Wifi valt steeds weg Alleen-lezen Onopgelost
Goedendag, sinds een paar dagen valt de wifi steeds weg. Het zijn steeds blokjes van een paar minuten dat we wel en weer geen wifi hebben. Modem al een p...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedendag, sinds een paar dagen valt de wifi steeds weg. Het zijn steeds blokjes van een paar minuten dat we wel en weer geen wifi hebben. Modem al een p...
Het gebeurd de laatste tijd geregeld dat de nextbox aangeeft 'een momentje' dan komt er een schermpje dat mijn internet verbinding niet goed is. Dan kan ...
Goedendag, we hebben ons internetabonnement aangepast. Hiervoor was een nieuwere modem aangeraden wat we inmiddels van Ziggo hebben ontvangen. Helaas kom...
Een vriendin van mij heeft een Horizonbox. Dat heet nu schijnbaar Mediabox XL Deze Horizonbox heeft een ingebouwd modem. Een apart modem is dus niet nodi...
All, Van Ziggo een nieuwe Modem (Connect Box)ontvangen omdat de Cisco 'oud' was.Had ik geen problemen mee, soms komt iets EOL. Nu maak ik gebruik van por...
Beste Ziggo, Met vaste regelmaat valt mijn internet signaal weg, waarmee mijn smart home apparaten, Xbox Series X of internet op smart tv niet meer besch...
Ik wil mijn wachtwoord van mijn ziggo mail wijzigen. Ik doe dit volgens de stappen die aangegeven staan, dus inloggen op ziggo en dan internet en dan zou...
Hoi, We hebben nu alweer een tijd problemen met internet. Het rare is dat het soms weken goed gaat maar zoals vandaag dat hij binnen een uur een paar kee...
inloggen op Motoplus lukt niet via wifi motoplus denkt dat ip adres is geblokkeerd,via 4G gaat het echter wel
Ik heb gisteren mijn thuisinstallatie pakket ontvangen met de ConnectBox & MediaboxNext, na meerdere keren de modem te activeren telkens geen internetver...
Hallo,Ben nu 1.5 uur bij Ziggo aan het zoeken naar de oplossing voor het volgende probleem: krijg een waarschuwing dat de beveiliging van de connectbox z...
Goedemiddag, Even een vraagje. Ben van plan om de Deco X20 aan te schaffen, maar werkt deze vebinding op de zelfde naam en wachtwoord als mijn "oude" net...
Uitgaande mail sinds gisteren geblokkeerd. Ondertussen volgens de gebruiksaanwijzing de wachtwoorden van de mail en mijnziggo gewijzigd.Nu is alleen mijn...
Ik ben in het gelukkige bezit van een groot oud huis, eigenlijk een benedenhuis van 2 verdiepingen dat gecombineerd is met een bovenhuis van twee verdiep...
Goedendag. Als een tijdje kan ik geen uitgaande e-mails meer verzenden. Ik heb een mail gehad waar in stond dat er spam verstuurd zou worden en om veilig...
Sinds enige tijd staat m'n modem weer vol errors. Ik had dit begin van het jaar. Heb toeneea aan de aansluitingen veranderd en sindsdien was het zo stabi...
Ik haal vandaag maar een fractie van de 300 Mbps:https://ziggobeta.speedtestcustom.com/result/0c2f4630-db30-11eb-8352-57ef3f4e9f23 Wat is er aan de hand?...
Onze klanten met een e-mailadres eindigend op @upcmail.nl of @chello.nl ontvangen geen email met ons afzenderadres @nstyling.com welke zijn verzonden via...
We hebben sinds kort een glasvezel aansluiting in onze meterkast gekregen. Kan ik ook mijn ziggo abonnement hier op aansluitingen
Is er een manier on sites die geblokkeerd worden door ziggo te deblokkeren? er is een site die ik 100% vertrouw, maar ik ga elke keer naar mycircle en er...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
41 | |
19 | |
10 | |
4 | |
4 |