Connectbox herstart zelf (meerdere keren per dag) Alleen-lezen Opgelost
Sinds februari zijn wij verhuisd naar een nieuw adres, we hebben tot begin juni geen problemen gehad. De afgelopen weken begonnen alleen de problemen met...
Sinds februari zijn wij verhuisd naar een nieuw adres, we hebben tot begin juni geen problemen gehad. De afgelopen weken begonnen alleen de problemen met...
Het lijkt zins de snelheid omhoog is gegaan van 250 naar 300 dat de verbinding geregeld wegvalt. Vaak is dat tussen 16:00 en 17:00 het ergste. De connect...
Hi, https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Pokerstars-Hops-Ports-packet-loss/m-p/172855 Dit is een oud topic van mijzelf. Ik heb geen toegang meer tot dat...
Nadat we vorig jaar maandenlang de router steeds opnieuw opstartten om van het probleem af te komen dat onze apparatuur wel contact had met ons wifi-netw...
Vraag: mijn internet is traag, kan ik hier zelf iets aan doen / moet er een monteur langskomen? Details.Abonnement: 150Mb down/15Mb upInternet verbinding...
Hi, Is het mogelijk om op mijn modem ipv6 uit te schakelen?Dus dat ik alleen nog ipv4 functionaliteit heb.
Hello, In order to log in to a program I use, I need a fixed IP address.After the last Ziggo outage, my IP address has changed for the umpteenth time. Zi...
Ik wil het wachtwoord van mijn ...@ziggo.nl e-mailadres veranderen omdat ik hem niet meer weet, maar dit account staat niet in MijnZiggo. Wat nu?Groet,Es...
Beste Ziggo, Gisteren mijn schoonouders verhuisd, waar de Ziggo connectbox in het raamkozijn stond. Nu wil ik hem ophangen in de meterkast maar de ophang...
Op mijn Samsung galaxy s10 werken diverse apps en internet pagina's niet met het wifi modem (connect box). Terwijl andere apparaten het gewoon doen. Mijn...
Beste Ziggo Moderator, Zou u mij om willen zetten naar IPv4? Ik wil graag gebruik maken van Port Forwarding, maar deze instelling ontbreekt/greyed-out om...
Hoi! Ik zou 500Mbits moeten hebben maar kom met bedraad maar tot 48Mbs. De modem de ik heb is de Cisco EPC3925 met een POA-3IEC-NL splitter.
Beste medewerkers, Hierbij wil ik graag een Ziggo Connectbox (modem/router ineen) aanvragen. Momenteel ben ik in het bezit van het modem: Cisco EPC3208. ...
sinds de installatie van de Ziggo wifi boosters heb ik problemen met het scannen met mijn pc met vast verbinding. Ik kan wel printen maar niet scannen kr...
Ik heb sinds kort vage klachten met mn internet. Op gsm's en tv doen sommige apps het niet. Ze hangen gewoon of geven melding dat internet heel traag is....
Het lukt me niet om met outlook (365) emails te verzenden via mijn smartphone. De mail blijft dan hangen in Postvak Uit en in concepten. Al opnieuw geins...
Ik krijg voortdurend de volgende meldingen. Zie bijlages
Ik heb net vier nieuwe aliassen gekoppeld, en ze inmiddels ook getest, door er e-mails heen te sturen maar die komen allemaal terug, met de melding dat d...
Vandaag is uit het niets mijn e-mail na 28-12-2021 verdwenen.Het staat niet in mijn prullenbak en het heeft niets met IMAP instellingen te maken (ik werk...
Is het ook mogelijk om ipv6 uit te zetten op mijn nieuwe modem? Ik werk vanuit huis en ervaar daar issues mee. Mijn werkgever geeft aan dat ipv6 niet goe...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.