Trage uploadsnelheid Onopgelost
Beste ziggo community,Wij hebben hier een Max internet abbo wat normaal gezien 500Mbit/s down en 40Mbit/s upload zou moeten geven. Nu is de downloadsnelheid in orde alleen geeft de upload snelheid maa...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste ziggo community,Wij hebben hier een Max internet abbo wat normaal gezien 500Mbit/s down en 40Mbit/s upload zou moeten geven. Nu is de downloadsnelheid in orde alleen geeft de upload snelheid maa...
Afgelopen week werd het e-mail account van mijn partner geblokkeerd omdat haar account gehackt zou zijn en er " in korte tijd, vanuit meerdere landen gebruik gemaakt van uw e-mailaccount". Enig onderz...
Goedemorgen, Ik ben nu al dagen bezig om een FTP server op te zetten, echter vanaf buitenaf logt hij wel in maar blijft hangen op de directory lijst. Intern werkt het wel van elke ander computer op he...
ik heb sinds 1,5 jaar een NAS van het merk QNAP en tot 5 maanden geleden wat deze zonder problemen te benaderen via mijn twee computers (en twee mediaspelers en smartphone) . Na updates van zowel beid...
Ik ben sinds kort overgestapt naar Ziggo. Had gehoopt dat de router Mesh zou ondersteunen. Helaas. Dus gebruik ik nu een TP link extender (RE300). Alles geconfigureerd zoals beschreven zodat Connect b...
Ziggo connectbox bekabeld en wifi slechte performance na plaatsing zonnepanelen en stroom uit moest.De internetperformance is zo slecht dat het bijna niet meer werkbaar is.Ik werk via een remote conne...
Hallo, Ik ben overgegaan van een Horizon TV mediabox naar een MediaboxNext met bijbehorend Connectbox modem. Nu kan ik op geen mogelijkheid internet verbinding krijgen via de modem, diverse malen klan...
Hi Ziggo mods, klopt het dat ik een omzetting naar bridged mode hier kan aanvragen? Voor zover ik heb kunnen nagaan op dit forum houdt bridged mode automatisch in dat je dan alleen nog maar ipv4 hebt ...
Goedendag, in "Ziggo Mail" heb ik twee zaken die om een oplossing vragen. Ten eerste; De SPAM berichten merk ik aan als ongewenst en die worden dan opgeslagen in ongewenste mail. Toch verschijnen er w...
Als iemand mij een invite verstuurd (voor een meeting) krijg ik (sinds een paar weken) de melding 'dit bericht heeft geen inhoud'. Als ik de bijlage open, komt er een link naar een 'outlook account', ...
Ik heb de laatste tijd problemen met mijn oude modem. Model TC7200 U. Deze is al vrij oud en is volgens mij toe aan vervanging. Kan het gamen en internet niet meer bij houden en valt regelmatig weg. A...
Ik krijg regelmatig van Ziggo dat mijn mail box vol is. Terwijl in Mijn Ziggo staat weergegeven dat ik 2,37 GB van de 5 GB in gebruik heb. Nu kan ik dit bericht wel negeren. Maar elke keer als ik dat ...
Hoi allemaal ik heb even een vraagje mijn internet is heel erg traag en valt soms weg alleen wil ik weten of het komt door de hooftaansluiting dat daar een coax kabel van 10 meter aan vast zit en aan ...
Toen ik mijn Ziggo abonnement nam heb ik de wifi boosters niet gekozen want het zou totaal niet nodig moeten zijn in een appartement, waar ik eigenlijk nog geen 15meter van de router weg ben. De enige...
Plotseling werkt de email van mailadres@quicknet.nl niet meer. Sinds 25 januari 2021 heb ik grote problemen. Door de opwinding heb ik het wachtwoord vergeten, 100 keer getest. Het verhaal is bizar. Wi...
Ik heb sinds 1,5 maand een ziggo Connect router om mijn internetsnelheid omhoog te krijgen. Ik heb er een andere router achter hangen van Apple. Sinds ik de nieuwe router heb worden de verbinding alle...
Het internet valt soms weg en het vereist een reboot van de Asus Router (RT-AX92U) om alles weer aan de praat te krijgen. Na de reboot werkt alles wel weer. Het is de Asus Router in de woonkamer die c...
Ik heb in de tuin een overkapping gemaakt waar ik ook graag internet wil. Ik maak al reeds gebruik van Powerline (TP-link AV600) voor mijn kantoor maar ik merk dat dit niet goed werkt over 60 meter el...
Blijven mijn netwerkgegevens behouden als ik mijn modem(Technicolor tc7210) via de restknop terug zet op de fabrieksinstellingen?
Beste community, Ik bouw en beheer contentbase.co. Sindskort heb ik met deze server een bandwidth performance probleem, waarbij downloads soms met 100kb/s (traag) gaan, en een paar seconden later weer...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
65 | |
42 | |
11 | |
9 | |
7 |