Problemen met Ziggo Security Opgelost
Ik krijg voortdurend de volgende meldingen. Zie bijlages
Ik krijg voortdurend de volgende meldingen. Zie bijlages
Ik heb net vier nieuwe aliassen gekoppeld, en ze inmiddels ook getest, door er e-mails heen te sturen maar die komen allemaal terug, met de melding dat d...
Vandaag is uit het niets mijn e-mail na 28-12-2021 verdwenen.Het staat niet in mijn prullenbak en het heeft niets met IMAP instellingen te maken (ik werk...
Is het ook mogelijk om ipv6 uit te zetten op mijn nieuwe modem? Ik werk vanuit huis en ervaar daar issues mee. Mijn werkgever geeft aan dat ipv6 niet goe...
Afgelopen dinsdag was er een kleine internetstoring waardoor de modem uit zichzelf zich weer opstartte. In Chrome heb ik 4 tabbladen waarvan 1 ziggogo.tv...
Hallo, Ik ervaar het probleem net zoals meerdere gebruikers dat de Connectbox op willekeurige momenten lijkt te herstarten.Graag hiervoor ondersteuning. ...
Goedemiddag, Na een tijdje mild onstabiel internet ervaren te hebben, is het voor de tweede opeenvolgende dag voorgekomen dat de connectbox opnieuw opsta...
Beste medewerker Ziggo, Ik heb op een andere post gezien dat het mogelijk is om op mijn modem IPv4 Only in te stellen.Kunnen jullie dit regelen? Ik heb d...
Ik ben al een tijdje opzoek om de port forwarding functie (voor het gamen) in mijn Connectbox DS-Lite te krijgen maar deze staat alleen op een IPv6 inges...
Hallo,Graag wil ik dat de IPv6 op mijn modem (Connect Box) wordt uitgeschakeld, dit omdat hierdoor mijn zakelijke VPN connectie niet goed werkt. Via de Z...
Wij hebben hier een Alles in 1 pakket met 300/30 Mbps. Ik maak zelf met name gebruik van een bekabelde verbinding (Cat 5E) op een moderne PC, maar het pr...
Ik heb mijn giga connectbox vandaag ontvangen. De oude connectbox stond in bridge mode.Ik zie nergens hoe ik de giga connectbox in bridge mode kan zetten...
Afgelopen maandag-op-dinsdag nacht had Ziggo werkzaamheden aangekondigd en sinds die tijd heb ik een regelmatig herstartend modem (een standaard witte Co...
Goedemiddag, Op mijn nieuwe werk maken ze gebruik van een whitelist op basis van IPv4 adressen zodat werknemers (veilig) thuis kunnen inloggen op de zaak...
Ik wil op de begane grond al mijn apparaten bedraad aansluiten maar kom daarvoor een paar aansluitingen te kort op de Connect box hoe kan je dit probleem...
Beste, omdat bij ons thuis de WiFi verbinding steeds vaker wegvalt ben ik op dit forum terecht gekomen. Allereerst ben ik met mijn iPad naar Coolblue lan...
Ik heb iets vreemds de laatste weken, ik krijg soms op momenten heel veel fouten in de log bij "fouten na RS" en soms zoveel dat ik ook T3 timeouts krijg...
Hallo,Ik probeer in te loggen op de modem via http://192.168.178.1/ om de wifi uit te zetten omdat ik de deco wifi boosters in gebruik heb. Het lukt echt...
Hallo, Ik heb net het logbestand van de Connectbox bekeken en zie dat ik elke dag meerdere TR069 meldingen heb. Is dit normaal?
Hallo Ziggo, Wij hebben al tijden last van internet dat regelmatig uitvalt. Nieuwe router gekocht, verschillende WiFi repeaters en boosters geprobeerd ma...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.