Ziggo Safe Online XL bij Apple producten Alleen-lezen Opgelost
Op https://www.ziggo.nl/internet/internetbeveiliging/safe-online valt te lezen: "Gratis internetbeveiliging bij Internet van Ziggo Bij Internet van Ziggo...
Op https://www.ziggo.nl/internet/internetbeveiliging/safe-online valt te lezen: "Gratis internetbeveiliging bij Internet van Ziggo Bij Internet van Ziggo...
Hallo, De internet snelheid via mijn Wifi Boosters (ik heb er 2 in huis) gaat bij beide niet sneller dan 5Mbps download snelheid, terwijl de upload snelh...
Goedendag, connect box gaat zichzelf herstarten als ik bv een bepaalde site aanklik. bv als je op vesselfinder-punt-com naar de ever given zoekt.Conform ...
Mijn mail is geblokkeerd geweest. Heb nu alle wachtwoorden gewijzigd. Kan nu op aantal apparaten mijn oude mail niet meer zien, ook op webmail is de oude...
Ik heb een Ziggo Connect Box met een 300/30 abbo. De connect box staat in Bridge modus. Aan het modem hangt een edge router (Dell Edge610) via een korte ...
Hi,Sinds van de week (denk woensdag) hele slechte en soms helemaal geen werkende WiFi netwerk via mijn TP link netwerk (3x TP link deco 4), werkte daarvo...
Wij hebben een atag one ketel en via de app kun je dan je verwarming bedienen. Verleden jaar ging dat allemaal prima, maar nu is de atag one van de WiFi ...
Hallo, Ik heb de wifi op mijn connectbox uitstaan maar zie in het logbestand de volgende melding: DFS] Radar signal detected, DFS sequence applied, chann...
Goedenavond, ik had eerder een topic geopend over ddns bij giganet. Op het modem was geen mogelijkheid op dat moment, later wel. Zodoende ook een abonnem...
Ik heb een nieuwe Gigabox ontvangen en ik wil het DHCP adres veranderen naar 192.168.0.xxx en ik krijg steeds de melding dat het niet mogelijk is Op het ...
Ik heb vanmorgen de 3 wifiboosters volgens de handleiding aangesloten.Nu lijkt het erop dat ik de "hoofd" booster in de meterkast moet houdenet de ethern...
Ik heb een iMac (mid 2011) waarvan de meest recente update versie 10.13.6 is. Safeonline verlangt versie 10.14.Bestaat er een andere mogelijkheid om ook ...
Helaas is de snelheid nog steeds 50mbit in plaats van 75mbit. Modem is meerdere malen gereset. Staat in de huidige vorm in bridge modus, maar switchen na...
Dag, onze WiFi is eruit. De box opnieuw opstarten helpt niet. Dan brand het lampje heel even groen en gaat dan weer over op oranje. heel vervelend aangez...
Ik zou graag mijn abonnement van de WiFi booster via het internet willen opzeggen, maar op Mijn Ziggo kan ik dit niet vinden.
Goedenmorgen, Ik zit met een probleem in mijn thuisnetwerk, ik zal even kort wat achtergrondinfo geven. Momenteel ben ik van huis uit aan het werk en van...
Ik heb eerst rond gekeken naar deze vraag en ben niet uitgekomen. Ik heb een hoop apparatuur en poorten ingesteld op de 'platte' Connectbox, maar nu moet...
Heb mijn giganet modem in bridge laten zetten *via helpdesk van zit niet in oud UPC gebied, vreemd is dat toch alle poorten actief blijven en DHCP ook bl...
Ik heb echt alles geprobeerd om poort 25565 open te zetten en elk persoon die ik er over spreek zegt weer iets anders. Van dat het niet kan met een Conne...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.