Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 14KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Nieuwe klant Opgelost

ik ben vandaag nieuwe klant en probeer mijn modem te installeren. Dit lukt helaas niet. Groene lampje blijft knipperen. Na meerdere keren te hebben opgestart en 15 min wachten. Nu wilde ik een monteur...

mails werkzaamheden Opgelost

Ik merk dat er afgelopen nacht werkzaamhedenzijn geweest want mijn publiek ip adres is gewijzigd, naar ook een heel andere range, voorheen had ik een adres dat met 81 begon, nu begint het met 84.Ik zo...

gjstroom door
Level 3
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Ophangsysteem modem Opgelost

Wij zijn onlangs verhuist en kunnen helaas nergens meer de houder van het ophangsysteem voor de connect box terugvinden? Ook bij de huidige bewoners van onze oude woning hebben we navraag gedaan. Maar...

Wegvallende verbinding Opgelost

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan verder helpen:Sinds kort hebben wij Internet en TV van Ziggo, hiervoor glasvezelaansluiting via KPN. Nu hebben we helaas een aantal problemen: Allereerst verbindt de...

Internetproblemen Onopgelost

Goeiedag,Wij hebben sinds oktober vorig jaar internetproblemen.Wij ervaren bijna elke dag een uitval van circa 30sec - 2min waarbij wij wel de connectie met de router behouden maar geen internet hebbe...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen