GRE protocol lijkt geblokkeerd - VPN - pptp Alleen-lezen Onopgelost
Heb al jaren dezelfde werkende setup in huis en merk dat ik vandaag geen VPN connectie vanuit het internet met mijn thuisnetwerk kan maken. De setup die ...
Heb al jaren dezelfde werkende setup in huis en merk dat ik vandaag geen VPN connectie vanuit het internet met mijn thuisnetwerk kan maken. De setup die ...
Op mijn telefoon komt de melding, dat op het volgende adres 127.0.0.1 een wachtwoord staat dat te hacken is.Dit wachtwoord heb ik zelf niet geplaatst.Moe...
Kabel komt binnen in meterkast in een UPC kastje. Gaat vandaar verder als groene kabel naar aansluiting in de woonkamer via een schroefverbinding.Ik wil ...
Goedenavond, Wij hebben kort geleden onze internet snelheid laten verhogen 300/30. En de snelheid is wel iets meer geworden maar het kan vele malen beter...
solarman smart app vraagt om 5G verbinding. Op mijn Samsung s8 heb ik die. Die is geverifieerd door Ziggo. Desondanks zegt die dat mijn device (de modem)...
Hallo,Cisco Ziggo modem in bridge mode met Sitecom router werkt prima. Heb een nieuwe Orbi Mesh router + satellieten gekocht. Maar als ik die aansluit kr...
Ik heb nog een oud modem een Thomson TWG870UG hoe kan ik die omruilen voor een connectbox Met vr. groet
Van de een op de andere dag is mijn wifi netwerk dat ik had via de Ziggo Powerline adapters niet meer zichtbaar/vindbaar. Het gaat dus om een wifinetwerk...
Dag, Sinds de overstap naar giganet heb ik 99% van de tijd snelheden die lager dan de helft zijn. Er zijn al meerdere monteurs geweest, binnen zijn diver...
ik heb een vraag over connectbox en internet max ik heb vandaag een nieuwe modem gekregen om dat volgens de deskmedewerker niet goed was. aan gesloten he...
Waar zit op de mediabox de wps knop?
Hi all, i have taken Ziggo internet connection in July, to my surprise my first bill show Sep monthly amount as well. Also what is this one of charge,is ...
Mijn hoofdmail account is jaren geleden aangemaakt. Ik krijg hier geen mail op binnen. Maar omdat we binnen het gezin een nieuw mail adres nodig hebben w...
Hallo Ziggo Community, Mijn Connectbox herstart soms meerdere malen per dag. Soms gaat het een hele tijd goed. Er zit geen patroon in. Ik zie in het foru...
Lees meer (Markeren om te lezen) Hallo, ik heb een week geleden Ziggo internet gekregen en heb gelijk een email adres aangemaakt. Deze is goedgekeurd. Ma...
Sinds begin juli lukt het niet meer om de antivirusdatabase van Safe Online te updaten. Ook systeemherstel heeft niet geholpen.weet iemand een oplossing?
Na drie jaar gedoe met wegvallende internet verbindingen (staat al jaren in bridge modus) heb ik eerst twee jaar geleden mijn router vervangen en een duu...
Het configureren van het certificaat voor wifispot op oudere motorola telefoon lukt niet. Ik heb wifispot wel werkend op samsung telefoon en apple telefo...
Goedemiddag, een vraag i.v.m. de aansluitmogelijkheden van apparatuur die het beste bekabeld werken. Sinds mijn recente verhuizing kan ik mijn Mediabox N...
Ik heb een abonnement op safe on line. Het programma verdwijnt uit mijn computer met de mededeling dat ik geen abonnement heb. Als het me lukt om het opn...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.