ziggo omdat ik VPN gebruik Opgelost

Al enige tijd maken wij gebruik van een VPN .Geregeld als ik mail verstuur blokkeerd Ziggo uitgaande mail omdat het gehackt zou zijn.Moet keer op keer wachtwoorden veranderen.Herhaaldelijk contact geh...

spirrit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

DS SCANINGEN Onopgelost

Wij hebben probleem met onze Ds scaningen wat kan aan doen ik hebt echt alles ge probeert kan er iemand langs komen om te checken oky

Gast58 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Traag bij gamen met PS4 op Open Nat Type internet gaat via Mediabox XL Opgelost

Gamen op de ps4 gaat heel traag, ik heb de stappen gevolgd via de horizon modem en upnp ingeschakeld maar nogsteeds erg late reactie met call of duty. Modem aan en uit gedaan maar helaas. Terwijl er w...

Helpp door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 3 Likes

Wifispots instellen Opgelost

Hoi @allenProbleem met wifi hotspot instellen. Het volgende geprobeerd:- Guide wifi hospot instellen succesvol doorlopen diwnloaden van certificaat en de instellingen goed ingesteld geprobeerd met cer...

bofh door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vaste internet lijn uit booster ( splitten) - hoe pak ik dit aan? Opgelost

IK heb de volgende situatie.Horizon box beneden extra box boven.IK heb de booster via het stopcontact voor de extra box ( kabeltje uit de booster in de extra box) Wifi is geen stabiele optie voor extr...

PKO door Liefhebber
  • 24 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

geblokkeerde uitgaande mail. ook via webmail Opgelost

Mijn mailadressen (2 stuks) worden steeds geblokkeerd omdat ik spam wordt verstuurd.Al diverse keren mijn wachtwoorden veranderd, maar niks help.Heb op PC Avast Premier antivirus en een hele scan late...

Kibri door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dubbele mail Opgelost

Ik ontvang van iedere e-mail een dubbele wat kan ik daar aan doen?

Local Dns Onopgelost

Ik probeer de hostnames van de modem op mijn tweede router te krijgen maar blijf een * krijgen.ik wil dit doen omdat ik een domotica netwerk aan het opzetten ben.lan->>lan connectieIk heb de modem tc7...

timo2208 door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Connectbox CH7465LG-ZG settings wachtwoord aanpassen/veranderen Opgelost

Hoe kan ik van de Connectbox CH7465LG-ZG het wachtwoord aanpassen/veranderen van de settings.Dus ik wil een andere ww dan op de sticker van de modem staat (voor extra beveiliging)IK zie in de modem al...

MBies door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Is er een makkelijke 1-click methode om WIFI uit te doen 's nachts? Opgelost

Ik zie nergens een topic dus ik vraag het maar:Ik wil elke avond gezond slapen zonder wifi straling. Het uitzetten van wifi op de Connectbox in de interface is erg omslachtig. Is er een makkelijke 1-c...

Sander1004 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Error code red dead online beta Opgelost

Hoi,As ik red dead redemption 2 online wil spelen dan krijg ik tijdens het inladen een error code.Ik heb van Rockstar support TCP en UDP codes voor poorten gekregen die ik moet forwarden. We hebben de...

kan geen mail versturen Opgelost

Ik heb een verenigingsaccount.Deze heb ik op outlook geinstalleerd maar wanneer ik smtp.ziggo.nl gebruik krijg ik elke keer popup scherm met gebruikersnaam en wachtwoord.Instelling is dat het dezelfde...

Gerwil69 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verwijderen verzamelde adressen van Ziggo Webmail Opgelost

Er staan werkelijk alle emailadressen in die mij ooit een bericht gestuurd hebben, inclusief duizenden spammers. Is het mogelijk om met een compleet schone lijst te beginnen?Liefst zonder mijn mailadr...

Robin1974 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox ontvangen, installeren of niet? Onopgelost

Waarom weet ik niet precies, maar ik heb een connectbox mogen ontvangen van Ziggo. Verder niks erbij, geen begeleidend schrijven. Ik vermoed dat het te maken heeft met de aanvraag van het MAX-pakket, ...

acoster door Expert
  • 1273 Topics
  • 56 Oplossingen
  • 119 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen