e-mail verdwijnen zomaar Onopgelost
wannneer ik mijn ziggo mail open zit er geen enkele email in. soms na wat te testen komt er wel een e-mail in de inboxmaar na afsluiten en opnieuw open van de ziggo mail zijn alle e-mails verdwenen. a...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
wannneer ik mijn ziggo mail open zit er geen enkele email in. soms na wat te testen komt er wel een e-mail in de inboxmaar na afsluiten en opnieuw open van de ziggo mail zijn alle e-mails verdwenen. a...
Mijn connectbox valt nu al sinds ong een week om de haverklap uit, soms gaat het een momentje goed, en soms is het elke minuten (waarbij steeds een minuten lang durende reset nodig is om weer wifi te ...
Samenvatting: Door een fout bij het inladen van de juiste bootloader op ons modem (het activeren van ons nieuwe abonnement), hebben we na onze overstap van Complete naar Max pakket al 7 dagen geen int...
Hallo Ziggo, Zouden jullie mijn modem in Bridge modus kunnen zetten i.v.m. het aansluiten van een mesh router.Hoor graag van jullie. Alvast bedankt! groeten, Sander
ik heb wel wifi op mijn pc, op mijn iphone en ipad geen Wifi, bij het verbinden herkent hij mijn wachtwoord niet!!
Dag allemaal,Dit is mijn eerste post hier op het forum. Ik zit met een vraag over de instellingen van mijn Connect Box.Om samen met enkele anderen minecraft te kunnen spelen draai ik een kleine minecr...
HalloIk heb sinds een aantal weken het probleem dat mijn connect box regelmatig zelf herstart. Het duurt dan ongeveer 10 minuten voordat ik weer het internet op kan.Ook is wordt de beloofde internetsn...
De wifi verbinding is erg traag en valt regelmatig weg. Dit probleem speelt al enkele jaren, maar lijkt steeds erger te worden. We wonen nu 5 jaar in deze nieuwbouwwoning. De modem hangt in de meterka...
Ik krijg ziggo spam mails die ik niet wens te ontvangen Wat doet Ziggo daaraan om deze herkenbare mails te blokkeren en ze niet via hun server door te sturen aan mij/ons. Dit zijn de gegevens van de v...
ik heb een abonnement voor een snelheid van 500mb - echter de test ligt tussen de 80 en 85mb.heb het meerdere keren geprobeerd, doch helaas………..verbinding met LAN kabel (cat6) modem reset geprobeerd r...
Gisteravond en vanmorgen twee keer geen internet, zoek telefoonnummer om dit te melden!
Hi, I just move and I just finished installing the media box XL and the internet model, but I have no access to internet and no tv. In internet I get access denied and in the mediabox XL I get ERR SP ...
Gisterenavond een set Smart Wifiboosters besteld. De bestelling zelf ging meer dan makkelijk maar ik heb helaas geen bevestigingsmail gekregen en ik kan nergens terugvinden dat ik überhaupt die bestel...
Hallo,Er staat bij modem instellingen bekabeld verbonden apparaten. 2 Apparaten.Mijn computer en een chromecast. Niet wifi dus.Ik heb geen chromecast weet iemand hoe dit komt.
Ik heb sinds enkele weken altijd packetloss.ik maak gebruik van een bekabelde verbinding met een “ziggo connect box”mijn vorige topic is gesloten omdat het inactief was,ik heb nu dus een nieuwe splitt...
Hallo ,ik heb een probleem met de snelheid van e-mail . Ik moet een code verifiëren van een een account, daar krijg ik 4 min de tijd voor . Maar krijg de mail pas naar 5 min?Neem ik een ander e-mailad...
Hallo allemaal,Nu ik besloten heb om mijn onstabiele internet in mijn slaapkamer boven te fixen, ben ik research gaan doen hoe ik mijn internet stabieler kan maken. Ik gebruik op dit moment alleen een...
Ik heb al geruime tijd ondanks contact met de service desk, het omruilen van het modem en langs komen van een monteur nog steeds last van heel traag internet. Dan heb ik het niet over de bandbreedte (...
Op mijn Ziggo connectbox brandt van de drie lampjes het lampje van de Wifi niet. Als ik op de knop wps druk gaan alleen het internet lampje en telefoonlampje groen branden. Voorheen ging ook het lampj...
Beste Ziggo,Ik ben nog in het bezit van een Ubee EVW321B, graag zou ik een nieuwer en beter exemplaar willen onvangen.Voor normaal leven was de oude nog voldoende, maar nu er veel thuis gerwerkt wordt...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
51 | |
9 | |
7 | |
6 |