e-mailaccount bij overlijden Alleen-lezen Opgelost
Mijn moeder had een e-mailaccount t.w. ***************. Zij is vorig jaar op 16 juli jl. overleden. haar computer doet het niet meer en nu wilde ik toch ...
Mijn moeder had een e-mailaccount t.w. ***************. Zij is vorig jaar op 16 juli jl. overleden. haar computer doet het niet meer en nu wilde ik toch ...
Goedendag, Sinds december 2011 heb ik van jullie al een Ubee3200 modem/router.Echter moet ik bijna dagelijks de modem resetten om een internet verbinding...
ik ben per ongeluk mijn Mailprogramma Windows Live Mail kwijt geraakt, waarschijnlijk door het verwijderen van Windows Essentials 2012.Is het mogelijk di...
Ik kijk naar al mijn apparaten op het modem en zie overal /24 achter het IP adres staan. Volgens de klantenservice staan de devices dan offline. Ik begri...
Sinds een week gebeurt het dat mail die ik via mijn emailaccount van @upcmail.nl verstuur, wordt aangemerkt als spam en dat de mail niet verstuurd wordt....
Ik kan niet meer inloggen omdat ik de melding krijg dat er al iemand anders ingelogd is, wat niet zo is. Het enigste wat helpt is de router uit en aanzet...
Vandaag hadden we een probleem dat op zowel mijn vriendins telefoon (Samsung S8) als mijn Chromebook de inlogpagina van Mijn FBTO niet werkte. Er kwam da...
Sinds het installeren van Ziggo Safe online op 30-6-2021, staan mijn Exel bestanden in "Alleen lezen" !!!Dit betekend dat ik mijn bestanden niet meer kan...
Rond de jaarwisseling een ware barrage van reboots van mijn Compal Connectbox voor de kiezen gehad. Drie nieuwe modems verder nog geen fluit opgeschoten....
Mail van Dhl parcel wordt steeds geblokkeerd als ik een pakket heb verzondenBij dhl kunnen ze zien dat het door ziggo wordt geblokkeerdHoe kan ik dit wij...
Hoi, Ik heb een abbonnement voor NordVPN afgesloten, en wil dit via mijn router laten lopen. Ik heb een Cisco epc3925 router. Is dit mogelijk met deze ro...
Sinds 1 december, na jullie overstap van AMS-IX naar AG Connect ervaar ik meerdere malen per dag een drop in mijn internet snelheid. Hiervoor nooit probl...
Afgelopen maanden is de latency van de internetverbinding aan het toenemen en neemt het aantal “storingen” met het internet toe. Verder is alles bekabeld...
Hallo, Als ik in mijn DSM wil bijwerken of mijn geïnstalleerde packages dan krijg ik de melding dat het downloaden is mislukt en dat ik geen internet ver...
Beste allemaal, Ons thuisnetwerk is aan een upgrade toe dus dat heb ik gedaan maar zie door de bomen het bos niet meer... Ik krijg vandaag dus de nieuwe ...
Wie wil mij helpen. Ik heb de Connectbox gereset, maar het doorlopen van de installatie van de Connectbox blijft het beeld stilstaan na het op de knop te...
Ik heb 3wifi boosters geïnstalleerd.hoe kan ik het wachtwoord van dit netwerk wijzigen.via het modem lukt niet.lik kan niet inloggen op het modem.heb dez...
We zijn in 2018 verhuisd naar een andere woning en hebben toen ons modem meegenomen.Wel is toen alles aangesloten door een monteur van Ziggo. Nu heb ik s...
Hallo, heb sinds februari nieuwe ConnectBox (als vervanging van ubee), werkte allemaal OK, tot vandaag plots het ethernet niet meer werkt. Wifi werkt nog...
Voor mijn werk heb ik soms zeer hoog packet verkeer (vooral downstream, maar ook upstream). met packet verkeer bedoel ik niet hooge mb/s. Dit zijn veel k...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.