Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14.8KOplossingen
  • 20KDiscussies
  • 183KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

vpn disconnections Opgelost

Hi,In the last 6 months my work vpn is disconnecting every 1-2 days.The issue is since the EIGRP is not getting a message back for some reason. the connection is: from the Ziggo router (Technicolor) t...

fcbman door
Level 2
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Ipv4 adres veranderen Alleen-lezen Opgelost

Beste community,Graag wil ik mijn ipv4 en indien mogelijk andere semi-statische data veranderen. Helaas ben ik slachtoffer geworden van een ddos-aanval via een game dat p2p gebruikt. Ik ben ervan op d...

NNawin door
Level 2
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

CS9097 Alleen-lezen Opgelost

net een nieuwe mediabox, nadat de vorige enige tijd geen verbindning had. Na installatie alles in orde. Na vier dagen weer htezelfde probleem. Alle tips helpen niet. Ik ben niet de enige met dit probl...

RBJSmit door
Level 1
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IP adres Alleen-lezen Opgelost

Het blijkt dat ziggo mijn IP adres wijzigd waar door ik mijn beveiligings camera s niet kan openen op telefoon of I pad text in beeld ( login time-out thuis)wat kan ik doen om dit in de toekomst niet ...

Netwerk Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag met behulp van de WiFi boosters een thuisnetwerk gemaakt. Nu zie ik echter in de beschikbare WiFi nog steeds het modem apart en daarbij het thuisnetwerk staan. Hoort dit niet 1 te zijn ...

Cathy1 door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet valt weg Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen Tijdens het kijken van tiktok/Facebook/youtube filmpjes stoppen de filmpjes soms spontaan halverwege en als ik dan overschakel naar mobiel internet gaan ze weer verder.Heb vorige week zigg...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen