Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 11.1KOplossingen
  • 15.9KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Email vanaf oud upcmail adres wordt geweigerd door Gmail Opgelost

Emails die ik verzend naar gmail adressen krijg ik retour met de volgende mededeling: Status: 5.7.1Remote-MTA: dns; gmail-smtp-in.l.google.comDiagnostic-Code: smtp; 550-5.7.1 This message does not hav...

jml door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Spotify werkt niet meer op Denon AVR X1100 Opgelost

Kan Spotify niet meer verbinden met mijn Denon reciever AVR X1100. Heeft altijd gewerkt met KPN. Wie weet raad? :confounded:

Descart door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi netwerken verwijderen Opgelost

Ik heb hier 3 wifi netwerken en zou er 2 willen verwijderen

tjof door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen internet / tv 1191KB Onopgelost

Hoi Ziggo!Sinds gisterenavond 18.00 uur is er geen verbinding met Ziggo. Zou om 00.46 uur opgelost zijn volgens de site mar nog steeds geen verbinding.What's up?

Connectbox perikelen Onopgelost

Ik gebruik sinds wat maanden een connectbox en er vallen mij een aantal zaken op.5 GHz module valt elke nacht uit. In de morgen een modem reset en de 5 GHz kan weer een dag mee. En ja, deze heeft een ...

Zwavelstok door Gedreven Liefhebber
  • 178 Topics
  • 7 Oplossingen
  • 22 Likes

Safe Online veilig genoeg? Opgelost

Is Ziggo Safe Online genoeg om je computer te beveiligen. Heb nu betaalde Avast Premier maar die loopt af binnenkort en ik vraag me af of ik die moet verlengen of dat Ziggo Safe Online voldoende is

Kibri door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

poort 7777 - wordt deze geblokt door Ziggo? Opgelost

ik wil mijn server portforwarden voor mijn vrienden zodat ik samen kan spelen de server heeft poort 7777 nodig en heb hem gepoortforward in mijn ziggo router maar hij portforward hem niet andere poort...

Veiligheid IOT en andere devices een weetje of twijfels Onopgelost

Ter informatieOnly 10 percent of device manufacturers reported feeling fully confident their devices had adequate #security protocols in place. #IoT hardware vendors' culture of lax #cybersecurity wil...

Zpiep door Gedreven Liefhebber
  • 725 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 65 Likes

Android "lekt" - zie voor updates Onopgelost

https://source.android.com/security/bulletin/2019-01-01.htmlAndroid Security Bulletin—January 2019Published January 7, 2019 | Updated January 7, 2019The Android Security Bulletin contains details of s...

Zpiep door Gedreven Liefhebber
  • 725 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 65 Likes

Gedeeltelijk Internet, waarschijnlijk door pc instellingen Opgelost

Vandaag wilde ik op het internet wat opzoeken en kreeg ik de foutmelding: "het ip_adres van de server [site] kan niet worden gevonden." Gisteren werkte alles nog prima! Verder kan ik wel naar Facebook...

Nothnos door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

android telefoon verliest internetverbinding Onopgelost

Sinds 1 of 2 maanden (ik weet niet precies hoe lang) verliest mijn Android telefoon steeds de verbinding met Internet via WiFi. Ik heb een Technicolor modem/router. De telefoon is een Samsung Galaxy S...

Kan ik de DHCP server splitsen? Opgelost

Hoi allemaal,Ik ben bang voor het antwoord maar ik stel toch de vraag. Ik heb het Technicolor TC7210 modem en wil graag het volgende:De DHCP server van het modem gebruiken voor de WLAN/WifiOp de LAN d...

quorky door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Wifispots werkt niet op iPad en Macbook Opgelost

Op verzoek van de Ziggo 'Chat-Support', hier een nieuw topic (omdat hier de Ziggo-Experts zijn).Lang verhaal kort: Ik heb 2 Apple apparaten welke niet kunnen verbinden met de Ziggo-hotspot. Namelijk e...

Rayman door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorstel: e-mails na overstap tot een jaar blijven doorsturen Onopgelost

https://tweakers.net/nieuws/148802/nederlandse-isps-moeten-e-mails-na-overstap-tot-een-jaar-blijven-doorsturen.htmlNederlandse providers moeten tot een jaar na de overstap van een klant e-mails van di...

Steefb door Expert
  • 11741 Topics
  • 2245 Oplossingen
  • 4084 Likes

Verschillende tijden Mac filter Opgelost

Ik wil een Mac filter instellen voor het internet gebruik van de kinderen. Omdat er leeftijdsverschil zit wil ik voor de oudste tussen 23uur savonds en 10uur sochtends zn desktop blokkeren en zn mobie...

Storing: geen internet in Amstelveen Opgelost

Sinds vandaag geen internet verbinding. Vanmorgen waren er mensen aan het werk buiten aan de kasten maar toen ging het regenen en ze zijn verdwenen. Nu hebben we geen internet meer en er wordt op dit ...

Picachou door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw mailprogramma eM Client: niet inloggen Opgelost

Ik heb dit nieuwe mailprogramma geïnstalleerd, maar inloggen kan niet want "authentication failed". Heb ook al niet wachtwoord genomen maar dat helpt ook niet.

Viceroy door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen