Smart Wifi App: 'Er lijkt een probleem te zijn met de verbinding' Alleen-lezen Opgelost
Smart Wifi app gedownload, geopend en dan ingelogd met mijn ziggo account en ik krijg dan de melding na enige tijd 'Er lijkt een probleem te zijn met de ...
Smart Wifi app gedownload, geopend en dan ingelogd met mijn ziggo account en ik krijg dan de melding na enige tijd 'Er lijkt een probleem te zijn met de ...
Hoi Ziggo! Mijn modem en mediabox zijn volgens mij aan vervanging toe: We merken dat de wifi niet altijd meer super is bij ons; volgens mij hebben we nog...
Gisteren en vandaag waren bij ons monteurs van ziggo aan het werk in de kast verderop in de straat. Gisteren even kort geen internet gehad, prima kan geb...
Ik wordt steeds aangevallen dus een ddos aanval ik wil dat dit stopt klopt het als ik een router koop en die aansluit op mijn modem dat ik dan een nieuwe...
Hoi allemaal, de afgelopen weken al twee monteurs over de vloer gehad om de internetverbinding na te kijken en te verbeteren. Afgelopen dinsdag was de tw...
Goedendag, De kast op Dorpsstraat 5 parkeerplaats staat open. De afsluiting is kapot. Ik heb de kast nu met duct tape dichtgemaakt. Kunnen jullie de meld...
Mail adres van een andere provider toevoegen lukt niet! Krijg een foutmelding dat de instelingen niet kloppen. Van ziggo krijg ik te horen dat dit niet k...
Goedemiddag, Sinds een aantal maanden last van het feit dat mijn ziggo Connectbox random herstart.Diverse malen met ziggo contact gehad hierover en inmid...
Hallo, Mijn e-mailadres zit nog in het abonnement van mijn ouders. Kan ik dat naar mijn eigen contract laten overzetten? Ik gebruik dit e-mailadres al me...
Wij hebben nieuwe rolluiken en willen deze bedienen via een app op de telefoon. Daarvoor hebben we de Brel hub (DD-7002B) aangeschaft, echter deze kan ge...
Als ik inlog op mijn upc, kijk ik bij producten, internet. wifispots. bij wifispots staat wifispots ingeschakeld en in zwarte letters geschreven Gebruike...
(Sorry, my Dutch is not very good, hence the English) If you try to open https://ubi.kisvakond.tk from your ziggo/vodafone internet, the site is unavaila...
Kan totaal geen verbinding maken ziggo hot spot terwijl wel zieCertificaat verwijderdOpnieuw gedownload installeerdGebruikersnaam ww goed ingevuldDomein ...
Hallo, ik wil voor mijn schoonmoeder email op een tablet installeren, ik heb daar het email wachtwoord voor nodig, wat mijn schoonmoeder kwijt is, hoe ko...
I noticed a reduction in my internet reliability over the past couple of days, so I ran a speed check which I do periodically. I normally get a speed of ...
Wie kan mij helpen met het invullen van het geleverde formulier via onderstaande link.https://csi.cloudmark.com/en/reset/?ip=82.73.110.116 Helaas is mijn...
Hallo,ik heb twee e-mailadressen van ziggo die ik enkele jaren door elkaar heb gebruikt. Ik wil nu het tweede adres opheffen (verwijderen) en daarna gaan...
De vraag is al eerder gesteld maar de geboden oplossing helpt niet. Net ook contact opgenomen met Klantenservice via de chat maar die doen “kastje-muur”....
Hoi Ik kom toch nog terug op mijn eerder vraag. wat is het standaard ip-adres, van de Giga connect box in bridge modus.
Zoals een aantal andere klanten hieronder, heb ook ik problemen met de (internet)verbinding. Sinds Januari 2021 op dit adres een Ziggo verbinding, alles ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.