Sinds gebruik Connectbox valt verbinding weg Alleen-lezen Opgelost
Ik heb sinds Oktober een Connect Box en zo nu en dan valt de verbinding weg.Tot nu toe heb ik verschillende meldingen gezien nav. de lampjes: o.a. Online...
Ik heb sinds Oktober een Connect Box en zo nu en dan valt de verbinding weg.Tot nu toe heb ik verschillende meldingen gezien nav. de lampjes: o.a. Online...
Hallo allemaal, Ik heb nu al een tijdje een wifibooster in het huis. Een ouder model (van ziggo) dan die nu op de markt is. Die zorgt ervoor dat ik via m...
Ik heb problemen om vanuit huis op het bedrijfsnetwerk te komen. dit is gewoon een simpele pptp vpn.als ik bij mijn ouders (ook ziggo), of in een hotel b...
nieuwe laptop, alles overgezet.heb stappenplan gevolgd, maar kom niet verder bij controleren emailinstellingen (outlook 16bericht:kan geen mappen synchro...
Als ik outlook opstart en mail wil binnenhalen krijg ik een dialoogbox die aangeeft dat het beveiligingscertificaat niet gecontroleerd kan worden. (zie b...
Omdat Ziggo klanten’service’ niet telefonisch helpt met e-mailinstellingen en al mijn eigen pogingen niet lukken kom ik hier terecht.Door een fout kom ik...
Na mijn verhuizing ben ik geen klant meer van Ziggo en gebruik ik ook de email adressen niet meer. Ik wil deze opheffen, maar kan nergens vinden hoe ik d...
Beste Ziggo, Over iets minder dan een maand ga ik verhuizen naar een nieuw appartement (huur, oude woning in binnenstad). Internet kan/moet ik zelf regel...
Goedemorgen, Wellicht is er iemand die mij kan helpen met het volgende probleem: Onze wifi verbinding valt steeds weg, het netwerk vraagt biiv op mobiele...
Ik heb het inmiddels opgelost maar dat was niet vanzelfsprekend. Ook ziggo bellen hielp niet.Mijn inkomende mail hield er opeens mee op. Uitgaande mail g...
aanmelden ziggo webmail lukt niet meer op smartphone (wel op tablet en pc); het aanmelden start en dan constante schermwisseling met z-logo en ox-logo ??
Vraagje, ik kan sinds vandaag geen email meer ontvangen via Outlook op m'n Mac.Krijg nu ook een foutmelding -3253 'connection to the server failed or was...
misschien een domme vraag maar, onder bridge-mode, kan an IT department in buitenland toegang tot hetzelfde IP-adres van Ziggo hebben ?
Sindskort overgestapt naar ziggo. Abbo 300mb down 30 up. Mijn pc staat boven in het kantoortje en hierop krijg ik gemiddeld 93 a 95 mb/s download max. De...
Hallo laatst heb ik waarschijnlijk een virus gedownload want mijn discord werd gehackt die heb ik terug maar ook als ik nu in sommige apps websites of an...
Ik ben al een hele middag aan het proberen om mijn camera systeem (wat via mijn kpn modem al 4 jaar probleemloos werkt) zichtbaar te krijgen via een beka...
Ik heb het nieuwe modem van Ziggo. Een vierkant kolommetje. Deze staat in de kamer omdat het asp in de woonkamer is gesitueerd. Nu brand continue een wit...
Bij het installeren van de TP-Link M5 wordt er gevraagd naar de type internetverbinding.Dit is in mijn geval DS-Lite. Vervolgens vragen ze om een AFTR Na...
Hallo lezer, Als je wil inloggen in email ziggo, zie ik op de hele pagina allemaal rare tekens %&(&%e!~. Hoe krijg ik weer een normale pagina waarin ik m...
Ik moet bij een bepaalde instantie opgeven wat mijn IP adres (sen) is of zijn.Bij de helpdesk van Ziggo konden ze aangeven dat ik een statisch of een dyn...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.