Connectbox omruilen voor Ubee ubc1318ZG ivm lag Opgelost
ook ik ervaar de laatste tijd veel lag tijdens het gamen schoten die niet aankomen players die opeens heel snel lopen en schokkend lopen dit is mijn pingplotter tijdens dat ik niks doen
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ook ik ervaar de laatste tijd veel lag tijdens het gamen schoten die niet aankomen players die opeens heel snel lopen en schokkend lopen dit is mijn pingplotter tijdens dat ik niks doen
Mijn Gigabit Internet geeft nog steeds snelheden van rond de 300 Mb/s aan via mijn ethernet bekabeld.Nou zat ik de specificaties van mijn IPconfig eens te bekijken, en het viel mij op dat sinds het in...
Hallo het internet werkt al een aantal niet kunnen jullie me helpen?
Beste mensen,Ik heb veel posts bekeken, en ben sinds vorige week netto al zo'n 20 uur aan het klooien, maar ik kom er echt niet uit. Ik mag hulp inschakelen van mezelf. Eindelijk Ik hoop dat jullie ...
het ip van Ziggo waarop mijn mailboxen staan is opgenomen in de spam lijsten. hierdoor komen mijn mails niet aan. Ziggo is op geen enkele manier bereikbaar via de klantenservice en een bericht achterl...
Ik heb het middelste abonnement bij Ziggo. Nu heb ik met speedtest de volgende resultaten. Zijn deze acceptabel? Download 86.4Upload 25.4Ping 13
Na een vrijwel probleemloos jaar Ziggo (we gaan het nu niet hebben over de periode vóór 2019 !!) , heb Ik nu al 11 dagen geen internet en geen telefoon. Bij het inloggen krijg ik steeds de vraag naar ...
Ben sinds vandaag in bezit van de Gigabox en 1000 Mbps downloadsnelheid, mijn Google Nest Router is direct met een Cat6 kabel aanesloten en de wifi is uitgeschakeld op de gigabox.Als ik een speedtest ...
Goedendag,Via deze week wil vragen of het mogelijk om de connect box firmware om te latenzetten zodat het mogelijk is om poorten te forwarden. Bezit nu over de connect box met de CH7465LG-NCIP-6.15.28...
Ik heb gisteren een TPlink deco M4 set van Ziggo ontvangen en geïnstalleerd. Wat mij opvalt is dat ik in de huiskamer, waar de hoofd deco is geïnstalleerd middels een internet kabel aan de Ziggo conne...
De media box xl geeft aan verbonden maar geen internet, we krijgen dit niet opgelost
Ik heb de gigamodem als ik de snelheid met met Ziggo speedtest dan geeft dit aan 400MBit/s als ik dat meet met Speedtest van Ookla meet ik 924MBit/sHoe kan dit de monteur kon dat niet verklaren.
Hallo,Vorig jaar is er bij ons in de wijk een grote ziggo storing geweest. Hierbij is er bij ons een monteur geweest om het modem te vervangen. Er was iets aan de frequentie veranderd.Wij hebben toen ...
Ik heb twee emailadressen in gebruik. Een pop3 account met extensie chello.nl, een imap-account met ziggo.nl.Een web based applicatie die wij ontwikkeld hebben voor onze onderzoekers stuurt met enige ...
Hallo, Tijdens het downloaden is de rest van mijn internet traag. Als ik torrents download zet ik de max snelheid op 1mb. Het internet is ook traag als ik bijvoorbeeld een spel download via officiele ...
Wij hebben al sinds enige maanden last van een haperende internetverbinding. De verbinding valt enige keren per dag weg, en het duurt 1 á 2 minuten voordat de verbinding weer terug is. Met het vele th...
Dag,Ik probeer al een geruime tijd om een aantal poorten open te zetten. Voor de laatste update van de Connect Box ging dit eigenlijk altijd direct goed. Echter lukt het me na het updaten niet meer. I...
Hallo,Wij hebben nu al geruime tijd (maanden) problemen met het internet in huis. Zowel de AppleTV, als MacBook en iPad hebben last van een wegvallende verbinding. Bijvoorbeeld tijdens het videobellen...
goedendag,sinds een aantal dagen ontvang ik via onze wifibooster (wit via kabel) geen wifi verbinding meer.via de kabel is er wel internet verbinding dus de wifibooster wordt nu eigenlijk als switch g...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
51 | |
9 | |
7 | |
6 |