Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Geboot worden Opgelost

Hallo, Er zijn anno 2021 enkele grappenmakers die denken dat het leuk is om te ddosen/booten. Dus ik speel zelf graag gta en er is nu een pipo die het leuk vindt om om de zoveel dagen mijn internet er...

weide23 door
Level 1
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo HOTSPOTS Onopgelost

Ik kan hotspots niet instellen, omdat mijn gebruikersnaam/wachtwoord leeg zijn.Mijn vorige modem stond in bridge-mode, maar mijn huidige modem niet.Hoe kom ik nu verder?

Peebz door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Webspace opgeheven Onopgelost

Ik blijf teleurgesteld over de wijze waarop Ziggo onze webspace heeft opgeheven.Gelukkig had ik een redelijke backup, maar het heeft me toch uren gekost om de site elders te reconstrueren. Het was toe...

f.franck door
Level 2
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

sonos icm arris Onopgelost

Ik heb zonder problemen geluisterd naar mijn mooie Sonos systeem met een Sonos beam, een sub en twee one sl speakers. Nu heb ik de beam voor een arc vervangen en het is mis. Met heel wat moeite heb ik...

Connectbox & Netgear Onopgelost

Beste mensen,Er is laatst een connectbox geïnstalleerd als vervanging van de technicolor. Nu heb ik daar wat vragen over. Ik heb de hoogste prioriteit net als vele op veiligheid staan. Ik heb dus alle...

Ariee91 door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen