Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14.6KOplossingen
  • 19.9KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Wifi Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Nu wordt het abonnement binnen kort weer duurder.Wat mij betreft prima.Maar dan zou het fijn zijn de kwaliteit ook beter zou gaan worden.Boven op zolder heb ik zeer slechte tot geen wifi heb di...

boer104 door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Port forwarding Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag een server opzetten waarbij ik portforwarding moet instellen, hoe kan ik mijn modem omzetten naar IPv4 zodat ik de optie krijg in mij modem?

edot door
Level 2
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Smart wifi Alleen-lezen Opgelost

Kan niet inloggen op de smart wifi app. Heb hier internet van Ziggo. Vind het vreemd. Heb geen storing. Dacht ff een screenshot en plaats hier een berichtje

joma1966 door
Level 11
  • 576 Topics
  • 11 Oplossingen
  • 106 Likes

Ipv6 uitschakelen Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ik wil graag mijn ipv6 uitschakelen, want ik heb een pi-hole en ipv6 werkt daarmee niet lekker, zou iemand dit voor mijn kunnen uitschakelen, waardoor ik alleen ipv4 heb? Met Vriendelijke Groet ...

Request time out Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nu ongeveer 1 maand internet en TV van Ziggo. voor de wifi maak ik gebruik van de gratis deco wifi versterkers. Ik verlies regelmatig een verbinding doordat de Ziggo modem een request time out ...

Waarom TOB Ik met TOBI Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik probeer een monteur te regelen via de klantenservice pagina voor de installatie van een AOP, maar dat gaat niet goed, want ik krijg de chat niet actief. Ik heb ondertussen alle AD-blockers en...

Pasi door
Level 18
  • 6983 Topics
  • 411 Oplossingen
  • 3452 Likes

virus beveiliging Alleen-lezen Opgelost

na een update van mijn MacBook naar macOS big sur versie 11.4 geeft mijn ziggo safe online aan : volledige schijftoegang toestaan voor volledige bescherming. En browserbeveiliging is actief. Wat moet ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen