Probleem ziggo modem connect box Onopgelost
Sinds vandaag werkt mijn modem niet meer. Wij hebben een connect box waarbij er drie groene ( telefoontje, wifi signaal en twee van elkaar afwijzende pijltjes) lampjes zouden moeten branden. na resett...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds vandaag werkt mijn modem niet meer. Wij hebben een connect box waarbij er drie groene ( telefoontje, wifi signaal en twee van elkaar afwijzende pijltjes) lampjes zouden moeten branden. na resett...
Gaat om deze foutmelding vanuit Chrome: Deze site kan geen beveiligde verbinding leverenmail.ziggo.nl gebruikt een niet-ondersteund protocol.ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCHChrome versie (up-to-date...
Deze foutmelding krijg ik steeds vaker als ik met mijn outlook bezig ben. De laatste dagen word ik bij het verschijnen van deze pop up ook direct uit mijn mailbox gegooid. Erg irritant. Wat moet ik do...
Als ik mails uit mn prullenbak verwijder, dan zegt mn samsung tablet dat er 81 mailx verwijderd zijn, maar als ik morgen weer inlog, staan ze er weer
Hallo,Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.. maar even het volgende. Ik wil via mijn outlook account, op outlook.live.com, mijn email accounts beheren (onder andere). Ik heb daarvoor mij Ziggo ma...
Sinds deze week een ziggo aansluiting. Nadat de Connect modem werkend was de X20 2 stuks aangesloten. Wifi op Connect modem.Echter de snelheid was zeer laag. Na wat lees werk X20 in acces point modes ...
Ik begrijp dat je met IP- en poortfiltering specifieke poorten kunt blokkeren voor een specifiek IP adres.Zo had ik eerst een Netgear router (en connect box in bridge modus) om dit te bewerkstelligen,...
Ellende met internet blijft aanhouden,In de middag contact opgenomen met de klantenservice van ziggo.Volgens de klanten service is alles netjes niks aan de hand.Monteur zal lang moeten komen, planning...
Ik heb reeds een “ wifi booster met kabel “ besteld. nu probeer ik net als mijn acces point de ssid naam te gebruiken als het modem. alleen als ik de AP naam van de 2,4 & 5 ghz geeft dit een conflict ...
Helaas sinds vandaag geen internet en televisie meer. Ziggo geeft aan dat er geen storing in de buurt is en dat er een monteur langs moet komen. Helaas kunnen deze afspraken tussen 8.00 en 13.00 of 12...
Hallovoor de reset van de Connectbox had ik jaren prima van 4 camera’s de beelden via WiFi en 4g ( mobiel tel). Nu na de reset zie ik op telefoon app nog maar 1 camera. Via WiFi (connectbox) Nu zie ik...
Mijn setupBeste Ziggo Community, ik hoop dat jullie mij nieuwe inspiratie kunnen geven voor het oplossen van dit probleem. Ik gebruik een Arris modem in Bridge Mode, waarachter een ASUS (RT-AC66U) rou...
Ik kan niet met mijn apparaat inloggen op het wifibooster netwerkEr wordt een verificatie fout aangegeven.Daarnaast geeft het aan een onjuist wachtwoord, deze komt echter compleet overeen met die op a...
I moved to this flat about 2 months ago and installed gigabit right away. Initially i did not notice these issues. However, as of the last 3 weeks I have constant but random connectivity drops. It is ...
Heb sinds kort de Connectbox. Ik gebruik normaliter andere wifi apparatuur, maar 1 laptop had vandaag daar problemen mee dus ging de wifi van de connectbox gebruiken. Viel me op dat deze open is, ie. ...
Ik gebruikt de Microsoft Office 365 Outlook App om e-mails te ontvangen op de iPhone. Dit omdat ook de zakelijke en andere e-mail accounts ook op Outlook moeten binnenkomen. De e-mails van Office365 e...
Kijk uit voor deze ziggoo aanbieder, je wordt genept
Ik maak ondermeer gebruik van een externe server voor website(s) en mail.Die server is een poosje geleden gecompromitteerd/ misbruikt, maar dat is inmiddels weer verholpen.Ziggo heeft het misbruik net...
Goedendag, ik heb zojuist de WiFi boosterset geïnstalleerd en mijn extra WiFi router verwijderd. Ik vraag me alleen af of het mogelijk is om op 1 netwerk zichtbaar te hebben waar op ingelogd kan worde...
Ik heb vaker emails verstuurd naar de leden van mijn vereniging. Echter vandaag krijg ik een melding “Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde: Je IP-adres is g...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
57 | |
50 | |
8 | |
7 | |
6 |