Devolo set kan IP-adres niet meer vinden Alleen-lezen Onopgelost
Hallo ik heb sinds kort de mediabox xl. Nu kunnen mijn devolo adapters het ip adres niet meer vinden. Heb alles gereset maar het werkt niet. Heeft iemand...
Hallo ik heb sinds kort de mediabox xl. Nu kunnen mijn devolo adapters het ip adres niet meer vinden. Heb alles gereset maar het werkt niet. Heeft iemand...
Beste mensen/ervaringsdeskundigen, Ik ben bezig met het openen van een aantal poorten op mijn connectbox voor de ps5 en uiteindelijk voor FIFA. Dit omdat...
Onlangs is de connectbox geupdated naar smart wifi. Is het nu verstandig om de connectbox wifi aan te laten staan als je de tp link deco m4 ook gebruikt ...
Onlangs ben ik in bezit van een set TP-Link Deco M4 wat goed werkt.Echter ik heb een probleem mijn printer HP Deskjet 2710 maakt geen verbinding met de d...
Mijn safe online viruscanner van ziggo loopt vast op google drive. Kan ik deze uitsluiten van virusscan?
Hoe kan ik een schadelijk bestand, dat in quarantaine is geplaatst, toestaan?
Al geruime tijd heb ik een Connect Box. De wifi hiervan stond altijd uitgeschakeld en met mijn google wifi kastjes heb ik altijd een goede wifi in het he...
Ik heb de m4 gekoppeld en ingesteld als mesh modem (niet als acces point), maar hij raakt af en toe het wifi kwijt wat met thuiswerken erg onhandig is (t...
Hallo, ik wil op mijn nieuwe telefoon mijn email adres van ziggo toevoegen, maar dan moet ik in de instellingen een WW toevoegen. Die weet ik niet meer. ...
Goedendag.Ik was voor een jaar overgestapt naar een ander provider, maar ben terug naar Ziggo.Ik had mijn emailadressen in mijn vorige account, maar ben ...
Kan iemand uitleggen hoe ik bij mijn modem gegevens kom, om de release tijd te wijzigen van mijn modem? Ik werk thuis maar de verbinding wordt iedere kee...
Goedendag Alle, Sinds 2016 heb ik geregeld last van latency problemen, hoge ping, wegvallende verbinding. Elke keer werd het opgelost met een nieuw modem...
Beste Leden Ik heb een Cisco Modem Model EPC3925 nu wil ik die gebruiken ivm met extra wifi punt maar ik kan niet in loggen op internet met het modem kan...
Sinds ik de tp-link wifiboosters geïnstalleerd heb, heb ik geen 5G meer.
Ik was een beetje aan het rondneuzen in de HTTP requests van mijn router en ik zag dat naast het admin account er nog een account aanwezig zou zijn: upcc...
Ik sinds vorig week Giga internet met bijbehorend modem. Ik haal hiermee 940 mbps vast en rond de 400 mbps via 5Ghz WiFi, echt heerlijk snel. Nu heb ik d...
Hoi, Sinds lange tijd heb ik thuis een Ziggo Connectbox modem in bridge mode staan (IPv4 dus) met daarachter een FritzBox 7360 Wifi router. Op de FritzBo...
hi ziggo community, ik heb zojuist mn giga aansluiting verhuist naar mn nieuwe woning...200 meter verder op :-). Merkwaardig dingetje, in mn. oude huis k...
Ik stap binnenkort over van de UVM2300 Ubee naar de Connectbox van Ziggo. Het abonnement bestaat uit Internet, Telefoon, en TV/Radio. Zijn er nog specifi...
Wil graag gebruik maken van port-forwarding, zou mijn modem naar ipv4 gezet kunnen worden?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.