Regelmatige VPN uitval en kritieke T3 Errors bedraad en wifi Onopgelost
Voor mijn werk heb ik een VPN verbinding die regelmatig uitvalt en soms uitval tijdens het videobellen. Na de uitval zie ik een T3 timeout in de Netwerk ...
Voor mijn werk heb ik een VPN verbinding die regelmatig uitvalt en soms uitval tijdens het videobellen. Na de uitval zie ik een T3 timeout in de Netwerk ...
Ik kan niet inloggen op mijn ubee router EVW3226 met naam en wachtwoord die staan op de sticker aan de onderkant. Het is kennelijk een oude router die ni...
iemand een idee. als ik soms inlog in mijn nas server. dan is verbinding ineens dan start de modem ook ineens op nieuw op. heeft iemand een idee wat dit ...
Onlangs via Ziggo de Tp Link Deco M4 aangeschaft. Geinstalleerd volgens het stappenplan van Ziggo en de TP Link app. Ik heb 1 wifibooster aangesloten op ...
Hallo, Wij hebben een Connectbox Giga (hiervoor een TC7210Z)In ons huis zijn geen voorzieningen om netwerkkabels door het hele huis te trekken, vandaar d...
Hi, Ik heb 3 wifi-boosters via Ziggo. Ik heb de Deco-app op mijn telefoon geïnstalleerd. Tot eind juni had mijn netwerk, als ik via Deco-lab een test doe...
Ik ben al eerder klant geweest bij Ziggo, ik zou weer hetzelfde emailadres willen gebruiken. Dit emailadres is UITERAARD al in gebruik. Oplossing?
Ik heb nu hetzelfde probleem met de CANON TS8350 printer. Het lukt me niet deze draadloos te verbinden met de TP-link DECO M4. Bij de keuze uit te select...
Kreeg steeds de melding dat certificaat is verlopen.
Hallo, Eind augustus hoop ik te verhuizen, nu wil het geval zo zijn dat ik mij voor Ziggo heb ingeschreven. Ik vroeg mij af wat de maximale snelheid op d...
Ik heb recent de mediabox next binnengekregen, aansluiten op tv etc lukte me vrij goed, ik kijk echter naar de aansluitingen in mijn meterkast, vq 1002 e...
Hallo Allemaal, sinds kort kamp ik met een irritant probleem. Vandaag heb ik een nieuw windows installatie gedaan en daarna probeerde ik Safe online te i...
om zeker te weten dat ik ook in de tuin sterke wifi heb denk ik eraan om 1 van mijn 3 wifi boosters (TP-link Deco M4) in de schuur te zetten. Kan dat zon...
Goedemiddag, Wij hebben sinds afgelopen donderdag/vrijdag geen internetverbinding meer of een connectie van niet meer dan 10 kb p/s. Ziggo Monteur is maa...
Ik overweeg een nieuwe pc te kopen, en dus kijk ik vooruit naar een overgang van o.a. F-secure-safe online gratis abonnement. Het merkwaardige is dat ik ...
Heb op 7 juli 2021 een brief gekregen dat ik een nieuw modem krijg voor betere wifi .Dit modem krijf ik volgens post.nl morgen binnen.Heb wel wat klachte...
We hebben een deco m4 set in huis. Hoofd deco in de woonkamer, 1 in de bijkeuken en 1 achter op stal. Nu staat die in de bijkeuken dichterbij de stal dan...
Ik heb voor 3000 € cameras 4 jaar oud. Sinds ik een nieuw modem heb doen zij het niet meer. Ik heb geprobeerd te forewarden,. is geen poort nummer te vin...
simpele vraaag ik wil ter zijner tijd mijn router vervangen door een zelfbouw pfSense router nu ondersteunt mijn server geen wifi ik wil de setup dus als...
Ik heb een Giga-bit abonnement met nieuw modem. Welke snelheden mag ik nu verwachten ?Werk al een week bekabeld maar ben niet 1 keer boven de 600 Mbit ge...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.