modum vervangen Cisco EPC3925 Alleen-lezen Opgelost
Ik zou graag een nieuwe modem router het is nog een oude Cisco Is dit mogelijk?Groet Esther
Ik zou graag een nieuwe modem router het is nog een oude Cisco Is dit mogelijk?Groet Esther
Geachte Ziggo, Gaarne zou ik mijn Wifiboosters via stopcontact en mijn CI Module willen opzeggen.In de plaats wil ik graag 2 x wifi pods huren voor de Sm...
Hi all! Sinds vandaag heb ik een veel lagere internet snelheid dan normaal en ging dus even zoeken in mijn modem en kwam de melding tegen "partial bondin...
Beste community In mijn connection box bij port forwarding poort 1433 en 3389 toegevoegd, conform de handleiding van de modem.poort 3389 staat wel open e...
Ik heb nogal een vreemd probleem. Ik heb 2 hikvision camera's, waarvan 1 met deurbel. Beiden zijn via utp aangesloten op een switch en die op de connectb...
Deze ochtend de smartwifi app geïnstalleerd op mijn gsm en mijn woning gescanned. Overal is de wifi ontvangst uitstekend dan wel goed. Ben daar blij mee....
Heb zojuist de smartwifi app geïnstalleerd. Wil niet opstarten. Blijft zoeken naar apparaten en geeft na een aantal minuten de strijd op. Mijn ziggo mode...
Eens gekeken naar de inhoud van de info in de Connect Box.op het eerste blad HOME staan 3 Draadloos verbonden apparaten?.. dit moeten er ongeveer nu 14 z...
Ruim een week is er een slechte wifi internetverbinding. Connectbox al meermaals gereset. Regelmatig van de stroom af. Bekabeling volgens boekje. Al 23 j...
Hi guys. Im about to go for Ziggo as my new isp. Before I make last clap I want to ask you if my modem could be placed in the living room. The green cabl...
Sinds een paar dagen heb ik last van instabiele wifi. Daarnaast is sinds de laatste snelheidsverhoging ook mijn internetverbinding regelmatig slecht. Van...
Gisteren en eergisteren even met WiFi aan het stoeien geweest en de nieuwe Smart WiFi app op mijn iPad geïnstalleerd. Ik heb met de app eerst alle vetrek...
Sinds een aantal weken kan ik niet meer mail sturen of beantwoorden met Outlook for Android gekoppeld aan mijn Ziggo account. Via outlook op mijn desktop...
Hallo,Om een hardnekkige spammer te blokkeren heb ik de volgende 2 e-mail filter regels uitgeprobeerd: Regel 1:VoorwaardenVan (bevat): spammer@spamDomein...
Beste Ziggo, Wij hebben al jaren een router van Ziggo, de Ubee EVW3200. Wij merken dat steeds frequenter het internet wegvalt. Kan het zijn dat deze rout...
Sinds vorige week gebeurd het regelmatig dat de wifi verbinding wegvalt om na een paar minuten weer online te zijn. Erg storend omdat ik een NAS heb staa...
Op mijn terras heb ik geen wifi, komt waarschijnlijk door het dubbel glas.Kan ik nu met een wifi pod buiten wel wifi krijgen?
Hoi, Na behoorlijk lange tijd last te hebben van instabiel internet, voornamelijk jitter issues mbt gamen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice...
Zoals vele andere mensen hier heb ook ik het probleem met de Connectbox en de trage 6in4 SIT Tunnel. Via de klantenservice al geprobeerd mijn Connectbox ...
Sinds +/- twee weken ben ik heel veel e-mails kwijt in mijn in-box. Ik mis e-mails van de periode 18-08-21 t/m 14-02-21. Tot twee weken geleden had ik de...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.