Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 28.4KOplossingen
  • 53.6KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Storing, modem: Upstream 0 Mislukt Opgelost

Ik ben sinds gisteravond dat mijn modem dit aangeeft Downstream 200750000 ontgrendeld Upstream 0 Mislukt Status ds-scanning onbekend Heb al een nieuwe AOP, kabels en splitter

SmartWifi modem (connectbox) vervangen . Opgelost

Goedemorgen graag zou ik mijn huidige SmartWifi modem (connectbox) vervangen voor de Ubee 1318ZG Mijn huidige Connect box geeft problemen deze valt regelmatig spontaan uit modem lijkt ook vrij warm he...

-Speedy- door Raadgever
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Geen ophangbeugel connectbox Opgelost

Ik heb gisteren een Connectbox ontvangen maar ik mis de ophangbeugel. Kan ik deze nog nagestuurd krijgen? Is deze post voldoende of moet ik nog iets anders doen? Alvast bedankt!

MBT319 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Alles in 1 naar internet only Opgelost

Ik zou graag mijn abo willen downgraden van Alles in 1 (oud portfolio) naar een Internet Only abonnement. Helaas lijkt dit niet te lukken via Mijn Ziggo omdat daar alleen opties voor alles in 1 pakket...

Harley D door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Connectbox omruilen voor de Ubee UBC1318ZG ivm latency etc Opgelost

Hallo, Ik zou graag mijn connectbox willen omruilen voor de Ubee UBC1318ZG. Ik ervaar problemen met latency , lag spikes etc. Heb al contact gezocht met de klantenservice, alleen die kennen PUMA6 chip...

snefkens door Raadgever
  • 20 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Newly insalled Wifi not working Opgelost

We had just got our wifi installed via a technician on Tuesday and it isnt working today. Any suggestions what can be the issue

WiFi pods Onopgelost

Werken de wifipods ook bij het Gigamodem van Ziggo?

RHVISSER door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn Ziggo account activeren per e-mail lukt niet Opgelost

Wanneer ik mijn account wil activeren met de bevestigingse-mail, lukt dit niet. Zie hieronder. Ik blijf telkens dezelfde melding ontvangen als ik probeer mijn account te activeren.1/2:2/2: Met vriende...

Modem status licht brand rood en internet valt weg Opgelost

Hallo allemaal, Sinds 2 dagen geleden ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo en heb ik de installatiepakket ontvangen en aangesloten. Nu is het probleem dat de modem dagelijks willekeurig geen internet...

Subnet aanpassen Onopgelost

Ik heb bij de overstap van KPN naar Ziggo enige tijd geleden het subnet in het Ziggo modem (Connectbox) aangepast aan wat ik daarvoor ook gebruikte (192.168.2.xx) en die aanpassing werkte toen prima. ...

veetee1 door Stamgast
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Connectbox en eigen router: port forwards Opgelost

Vorige week een connectbox ontvangen en geinstalleerd (witte) ter vervanging van mijn oude Ubee.Mijn eigen router (netgear) laten staan en verbonden met de connectbox omdat er anders 20 apparaten opni...

mesa57 door Raadgever
  • 27 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Port Forward optie niet zichtbaar Opgelost

Hallo technische mensen!Ik heb een vraag voor jullie die hier al vaker voorbij is gekomen, echter.. Ik kan niet een goed antwoord vinden die mij verder helpt.Maar, de vraag is als volgt:Connection Box...

Moet Connectbox vaak resetten Onopgelost

al jaren ziggo klant, sinds connectbox periodes met vaak resetten wat dan ook lang duurt. In het verleden nieuwe versterker wanddoos gekregen nieuwe kabels gekregen. en in een latere "reset"-periode a...

hhcoy door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo wifi pods installeren Opgelost

Geachte,mijn vraag; ik wil Wi-Fi pods installeren. Volgens stappenplan moet ik Wi-Fi van mijn Connectbox uitschakelen. Ik was ingelogd op pagina 192.168.178.1. Zie echter geen mogelijkheid daar om Wi-...

Eufy video deurbel kan geen verbinding maken Opgelost

Ik heb een Eufy videobel aangeschaft maar de deurbel kan geen verbinding maken met de bijgeleverd Home base. Wat is de oplossing? Wie weet raad? Bedankt!

marsam123 door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Gigabit lage snelheid Opgelost

Hallo, Onlangs heb ik mijn abonnement ge-upgrade van 300/30 naar 1000/50. De voornaamste reden was een hogere upload snelheid en freezes tijdens meerdere video calls hier in huis. Mijn opstelling staa...

NV2018 door Raadgever
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Veel RS errors op alle kanalen Onopgelost

Sinds afgelopen donderdag ben ik weer een Ziggo abonnee.De boel aan laten sluiten door een monteur omdat ik alle apparatuur vernieuwd wilde hebben. Ik weet hoe belangrijk goede componenten zijn in een...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen