Wifi Alleen-lezen Onopgelost
Beste, Nu wordt het abonnement binnen kort weer duurder.Wat mij betreft prima.Maar dan zou het fijn zijn de kwaliteit ook beter zou gaan worden.Boven op zolder heb ik zeer slechte tot geen wifi heb di...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste, Nu wordt het abonnement binnen kort weer duurder.Wat mij betreft prima.Maar dan zou het fijn zijn de kwaliteit ook beter zou gaan worden.Boven op zolder heb ik zeer slechte tot geen wifi heb di...
Ik wil graag een server opzetten waarbij ik portforwarding moet instellen, hoe kan ik mijn modem omzetten naar IPv4 zodat ik de optie krijg in mij modem?
In verband met thuiswerken moet ik IPv6 schakelen (IPv4 moet draaien). Is dit iets wat ik zelf kan wijzigen? Hoe moet ik dit wijzigen?
Kan niet inloggen op de smart wifi app. Heb hier internet van Ziggo. Vind het vreemd. Heb geen storing. Dacht ff een screenshot en plaats hier een berichtje
hoe kan ik een verwijderde email die ook via leegmaken prullenbak is weggegooid terughalen
Ik heb een nieuwe harde schijf in mijn laptop laten zetten en wil deze opnieuw bij safe online anmelden. Moet ik dan eerst de gegevens van mijn oude laptop verwijderen of kan ik gewoon dezelfde laptop...
Ik doe wekelijks een live stream naar you tube, en heb daar veel last van gedropte frames. ik weet inmiddels dat dit met de internet verbinding te maken heeft. Ook heb ik hier op dit forum gelezen dat...
Hallo Ik wil graag mijn ipv6 uitschakelen, want ik heb een pi-hole en ipv6 werkt daarmee niet lekker, zou iemand dit voor mijn kunnen uitschakelen, waardoor ik alleen ipv4 heb? Met Vriendelijke Groet ...
Sinds 2 dagen last van een ernstig trage downstream (20Mb ipv 600Mb), upstream geen enkel probleem en haal keurig 40Mb. Ik heb een connectbox in bridgemodus staan. Router (Asus RT-AC5300) staat eracht...
Ik heb nu ongeveer 1 maand internet en TV van Ziggo. voor de wifi maak ik gebruik van de gratis deco wifi versterkers. Ik verlies regelmatig een verbinding doordat de Ziggo modem een request time out ...
Hallo,Ik probeer een monteur te regelen via de klantenservice pagina voor de installatie van een AOP, maar dat gaat niet goed, want ik krijg de chat niet actief. Ik heb ondertussen alle AD-blockers en...
Ik heb sinds zo'n 3 weken ongeveer ziggo. Sindsdien is het een beetje rommelen geweest met de WiFi. De monteur vertelde me dat het slechte bereik aan de 2.4 en 5ghz lag. Nu had ik de 2.4 uitgeschakeld...
Error 500: SRVE0295E: Error reported: 500 ...deze code krijg ik als ik probeer een apparaat toe te voegen bij safe online
Al enige tijd ondervind ik problemen met Wifi op mijn Connect Box. Hierover heb ik met de klantenservice gebeld en samen met hun heb ik de modem teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dit ging de ee...
wifi kanaal wijzigen wifi booster in stop contact.
Ik ben al een poosje op zoek naar een uitgebreide handleiding van mijn nieuwe modem waarin meer beschreven staat dan alleen welk stekkertje in welk poortje moet. Hier loop ik helaas een beetje in vast...
Safe Online opnieuw geïnstalleerd wegens melding Volledige schijftoegang toestaan voor volledige bescherming. Melding dat computer niet is beveiligd. Hoe oplossen??
na een update van mijn MacBook naar macOS big sur versie 11.4 geeft mijn ziggo safe online aan : volledige schijftoegang toestaan voor volledige bescherming. En browserbeveiliging is actief. Wat moet ...
In april en mei van dit jaar ben ik bezig geweest om een PHP-script te schrijven t.b.v. monitoring van de down- en upstreamkanalen van mijn Connect Box (Compal CH7465LG-ZG) in Nagios. Door gebrek aan ...
Goedemiddag, Afgelopen week heb ik een nieuwe connectbox ontvangen, echter de ophangbeugel ontbreekt. Graag zou ik deze alsnog ontvangen.
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
61 | |
38 | |
9 | |
7 | |
5 |