ubc1318ZG port forwarding lukt niet Onopgelost
op modem ubc1318ZG lukt port forwarding niet, aangezet naar ip adres (ip4) maar wordt niet doorgezet.
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
op modem ubc1318ZG lukt port forwarding niet, aangezet naar ip adres (ip4) maar wordt niet doorgezet.
De connectbox blijft naar het resetten groen knipperen, tot 2 uur geleden hadden wij tv en internet en in een keer gaf hij de code cs2004 aan dat betekende dat de coaxkabels niet goed vast zaten dus d...
Ik heb al sinds vorige week woensdag geen internet in Leiden. Op de storingspagina van Ziggo stond deze storing tot donderdag online, daarna verscheen hij als opgelost. Heeft iemand een idee hoe dit n...
Sinds kort een TP-link Deco M4. Helaas merk ik op de telefoon dat ie toch erg vaak de 2.4 GHz (snelheid 30) pakt ipv van de 5.0 Ghz (snelheid 225). Krijgt t idee dat we totaal verdrukt worden. Voorhee...
Beste ,Ik krijg steeds de melding dat ik over 1 minuut (eerst 10 en dan 5minuten) mijn dagelijkse tijdlimiet bereikt heb voor het gebruik van deze computer.Dan moet ik mijn tijd weer toevoegen (max 60...
Hallo, Tot mijn teleurstelling ben ik ontevreden met mijn ervaring met ziggo de afgelopen maanden.Ik heb een verbinding binnenshuis die continu weg valt. Soms is het om de 2\3 uurtjes en soms heb ik b...
Goedemiddag, Gisterenmiddag, op 4 januari heb ik telefonisch bij Ziggo mijn aanstaande verhuizing doorgegeven per 9 januari as. Helaas heeft men bij Ziggo mijn verhuizing direct op 4 januari in het sy...
Eind 2020 snelheidsverhoging gevraagd van 250 naar 500. Nieuw modem zou worden opgestuurd.4 januari volgens PostNL, helaas niets, 5 januari volgens PostNL, niets. Toen niets meer gehoord van PostNL.11...
Goedeavond, Sinds een paar dagen ervaar ik een paar nare problemen met betrekking tot internet verbinding, zowel bekabeld als wifi.Probleem beschrijving:Ps4 (bekabeld):Voornamelijk tijdens het online ...
Wifi box drop connection several time for a hour. I mean, not only internet but real wifi connection to the box either. So i need to restart it all the time. It has begun about 1 month ago.This is rea...
Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?Klantenservice inmiddels gesproken maar kreeg geen duidelijk antwoord en een ...
mijn modem Ubee UBC1318ZG staat in bridge mode en is te bereiken via zowel 192.168.100 als 192.168.178.1dacht dat je 192.168.178.1 moet gebruiken als het modem in router mode staat en 192.168.100.1 al...
Externe apparaat of bron accepteert de verbinding niet. De instellingen van het apparaat of bron (wpad.net) staan verbindingen via poort De WWW- service (http) niet toe
Ik heb problemen met mijn internetverbinding. De verbinding is traag en valt iedere paar minuten uit, zowel via wifi als LAN-kabel. Ik probeer in te loggen op mijn connectbox maar het modem herkent he...
Ik zie meerdere vragen en antwoorden maar toch net niet mijn antwoord op een vraag die ik heb.1e vraag:Zou graag willen weten of elke Deco die bedraad is aangesloten zijn netwerk/internet verkeer haal...
Hallo,Ik heb nu twee weken internet van Ziggo. Helaas valt mijn internet vanaf afgelopen zondag één minuut weg en komt dan ook weer vanzelf terug.
is nieuw wachtwoord voldoende ?
Vraag of een coaxkabel van de versterker altijd aangesloten moet worden aan een wandcontactdoos of kan deze ook rechtstreeks in de Mediabox-XL?
Beste Ziggo,We hebben al jaren een internetabonnement van Ziggo. Deze werkte over het algemeen prima. Sinds een week hebben we dat de internetverbinding van de WIFI (er is geen kabelverbinding met een...
Ik heb een oud mail adres op mijn oude naam voor echtscheiding. Eindigend op ziggo.nl. Mijn ex heeft dit mail adres ooit 8 jaar geleden aangemaakt. Ik wil van het mailadres af het dus opheffen. Hoe do...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
48 | |
9 | |
8 | |
6 |