vpn disconnections Opgelost
Hi,In the last 6 months my work vpn is disconnecting every 1-2 days.The issue is since the EIGRP is not getting a message back for some reason. the conne...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi,In the last 6 months my work vpn is disconnecting every 1-2 days.The issue is since the EIGRP is not getting a message back for some reason. the conne...
Hallo, Ik heb vandaag de 3 tp-link M4R wifiboosters geïnstalleerd, ik begon met de eerste die ik aansloot aan mijn modem met het ethernetkabeltje en via ...
Beste community,Graag wil ik mijn ipv4 en indien mogelijk andere semi-statische data veranderen. Helaas ben ik slachtoffer geworden van een ddos-aanval v...
Goedemiddag, Internet werkt tot nu toe prima op alle apparaten in huis (telefoons, laptops, computers enz.). Mijn zoon heeft een nieuwe Chromebook (Acer ...
Als ik probeer in te loggen op mijn Ziggo mail account dan krijg ik wel het inlogvenster te zien en vervolgens een pagina met allemaal rare tekens. Heb d...
Sinds korte tijd heb ik last van een haperende internetverbinding, de ene dag is er niets aan de hand en de volgend dag krijg ik op alle apparaten timeou...
In het begin hadden we nog analoge tv over de kabel, nu die bandbreedte beschikbaar is, heeft dit ook invloed op het kunnen krijgen van dual-stack ipv4/6...
Het begon min of meer een maand geleden. Mijn internetsnelheid is altijd lager dan 5 Mbps download en 0,8 Mbps upload. Gisteren zaterdag was nog erger 2,...
Van de week heeft de monteur van Ziggo de Deco 4 geïnstalleerd, alleen vergeten dat we ook een Ring Pro deurbel hebben.Nu krijg ik deze niet op geïnstall...
Goedemiddag, Na het nieuwe modem (connectbox ) te hebben ontvangen als vervanger van mijn oude connectbox (beide Compal) was ik binnen no time online. De...
net een nieuwe mediabox, nadat de vorige enige tijd geen verbindning had. Na installatie alles in orde. Na vier dagen weer htezelfde probleem. Alle tips ...
Na een lokale internetstoring kon ik me aanmelden voor SMS notificatie, wanneer storing opgelost was. Nu krijg ik dagelijks meldingen dat de storing nog ...
Als ik de wifi wil hebben dan MOET ik tv kijken na de upgrade. Wat een onzin. Voor de upgrade was wifi los van de activiteit van de horizon. Als ik naar ...
Hi all, I posted a while back when I had some problems with terrible packet loss, and while those problems were resolved by a Ziggo engineer at the wijkc...
Het blijkt dat ziggo mijn IP adres wijzigd waar door ik mijn beveiligings camera s niet kan openen op telefoon of I pad text in beeld ( login time-out th...
Ik ontvang geen emails meer van noreply@dhlparcel.nlDe afzender is niet door mij geblokkeerd, staat niet tussen mijn geblokkeerde afzenders.Deze vind ik ...
Ik heb vandaag met behulp van de WiFi boosters een thuisnetwerk gemaakt. Nu zie ik echter in de beschikbare WiFi nog steeds het modem apart en daarbij he...
Goedemorgen Tijdens het kijken van tiktok/Facebook/youtube filmpjes stoppen de filmpjes soms spontaan halverwege en als ik dan overschakel naar mobiel in...
Ik ben een C# developer van beroep en als ik mijn zakelijke laptop (Acer Concept D) verbind met mijn thuisnetwerk kan ik geen stabiele verbinding krijgen...
Ik probeer nu al meer dan een week om ipv6 uitgezet te krijgen maar het is nog niet gelukt.De ene medewerker belooft het, maar doet het niet, de ander ze...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
37 | |
21 | |
9 | |
4 | |
3 |