Kan niet inloggen connectbox Alleen-lezen Opgelost
Ik kan niet meer inloggen omdat ik de melding krijg dat er al iemand anders ingelogd is, wat niet zo is. Het enigste wat helpt is de router uit en aanzet...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kan niet meer inloggen omdat ik de melding krijg dat er al iemand anders ingelogd is, wat niet zo is. Het enigste wat helpt is de router uit en aanzet...
Vandaag hadden we een probleem dat op zowel mijn vriendins telefoon (Samsung S8) als mijn Chromebook de inlogpagina van Mijn FBTO niet werkte. Er kwam da...
Sinds het installeren van Ziggo Safe online op 30-6-2021, staan mijn Exel bestanden in "Alleen lezen" !!!Dit betekend dat ik mijn bestanden niet meer kan...
Rond de jaarwisseling een ware barrage van reboots van mijn Compal Connectbox voor de kiezen gehad. Drie nieuwe modems verder nog geen fluit opgeschoten....
Mail van Dhl parcel wordt steeds geblokkeerd als ik een pakket heb verzondenBij dhl kunnen ze zien dat het door ziggo wordt geblokkeerdHoe kan ik dit wij...
Hoi, Ik heb een abbonnement voor NordVPN afgesloten, en wil dit via mijn router laten lopen. Ik heb een Cisco epc3925 router. Is dit mogelijk met deze ro...
Sinds 1 december, na jullie overstap van AMS-IX naar AG Connect ervaar ik meerdere malen per dag een drop in mijn internet snelheid. Hiervoor nooit probl...
Afgelopen maanden is de latency van de internetverbinding aan het toenemen en neemt het aantal “storingen” met het internet toe. Verder is alles bekabeld...
Hallo, Als ik in mijn DSM wil bijwerken of mijn geïnstalleerde packages dan krijg ik de melding dat het downloaden is mislukt en dat ik geen internet ver...
Beste allemaal, Ons thuisnetwerk is aan een upgrade toe dus dat heb ik gedaan maar zie door de bomen het bos niet meer... Ik krijg vandaag dus de nieuwe ...
Wie wil mij helpen. Ik heb de Connectbox gereset, maar het doorlopen van de installatie van de Connectbox blijft het beeld stilstaan na het op de knop te...
Ik heb 3wifi boosters geïnstalleerd.hoe kan ik het wachtwoord van dit netwerk wijzigen.via het modem lukt niet.lik kan niet inloggen op het modem.heb dez...
We zijn in 2018 verhuisd naar een andere woning en hebben toen ons modem meegenomen.Wel is toen alles aangesloten door een monteur van Ziggo. Nu heb ik s...
Hallo, heb sinds februari nieuwe ConnectBox (als vervanging van ubee), werkte allemaal OK, tot vandaag plots het ethernet niet meer werkt. Wifi werkt nog...
Voor mijn werk heb ik soms zeer hoog packet verkeer (vooral downstream, maar ook upstream). met packet verkeer bedoel ik niet hooge mb/s. Dit zijn veel k...
Heb de laatste tijd van uitval van Internet signaal, extra vervelend nu school en werk vanuit huis moet worden gedaan. Als ik tijdens uitval mijn modem/r...
Wij hebben de M4 wifi boosters geprobeerd te installeren. Ondanks de verhalen dat het kinderlijk eenvoudig was, lukte het installeren maar niet. Via de a...
Ik heb al heel lang last van traag en wegvallend internet. Regelmatig moet ik het modem opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen. De laatste week ...
Beste mensen, Ik heb een probleem gehad met internet icm de decos. Eerst contact gehad met ziggo werd door verwezen naar TP-Link, daar naar toe gebeld en...
Ik ben een nieuwe klant bij ziggo en ik heb vandaag mijn installatiepakket ontvangen. Nu kon ik geen coax aansluiting vinden, ik denk nu dat deze groen ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
40 | |
18 | |
6 | |
3 | |
3 |