Geen internet, modem is offline Onopgelost
Iemand enig idee wat dit betekent, en hoe ik het op kan lossen? Er is nog geen maand geleden een monteur langs geweest wegens internet problemen. We hebben hier dus een aantal weken prima internet geh...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Iemand enig idee wat dit betekent, en hoe ik het op kan lossen? Er is nog geen maand geleden een monteur langs geweest wegens internet problemen. We hebben hier dus een aantal weken prima internet geh...
Goedenavond.Mijn probleem is: mijn router vaak opnieuw op te starten.
Hallo,Om een laptop op een vaste (internet) verbinding te kunnen aansluiten vanaf mijn modem, mis ik een ingang cq poort tbv een utp kabel. Type modem is een CH7465LG-ZG. Is het mogelik om dat dmv een...
Een aantal weken geleden was hier ook al een post over met dezelfde titel. Ik heb deze gelezen, en heb volgens mij hetzelfde probleem. De knop is er wel, maar hij is grijs. Als oplossing werd gegeven ...
Ik gebruik de Ziggo Appsuite. Ik kan nu op 8 januari slechts terugkijken tot 22 december. Terwijl mijn account in de app aangeeft dat ik slechts 933 MB van de 5GB e-mail ruimte gebruik. Ik kan nergens...
Ik gebruik een wifi booster via het stopcontact. De grotere van de 2 booster doet het naar behoren, alleen werkt de kleine booster niet. Hiervan blijft steeds het power lampje knipperen (De adapter wo...
Wij hebben ons beveiligd WiFi netwerk Samba genoemd. Nu blijft er in de lijst beschikbare netwerken een Samba3a verschijnen. Dit netwerk is onbeveiligd maar wel “sterk”. Op de tablets hebben we bij da...
We hebben gisteren een connectbox gekregen ipv Cisco modem. Nu heb ik alles aangesloten op de internetpoorten maar de Gateway (SpiDer) van Itho Daalderop krijgt geen internet via de kabel en blijft or...
Beste mensen het lukt mij hier met geen enkel apparaat om verbinding te maken met 5Ghz op de connectbox. Ik heb verschillende opties geprobeerd zoals: De SSID's van 2.4Ghz en 5Ghz hetzelfde gemaakt. W...
Dag Ziggo Community, Wegens aanhoudende robothackpogingen heb ik de adminpagina van mijn Wordpress-site ontoegankelijk gemaakt voor alle behalve mijn eigen ip-adressen (via .htaccess). Dit werkte met ...
Beste Ziggo,Ik ben naar jullie overgestapt maar dat duurt nog een maandje maar ik vroeg mij af of ik wel alvast het modem kan installeren, want her huidige modem wat ik heb valt steeds uit verbinding ...
Na installatie van Ziggo Safe Online op mijn Samsung telefoon heb ik 2 pictogrammen op mijn telefoon: "Safe Online" en "Ziggo Safe Browsing", Ik gebruik de laatste om te browsen.. Na installatie op ee...
Dag community,Heb een (antiek) emailaccount bij wirehub, server uitgaande mail was gelinkt aan KPN dat werkte prima.Nu ik recent ben overgestapt van KPN naar Ziggo, doet mijn uitgaande mail het niet m...
Op internet lees ik over veel problemen met ZIGGO en een VPN-verbinding. Via KPN hadden wij altijd een VPN-verbinding op ons kantoor. Televisie kijken doen we hier niet, we werken hier en vaak ook van...
De titel geeft het al aan; ik wil een poort fowarden maar de hele optie mist in de modem. Wie kan me vertellen hoe ik deze optie tevoorschijn kan halen/ alsnog kan bereiken?Ik heb het nieuwste model C...
Kennis van me heeft windows live mail. Door het instellen van de ipad is er mail hen en weer gekopieerd (pop3) en uiteindelijk gesynchroniseerd. Nu is de mail weg.Is er een mogelijkheid om in windows ...
Goedendag. Ik heb een lastig probleem met e-mail dat ik via normale support niet opgelost kreeg. Ik bezit een externe server waar enkele websites op gehost worden, en ook mijn eigen prive-mail. Ik ben...
Heb al een tijdje als modem een connectbox. Nu kwam ik bij het opruimen nog mijn oude Ubee modem tegen. Wat moet ik hiermee. Bewaren of kan die in de kliko?Even voor de duidelijkheid. Ik heb toenderti...
Beste community,Ik heb de laatste tijd veel last van SPAM, mijn ziggo-mailbox was gehackt. Nu heb ik contact met ziggo zelf gehad om de regie weer terug te krijgen. Wat ik niet snap is hoe spam kan te...
Ik ben veel bezig met uploaden en ik merkte pas 2 weken geleden dat het steeds halveerde hij hoort 40 mbps te geven maar ik krijg niet ééns 10 tot 20 meer het download speed is wel prima 400 is peak ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
44 | |
38 | |
18 | |
7 | |
5 |