Ontbrekende vitale functie in FW Connectbox Alleen-lezen Opgelost
Nee, ik wil geen Raspberry pi of synology NAS als DHCP server met eigen DNS servers. Nee, ik wil geen bridge modus die ongedaan wordt gemaakt bij iedere ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Nee, ik wil geen Raspberry pi of synology NAS als DHCP server met eigen DNS servers. Nee, ik wil geen bridge modus die ongedaan wordt gemaakt bij iedere ...
Onlangs heb ik in de instellingen van mijn email account bij Ziggo een specifiek emailadres van een afzender, waarvan ik absoluut geen email meer wil ont...
Goedenavond, Na 2 maanden van stabiel en snel internet is het probleem van de herstartende Connectbox weer terug.Probleem heeft zich daarvoor meerdere ma...
Sinds een paar dagen heb ik ineens bijzonder instabiele wifi. Heb de connextbox staan (niet in bridge) en amplifi - en deze setup heeft tot een aantal da...
Hallo, Sinds enkele maanden is de internetverbinding zeer onstabiel, zo onstabiel dat ik meestal moet werken met de hotspot van mijn gsm, omdat die steed...
Op verzoek van @tobiastheebe een eigen topic aangemaakt omdat ook mijn modem regelmatig maar niet op vaste tijden spontaan herstart. Bijvoorbeeld gistere...
Ik wil gebruik maken van MAC filtering op mijn WIFI om zo alleen apparaten toe te laten die ik ken. Als ik lekker mijn lijstje aan het vullen ben en bij ...
Hallo... Bij het downloaden van grote(re) bestanden via FTP (Cyberduck) wordt het downloaden tussentijds gestopt.Downloaden van kleinere bestanden en upl...
Dag, Ik heb een accespoint voor buiten aangeschaft, maar kan helaas geen verbinding krijgen. Huidige opzet:-ziggo modem/router (de witte)-ziggo next, dra...
Met Corona thuis werken moet ik voor m'n werk vaak een VPN tunnel opzetten, en recentelijk werkt dit meer! Met onderzoek is gebleken dat een tunnel wel t...
Hallo, Ik kan na opnieuw installeren van windows niet meer op bepaalde sites waaronder facebook. Hij wordt door Ziggo Safe Online geblokkeerd, waarom ?
Beste, Ik heb regelmatig last van packet drops / hoge ping / latency variatie.Na dit telefonisch gemeld te hebben zou er ergens in de straat een breuk aa...
Wij hebben een probleem met de wifi snelheid. De 5Ghz heeft 300Mbps. De 2.4 Ghz heeft een snelheid van25Mbps . Dat is te langzaam Ik heb met behulp van e...
Sinds kort heb ik weer een nieuw abonnement bij Ziggo en daarmee heb ik ook een nieuwe Connect Box gekregen. Omdat ik een NAS heb en beveiligingscamera's...
Hoi heb Ziggo Safe Online op mijn laptop en gsm zitten In het begin stond Finder en Alarm erop maar dat is nu helemaal van het scherm verwijderd Er nu al...
Hoi, Op verzoek om eea te kunnen testen heb ik gisteren mijn Compal modem gereset naar de fabrieksinstelling.Nadat deze opgestart was, ging deze updaten....
Hi, first of all, sorry to describe my problem in English because I don't speak Dutch! So, during the last few days, I have started a problem with the Wi...
Kan iemand mijn instellingen eens nakijken. ik krijg haperingen bedraad en wifi tijdens teams. Bijna niet vol te houden zo. Ik zit in een nieuwbouwhuis. ...
Ik heb een nieuwe mac book pro . mijn mail blijft maar beperkt bewaard. ik kan niet terug zoeken. op mijn oude mac book nog wel gewoon. Is dat een instel...
Ik heb een aansluiting welke vroeger door Casema is geplaatst en in de huiskamer zit. Hierop is via een Ziggo splitter de tv en het modem aangesloten. La...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
42 | |
21 | |
9 | |
4 | |
4 |