Giganet in bridge mode eigen USG router diversen uitdagingen Alleen-lezen Opgelost
Heb mijn giganet modem in bridge laten zetten *via helpdesk van zit niet in oud UPC gebied, vreemd is dat toch alle poorten actief blijven en DHCP ook bl...
Heb mijn giganet modem in bridge laten zetten *via helpdesk van zit niet in oud UPC gebied, vreemd is dat toch alle poorten actief blijven en DHCP ook bl...
Ik heb echt alles geprobeerd om poort 25565 open te zetten en elk persoon die ik er over spreek zegt weer iets anders. Van dat het niet kan met een Conne...
Alle online hulp laat heel andere pagina’s zien. Ik probeer in dit modem te komen, eerste keer, en het wachtwoord te veranderen en daar loop ik ap in vas...
zou ziggo voor mij ipv6 kunnen uitzetten heb het nodig voor werk thuis
zou ziggo voor mij ipv6 kunnen uitzetten heb het nodig voor werk thuis
Ik werk op het moment thuis en werk in een programma, ASSU, waar binnen ik ook email verwerk. Alle onderdelen van ASSU werken overal naar behoren, behalv...
Opeens was ik mijn verbinding kwijt op beide de zelfde tv's met mijn wi-fi signaal van de Ziggo connect box (De Witte), mijn tv ziet wel mijn verbinding ...
Goedendag, Graag zou ik willen weten hoe ik een overzicht kan krijgen van de range van dynamische IP adressen die voor mij thuis worden aangemaakt. Ieder...
Sinds Maart heb ik het zelfde meerdere jaren een stabiel netwerk en sinds Maart spontaan uitvallend internet, het modem gaat gewoon over zn nek en is nie...
Hallo, Mijn Connectbox valt iedere week op vrijdag rond 13:45u/13:50u uit, reboot zichzelf en start weer opnieuw op. Ik heb meerdere malen contact gehad ...
Vandaag de giga connectbox ontvangen. Met de speedtest haal ik amper de 100mbs terwijl ik giga heb afgesloten. Upload zit rondt de 25mbs. Ping 13ms. Ik h...
Ik heb een mail ontvangen van ruigrok netpanel is dat een vertrouwd email adres
Hallo iedereen, Eerste post hier. Sinds gister Ziggo en meteen al een vraag. Bij de vorige provider waar ik zat ( ik noem geen namen ) viel het interne...
Voor hoeveel apparaten heb je ziggo save online?
Mijn thuisnetwerk bestaat uit een Connectbox i.c.m. 2 bedraade WiFiboosters (type: AP7465CE-ZG).Dat werkt prima.Echter tot voor kort zat er ook een oude ...
Zou ik ook in aanmerking kunnen komen voor de nieuwste modem? heb deze modem de Cisco EPC 3928 al vele jaren.Neem aan dat de nieuwere modems al weer veel...
Ik heb in mijn thuisnetwerk oa een Synology diskstation, met daarop een verzameling filmbestanden. Afspelen via de TV is niet echt optimaal, omdat die ke...
sinds een paar dagen krijg ik bij het versturen van veel mails achter elkaar de foutmelding 421 4.1.1 SMTP503 Hourly ratelimit for your IP exceeded weet ...
Mijn webmail inlogpagina ververst constant, zie video, waardoor ik niet kan inloggen op mijn mobiel.Normaal gebruik ik daar alleen de mobiel voor. Het is...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.