Ubuntu/Launchpad werken niet (meer) met ConnectBox Giga Alleen-lezen Opgelost
Ik heb sinds vandaag problemen met ubuntu.com en launchpad.net te benaderen met de ConnectBox Giga. Op geen enkele apparaten in 't netwerk werken deze si...
Ik heb sinds vandaag problemen met ubuntu.com en launchpad.net te benaderen met de ConnectBox Giga. Op geen enkele apparaten in 't netwerk werken deze si...
Er zitten bugs in Ziggo Mail!1. Ik probeer een nieuwe mail aan te maken, maar kan geen bijlagen toevoegen. Ook menu functies werken niet, alles grijs. He...
Met hulp van Ruben van Ziggo zijn we er wel in geslaagd een scherm te krijgen om in te loggen op de TP link, maar dat vraagt een wachtwoord en geen enkel...
Enige tijd geleden heb ik gemeld dat ik hoge latency heb tijdens het gamen. Ik heb toen eerst mijn router vervangen. Ik houd het nu een tijd in de gaten ...
Sinds een aantal dagen is onze verbinding weer slecht. Mijn vrouw werkt thuis en dan dan reken je toch op een goede verbinding. Nu hebben we al een histo...
Sinds de laatste softwareupdate / speed aanpassing reboot mijn connectbox regelmatig, eigenlijk alleen overdag als internet gebruikt wordt. Modem hang in...
Hoi allemaal. Ik ben sinds 2014 klant bij Ziggo, over het algemeen naar tevredenheid. Huidige verbinding 100/10 Mbit. Sinds vorig jaar maart werk ik thui...
Hallo, Zoals anderen hier heb ik ook het issue dat mijn ConnectBox zichtzelf af en toe herstart. Ik krijg de volgende fout te zien; "Cable Modem Reboot -...
Goedendag, sinds een paar dagen valt de wifi steeds weg. Het zijn steeds blokjes van een paar minuten dat we wel en weer geen wifi hebben. Modem al een p...
Het gebeurd de laatste tijd geregeld dat de nextbox aangeeft 'een momentje' dan komt er een schermpje dat mijn internet verbinding niet goed is. Dan kan ...
Goedendag, we hebben ons internetabonnement aangepast. Hiervoor was een nieuwere modem aangeraden wat we inmiddels van Ziggo hebben ontvangen. Helaas kom...
Een vriendin van mij heeft een Horizonbox. Dat heet nu schijnbaar Mediabox XL Deze Horizonbox heeft een ingebouwd modem. Een apart modem is dus niet nodi...
All, Van Ziggo een nieuwe Modem (Connect Box)ontvangen omdat de Cisco 'oud' was.Had ik geen problemen mee, soms komt iets EOL. Nu maak ik gebruik van por...
Beste Ziggo, Met vaste regelmaat valt mijn internet signaal weg, waarmee mijn smart home apparaten, Xbox Series X of internet op smart tv niet meer besch...
Ik wil mijn wachtwoord van mijn ziggo mail wijzigen. Ik doe dit volgens de stappen die aangegeven staan, dus inloggen op ziggo en dan internet en dan zou...
Hoi, We hebben nu alweer een tijd problemen met internet. Het rare is dat het soms weken goed gaat maar zoals vandaag dat hij binnen een uur een paar kee...
inloggen op Motoplus lukt niet via wifi motoplus denkt dat ip adres is geblokkeerd,via 4G gaat het echter wel
Ik heb gisteren mijn thuisinstallatie pakket ontvangen met de ConnectBox & MediaboxNext, na meerdere keren de modem te activeren telkens geen internetver...
Hallo,Ben nu 1.5 uur bij Ziggo aan het zoeken naar de oplossing voor het volgende probleem: krijg een waarschuwing dat de beveiliging van de connectbox z...
Goedemiddag, Even een vraagje. Ben van plan om de Deco X20 aan te schaffen, maar werkt deze vebinding op de zelfde naam en wachtwoord als mijn "oude" net...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.