Storing, modem: Upstream 0 Mislukt Opgelost
Ik ben sinds gisteravond dat mijn modem dit aangeeft Downstream 200750000 ontgrendeld Upstream 0 Mislukt Status ds-scanning onbekend Heb al een nieuwe AOP, kabels en splitter
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik ben sinds gisteravond dat mijn modem dit aangeeft Downstream 200750000 ontgrendeld Upstream 0 Mislukt Status ds-scanning onbekend Heb al een nieuwe AOP, kabels en splitter
Goedemorgen graag zou ik mijn huidige SmartWifi modem (connectbox) vervangen voor de Ubee 1318ZG Mijn huidige Connect box geeft problemen deze valt regelmatig spontaan uit modem lijkt ook vrij warm he...
Ik heb gisteren een Connectbox ontvangen maar ik mis de ophangbeugel. Kan ik deze nog nagestuurd krijgen? Is deze post voldoende of moet ik nog iets anders doen? Alvast bedankt!
Ik zou graag mijn abo willen downgraden van Alles in 1 (oud portfolio) naar een Internet Only abonnement. Helaas lijkt dit niet te lukken via Mijn Ziggo omdat daar alleen opties voor alles in 1 pakket...
Hallo, Ik zou graag mijn connectbox willen omruilen voor de Ubee UBC1318ZG. Ik ervaar problemen met latency , lag spikes etc. Heb al contact gezocht met de klantenservice, alleen die kennen PUMA6 chip...
We had just got our wifi installed via a technician on Tuesday and it isnt working today. Any suggestions what can be the issue
Werken de wifipods ook bij het Gigamodem van Ziggo?
hoi sinds all 3 jaar ongveer heb ik de issue die de titel all zegt dat is vrijwel alles het is altijd low ping geen packet loss of iets maar toch harde rubberbanding ziggo doet er vrijwel niks aan er ...
Wanneer ik mijn account wil activeren met de bevestigingse-mail, lukt dit niet. Zie hieronder. Ik blijf telkens dezelfde melding ontvangen als ik probeer mijn account te activeren.1/2:2/2: Met vriende...
Hallo allemaal, Sinds 2 dagen geleden ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo en heb ik de installatiepakket ontvangen en aangesloten. Nu is het probleem dat de modem dagelijks willekeurig geen internet...
Ik heb bij de overstap van KPN naar Ziggo enige tijd geleden het subnet in het Ziggo modem (Connectbox) aangepast aan wat ik daarvoor ook gebruikte (192.168.2.xx) en die aanpassing werkte toen prima. ...
Vorige week een connectbox ontvangen en geinstalleerd (witte) ter vervanging van mijn oude Ubee.Mijn eigen router (netgear) laten staan en verbonden met de connectbox omdat er anders 20 apparaten opni...
Ik heb twee Hirschmann MoCa adapters aangeschaft om het internet over de coax kabel te laten gaan. Het lukt mij alleen niet om ze op de juiste manier aan te sluiten.De situatie is als volgt. Het signa...
Mijn mail naar .me (apple of icloud) komt onbestelbaar terug. Verzending gaat vanaf mijn .chello.nl. Hoe kan ik dat makkelijk verhelpen? Bedankt voor dehulp. Ernst
Hallo technische mensen!Ik heb een vraag voor jullie die hier al vaker voorbij is gekomen, echter.. Ik kan niet een goed antwoord vinden die mij verder helpt.Maar, de vraag is als volgt:Connection Box...
al jaren ziggo klant, sinds connectbox periodes met vaak resetten wat dan ook lang duurt. In het verleden nieuwe versterker wanddoos gekregen nieuwe kabels gekregen. en in een latere "reset"-periode a...
Geachte,mijn vraag; ik wil Wi-Fi pods installeren. Volgens stappenplan moet ik Wi-Fi van mijn Connectbox uitschakelen. Ik was ingelogd op pagina 192.168.178.1. Zie echter geen mogelijkheid daar om Wi-...
Ik heb een Eufy videobel aangeschaft maar de deurbel kan geen verbinding maken met de bijgeleverd Home base. Wat is de oplossing? Wie weet raad? Bedankt!
Hallo, Onlangs heb ik mijn abonnement ge-upgrade van 300/30 naar 1000/50. De voornaamste reden was een hogere upload snelheid en freezes tijdens meerdere video calls hier in huis. Mijn opstelling staa...
Sinds afgelopen donderdag ben ik weer een Ziggo abonnee.De boel aan laten sluiten door een monteur omdat ik alle apparatuur vernieuwd wilde hebben. Ik weet hoe belangrijk goede componenten zijn in een...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
48 | |
37 | |
11 | |
6 | |
6 |