email adres 2x verzonden 1xnaar oud en 1x naar nieuw emailadres Alleen-lezen Opgelost
Sinds enkele weken dit probleem: Wanneer iemand mij een mail stuurt dan worden er automatisch 2 stuks verstuurd. Een naar mijn huidige email adres en een...
Sinds enkele weken dit probleem: Wanneer iemand mij een mail stuurt dan worden er automatisch 2 stuks verstuurd. Een naar mijn huidige email adres en een...
Ik heb een Lenovo 720 laptop met Intel i-7 processor met 16GB intern, NVIDIA GeForce GTX 1050 videokaart goed voor 4K. De laptop heb ik aangesloten op ee...
Ik wil mijn huidige wifi bereik vergroten. Momenteel maak ik gebruik van Ziggo Technicolor modem in bridge mode (in de kelder), die is aangesloten op een...
Ik heb last van trage wifi. In het verleden is er al eens een "rotte" kabel buitenshuis gerepareerd en vanaf toen is het wel wat beter. Met de vaste beka...
Hallo allemaal, Sinds kort ben ik overgestapt naar ziggo voor tv en internet. De installatie liep prima en alles lijkt goed te werken, echter ervaar ik r...
Hi, I want to set up a server and need port forwarding to access it from outside my network. I found out that this requires the Connect Box to be set to ...
Na problemen te ervaren met mijn verbinding heb ik besloten de connect box toch in de meterkast te plaatsten zoals aanbevolen. Nu is mijn hoofdaansluitin...
Goedenavond, Ik heb een connectbox staan waar ik na werkzaamheden in de buurt met geen mogelijkheid meer verbinding kan maken met de 2,4GHz band. Er is d...
Hi all, Sorry if this is a bit dumb but I'm a bit of a novice at this and was wondering if someone could help me understand how this should be configured...
Ik heb het al vaker gehad en nu dus weer; in de avonduren is internet extreem onstabiel en valt de verbinding constant weg. Vorige keer zou er iemand lan...
Goededag, Kan iemand mij misschien vertellen hoe vaak het Publieke IP adres veranderd? Ik heb sinds kort Ziggo en wil graag mijn eigen privé server over ...
Een aantal maanden wordt in outlook de mail van Ziggo niet meer verzonden (blijft staan in Postvak uit). Dit in tegenstelling van mijn gmail en hotmail m...
Hallo ik heb een vraag hoe of kan ik een andere IPv4 adres voor mijn modem krijgen? Ik heb dat nodig omdat ik op zo'n site sta (Xresolver) je hoef alleen...
Hi, ik heb sinds een aantal dagen een iPhone 12 pro max en vanaf het begin werkt deze niet met mijn wifi thuis. Niet via de connect box als via de TP Lin...
Sinds april 2021 hebben wij wifi-boosters geïnstalleerd op meerdere plekken in huis. De wifi is hierdoor verbeterd. Onze CV-ketel is verbonden met een sm...
Hi all. Since today I have a barely working internet connection. Most of the sites (twitter, ziggogo.tv, ziggo.nl - took me 10-15 minutes to eventually s...
Sinds de analoge radio niet meer werkt heb ik een kastje moeten aanschaffen voor digitale radio. Nu ik die aangesloten heb, viel me op dat ik geen sterk ...
Ik heb een Samsung A6 en ik merk al een hele tijd dat diverse apps niet goed laden als ik via de wifi verbonden ben (alleen bij mijn eigen wifi speelt di...
ik heb sinds gisteren een nieuwe connect box, ik zie nu veel van deze errorsIllegal - Dropped INPUT packet: src=216.239.32.116Betekent dit dat er iets mi...
Hoe kan ik mijn Harman kardon speaker verbinding laten maken met wifi. Krijg van google home de melding dat deze niet kan communiceren met de hk citation...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.