Aanmelden server geeft foutmelding Alleen-lezen Opgelost
Heb een nieuwe PC en in outlook de instellingen ingevuld en aanmelden bij server.Dit wordt afgewezen en men zegt controleer gebruikersnaam en wachtwoord....
Heb een nieuwe PC en in outlook de instellingen ingevuld en aanmelden bij server.Dit wordt afgewezen en men zegt controleer gebruikersnaam en wachtwoord....
Goedemiddag! Ik heb al geruime tijd problemen met een wegvallende internetverbinding, en werd door de helpdesk doorverwezen om hier eventueel naar een op...
Zou mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor de mediabox kunnen worden gereset, zodat ik bij de instellingen kan komen? Tevens valt (meestal in de avondure...
Mijn internetverbinding valt sinds twee dagen regelmatig weg. De Connect Box al een aantal keren herstart maar geen resukltaat (ook stekker eruit). Bij I...
Het gaat over de SmartWifi app, veel Ziggo medewerkers hebben geen flauw idee dat deze app bestaat en kunnen dus ook geen van allen helpen. Met deze app ...
Hallo, Ik ga binnenkort verhuizen naar een nieuwe woning, op dit moment heb ik alles zo'n beetje in de meterkast en ik wil dit in de nieuwe woning graag ...
door een update van ziggo safe online ben ik mijn utorrent kwijt; wat nu??
Onze reactie op referentienummer 210625-001146 Goedemiddag Tom, Wat naar om te horen dat Safe online die melding aangeeft. We hebben een pagina op de com...
Hoe kan ik radio luisteren via mediabox zonder tv aan te zetten ?
Ik heb sinds Oktober een Connect Box en zo nu en dan valt de verbinding weg.Tot nu toe heb ik verschillende meldingen gezien nav. de lampjes: o.a. Online...
Hallo allemaal, Ik heb nu al een tijdje een wifibooster in het huis. Een ouder model (van ziggo) dan die nu op de markt is. Die zorgt ervoor dat ik via m...
Ik heb problemen om vanuit huis op het bedrijfsnetwerk te komen. dit is gewoon een simpele pptp vpn.als ik bij mijn ouders (ook ziggo), of in een hotel b...
nieuwe laptop, alles overgezet.heb stappenplan gevolgd, maar kom niet verder bij controleren emailinstellingen (outlook 16bericht:kan geen mappen synchro...
Als ik outlook opstart en mail wil binnenhalen krijg ik een dialoogbox die aangeeft dat het beveiligingscertificaat niet gecontroleerd kan worden. (zie b...
Omdat Ziggo klanten’service’ niet telefonisch helpt met e-mailinstellingen en al mijn eigen pogingen niet lukken kom ik hier terecht.Door een fout kom ik...
Na mijn verhuizing ben ik geen klant meer van Ziggo en gebruik ik ook de email adressen niet meer. Ik wil deze opheffen, maar kan nergens vinden hoe ik d...
Beste Ziggo, Over iets minder dan een maand ga ik verhuizen naar een nieuw appartement (huur, oude woning in binnenstad). Internet kan/moet ik zelf regel...
Goedemorgen, Wellicht is er iemand die mij kan helpen met het volgende probleem: Onze wifi verbinding valt steeds weg, het netwerk vraagt biiv op mobiele...
Ik heb het inmiddels opgelost maar dat was niet vanzelfsprekend. Ook ziggo bellen hielp niet.Mijn inkomende mail hield er opeens mee op. Uitgaande mail g...
aanmelden ziggo webmail lukt niet meer op smartphone (wel op tablet en pc); het aanmelden start en dan constante schermwisseling met z-logo en ox-logo ??
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.