Wifi booster Alleen-lezen Onopgelost
Goedenavond, ik heb net de TP-Link Deco M4 binnen gekregen. Nu heb ik aparte 2.4 Ghz en 5 Ghz wifi netwerk laten instellen door ziggo, omdat sommige appa...
Goedenavond, ik heb net de TP-Link Deco M4 binnen gekregen. Nu heb ik aparte 2.4 Ghz en 5 Ghz wifi netwerk laten instellen door ziggo, omdat sommige appa...
Beste,Ik ben me aan het oriënteren op wifi boosters zodat mijn internet sneller en beter is en wellicht doorloopt tot in de tuin.Ik zie 2 soorten en vraa...
Sinds het installeren van de Deco M4 krijg ik mijn acces points/besturing via app/wifi van de airco niet meer gekoppeld. Ik vermoed/verwacht dat ik poort...
Hallo, Ik heb een Arris modem van Ziggo, de witte staande.Ik heb 2 Wifi stopcontacten gekocht deze krijg ik niet geconnect met mn modem, de stopcontacten...
Hallo,De Arris ConnectBox (IPv6, DS-Lite, former UPC) kan aan firewalling voor IPv6 doen, zodat ik een interne server van buitenaf bereikbaar kan maken. ...
Voor de onlangs doorgevoerde downloadsnelheid had ik altijd een prima snelheid van 250. Toen werd de snelheid verhoogd naar 300. Na de verhoging ben ik a...
We zien al een tijdje problemen met connecties van ons huisnetwerk naar het internet. Zeker tijdens het spelen van FIFA op een playstation geeft dit prob...
Sorry for writing this in English! Today I upgraded to the gigabit line and installed the new Connect Giga box. Everything seems to be working fine excep...
Ik stuurde een email naar Ziggo, en kreeg dit berichtje terug: Mijn e-mails zijn voorzien van een certificaat van CaCert.org , en als mijn e-mails geweig...
Na de inrichting van een nieuwe PC kan ik de Chat functie niet meer starten. Ook niet na het installeren van JAVA.
Beste mensen, Onlangs besloten om een spel te lanceren genaamd ME AndromedaNa lange pogingen om verbinding te maken met de server van ME Andromeda ( onli...
Gisteren tp-link deco m4 geinstalleerd en kan ik geen verbinding maken met mijn printer canon ts6251.
Hallo, ik probeer een vast IP in te stellen, om op dat IP poorten te kunnen openen.Ik heb zelf nog niet erg veel ervaring op dit gebied. Ik heb bij IP re...
Hoi, Probeer DSL REPORTS eens geeft veel info, bij mij erg veel last van bufferbloat, erg vaak sinds de snelheid verhoging, terwijl je weer een prijsverh...
Hoi , Ik krijg vandaag de Deco X20 binnen en de komende dagen de deco M4 set van 3. Tevens hangt er nu aan de bestaande Connectbox een Desktop switch en ...
How can I activate the DMZ function? Other providers of this modem provide it, do I need a firmware upgrade/downgrade or do I need to be switched to the ...
Op 16-6 viel mijn wifi compleet weg en kwam het niet meer terug. Vervolgens de connectbox meerdere malen gereset zonder succes. Gebeld met de klantenserv...
Van alles geprobeerd, we resetten nu dagelijks meerdere keren ons modem, gaat het weer even goed maar het blijft aan modderen. Ons modem is nog uit een a...
Even toevoegen. In Mail van Mac heb ik twee mail adressen, een POP en een IMAP. Op IMAP is het hetzelfde als op Ziggo (e-mails van een week) en op POP he...
Kan IPv6 uitgeschakeld worden en hoe zou ik dat kunnen doen?Vanwege thuiswerken zou via IPv4 moeten volgens de helpdesk van het werk.Alvast bedankt voor ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.