Ziggo Safe Online Finder en alarm staat er niet op Alleen-lezen Opgelost
Hoi heb Ziggo Safe Online op mijn laptop en gsm zitten In het begin stond Finder en Alarm erop maar dat is nu helemaal van het scherm verwijderd Er nu al...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi heb Ziggo Safe Online op mijn laptop en gsm zitten In het begin stond Finder en Alarm erop maar dat is nu helemaal van het scherm verwijderd Er nu al...
Hoi, Op verzoek om eea te kunnen testen heb ik gisteren mijn Compal modem gereset naar de fabrieksinstelling.Nadat deze opgestart was, ging deze updaten....
Hi, first of all, sorry to describe my problem in English because I don't speak Dutch! So, during the last few days, I have started a problem with the Wi...
Kan iemand mijn instellingen eens nakijken. ik krijg haperingen bedraad en wifi tijdens teams. Bijna niet vol te houden zo. Ik zit in een nieuwbouwhuis. ...
Ik heb een nieuwe mac book pro . mijn mail blijft maar beperkt bewaard. ik kan niet terug zoeken. op mijn oude mac book nog wel gewoon. Is dat een instel...
Ik heb een aansluiting welke vroeger door Casema is geplaatst en in de huiskamer zit. Hierop is via een Ziggo splitter de tv en het modem aangesloten. La...
Hallo, ik heb een Ziggo connect box met daarachter een Netgear Orbi RBR50 met 2 satelites. een niet in bridge mode.Toch verlies ik met regelmaat internet...
Ik wil up en downloaden maar met gebruikersnaam en wachtwoord van ziggo lukt het niet. In spotnet moet ik bij news.ziggo.nl een gebruikersnaam en wachtwo...
Sinds enkele dagen, waarschijnlijk vanaf 25-06-2021heb ik last van de volgende waarschuwing:Op de server, waarmee u bent verbonden, wordt een beveiliging...
Werkt zingt safe online indien mijn zingt modem router in bridge modus staat ?
Hallo, sinds de snelheidsverhoging geeft de Cisco EPC3212 bufferbloat, komt bijna wekelijks voor de laatste tijd, een reset is de enigste oplossing, inte...
Ik heb een nieuw tablet gekocht (Lenovo M10 FHD Plus). Android systeem. Ik wil mijn mail installeren. Ik moet dan echter beginnen met het klikken op het ...
Als ik mijn emailadres gebruik dan staat er een andere naam bij Van. Ik heb dit al proberen aan te passen via mijn ziggomail. Op mijn telefoon is het gel...
Ik wil graag mijn port forwarding (TCP, 44158) op mijn TC7200 router open hebben. Dat heb ik netjes ingesteld in mijn router bij 'DHCP client devices', d...
Hallo, Ik zou graag willen weten of ik een vaste public ipv4 adres kan krijgen op alleen mijn computer bijvoorbeeld. Alvast Bedankt.
Hi, I was wondering is there a way to make port forwarding available? Cause i've been looking in my connect box settings, there was nothing, i saw some o...
Sedert vanmorgen is de downloadsnelheid gedaald van 300 Mb/s naar ongeveer 15 Mb/s. De uploadsnelheid van 30 Mb/s wordt wel gehaald. Telefoon en wifi wer...
ik heb een ubee modem en een horizon xl mediabox nu zijn de aansluitingen op de modem vol (3 pc's en een smart tv) nu heb ik meer aansluitingen nodig nl ...
HELP HELP HELP. ik heb een serieus probleem. Ziggo blokkeert mijn Fibaro automatische reply mails. Ik kan nu niet de wijzigingen die ik in Fibaro invoer ...
Hallo beste,Ik heb al mijn leven lang Ziggo en ben ook een enthousiaste downloader. Nooit problemen mee. Echter heb ik sinds kort een nieuwe modem omdat ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
40 | |
22 | |
10 | |
4 | |
3 |