Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 10.9KOplossingen
  • 15.7KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Geen internet, modem is offline Onopgelost

Iemand enig idee wat dit betekent, en hoe ik het op kan lossen? Er is nog geen maand geleden een monteur langs geweest wegens internet problemen. We hebben hier dus een aantal weken prima internet geh...

Leander96 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Extra poort nodig op modem? Opgelost

Hallo,Om een laptop op een vaste (internet) verbinding te kunnen aansluiten vanaf mijn modem, mis ik een ingang cq poort tbv een utp kabel. Type modem is een CH7465LG-ZG. Is het mogelik om dat dmv een...

RB te W door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De kleine wifi booster blijft in slaapstand knipperen. Onopgelost

Ik gebruik een wifi booster via het stopcontact. De grotere van de 2 booster doet het naar behoren, alleen werkt de kleine booster niet. Hiervan blijft steeds het power lampje knipperen (De adapter wo...

Nicky2109 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kan ik een onbekend dubbel wifinetwerk SSID verwijderen? Opgelost

Wij hebben ons beveiligd WiFi netwerk Samba genoemd. Nu blijft er in de lijst beschikbare netwerken een Samba3a verschijnen. Dit netwerk is onbeveiligd maar wel “sterk”. Op de tablets hebben we bij da...

AC51 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Gateway van Itho Daalderop aansluiten op Connectbox Onopgelost

We hebben gisteren een connectbox gekregen ipv Cisco modem. Nu heb ik alles aangesloten op de internetpoorten maar de Gateway (SpiDer) van Itho Daalderop krijgt geen internet via de kabel en blijft or...

Verbinding maken met 5Ghz op Connectbox werkt niet! Opgelost

Beste mensen het lukt mij hier met geen enkel apparaat om verbinding te maken met 5Ghz op de connectbox. Ik heb verschillende opties geprobeerd zoals: De SSID's van 2.4Ghz en 5Ghz hetzelfde gemaakt. W...

tanker070 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Toegang op basis van IP-range met 'dynamisch' IPv6 adres Opgelost

Dag Ziggo Community, Wegens aanhoudende robothackpogingen heb ik de adminpagina van mijn Wordpress-site ontoegankelijk gemaakt voor alle behalve mijn eigen ip-adressen (via .htaccess). Dit werkte met ...

Thijstb door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Modem alvast installeren - overstap in de toekomst Opgelost

Beste Ziggo,Ik ben naar jullie overgestapt maar dat duurt nog een maandje maar ik vroeg mij af of ik wel alvast het modem kan installeren, want her huidige modem wat ik heb valt steeds uit verbinding ...

Ruby1988 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen pictogram Ziggo Safe Browsing Opgelost

Na installatie van Ziggo Safe Online op mijn Samsung telefoon heb ik 2 pictogrammen op mijn telefoon: "Safe Online" en "Ziggo Safe Browsing", Ik gebruik de laatste om te browsen.. Na installatie op ee...

Van KPN naar Ziggo: uitgaande mail werkt niet Opgelost

Dag community,Heb een (antiek) emailaccount bij wirehub, server uitgaande mail was gelinkt aan KPN dat werkte prima.Nu ik recent ben overgestapt van KPN naar Ziggo, doet mijn uitgaande mail het niet m...

HarrietW door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

VPN VERBINDING OM VAN HUIS UIT TE KUNNEN WERKEN Onopgelost

Op internet lees ik over veel problemen met ZIGGO en een VPN-verbinding. Via KPN hadden wij altijd een VPN-verbinding op ons kantoor. Televisie kijken doen we hier niet, we werken hier en vaak ook van...

Port forwarding optie mist in de Connectbox Opgelost

De titel geeft het al aan; ik wil een poort fowarden maar de hele optie mist in de modem. Wie kan me vertellen hoe ik deze optie tevoorschijn kan halen/ alsnog kan bereiken?Ik heb het nieuwste model C...

saisai door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Windows live mail is gecrashed, alle mail is weg Onopgelost

Kennis van me heeft windows live mail. Door het instellen van de ipad is er mail hen en weer gekopieerd (pop3) en uiteindelijk gesynchroniseerd. Nu is de mail weg.Is er een mogelijkheid om in windows ...

E-mail: POP via poort 995 werkt 50% van de tijd niet Onopgelost

Goedendag. Ik heb een lastig probleem met e-mail dat ik via normale support niet opgelost kreeg. Ik bezit een externe server waar enkele websites op gehost worden, en ook mijn eigen prive-mail. Ik ben...

Rumoldus door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Oud-Ubee modem retour? Opgelost

Heb al een tijdje als modem een connectbox. Nu kwam ik bij het opruimen nog mijn oude Ubee modem tegen. Wat moet ik hiermee. Bewaren of kan die in de kliko?Even voor de duidelijkheid. Ik heb toenderti...

70ReS door Gedreven Raadgever
  • 56 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 9 Likes

SPAM geblacklist en filterregels aangemaakt, blijft toch terugkeren? Opgelost

Beste community,Ik heb de laatste tijd veel last van SPAM, mijn ziggo-mailbox was gehackt. Nu heb ik contact met ziggo zelf gehad om de regie weer terug te krijgen. Wat ik niet snap is hoe spam kan te...

CvanI door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

400/40 maar upload halveert steeds Onopgelost

Ik ben veel bezig met uploaden en ik merkte pas 2 weken geleden dat het steeds halveerde hij hoort 40 mbps te geven maar ik krijg niet ééns 10 tot 20 meer het download speed is wel prima 400 is peak ...

Yahya door Stamgast
  • 78 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen