Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Devolo adapters via stopcontact werken niet meer Opgelost

Hallo allemaal,In ons huis hebben we 4 Devolo adapters geïmplementeerd. 1 beneden van de router naar het kastje. En 3 boven in het stopcontact. Het internet gaat via het stroom en dat heeft altijd goe...

Sony xperia xz2, geen wifi verbinding met de Ubee EVW321b Opgelost

Hallo,Ik heb een nieuwe smartphone aangeschaft met android 8.0. Nu weet ik dat dat een probleem bij die hotspots geeft, maar ik kan ook niet op mijn gewone WiFi van ziggo. Hij kan wel verbinden maar g...

JennoKarin door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

WiFi netwerk is verdwenen Opgelost

Ik weet dat er een landelijke storing is maar bij mijn kastje brand het witte led lichtje weer zoals die altijd brandt wanneer alles goed werkt. De hele middag hebben de groene pijltjes geknipperd nu ...

Noma050 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Internetsnelheid na verhuizen trager Opgelost

Hallo,Hoe kan het dat ik in mijn oude appartement wel een snelheid behaalde van 200mbit/s haalde en in mijn nieuwbouw woning nu net aan 90mbit/s haal? Alle spullen die ik heb aangesloten zijn precies ...

Geen ip adres van modem, wel via wifibooster! Opgelost

Laptop's krijgen regelmatig geen ip adres van het modem. Zowel via de wifi als via de kabel.Wordt wel aangegeven dat er connectie is met het modem, maar geen internet heeft.Het rare is dat ik zodra in...

Bvanos01 door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

ERR_CONNECTION_REFUSED op specifieke websites Opgelost

Hai,Ik ben nieuw in deze community maar de klantenservice verwees me hierheen.Mijn internet (op pc met Windows 10) draait als een zonnetje, alleen bij analytics.google.com en links die beginnen met tr...

Schanulleke door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifitijden instellen per device op Connectbox Opgelost

Via klantenservice heb ik info gekregen om bepaalde apparaten op vaste tijden van wifi af te halen (ouderlijk toezicht). Erg handig maar ik merk dat bij het proberen met mijn eigen tablet, de tijden n...

Modem blijft IP toewijzen bij uitgeschakelde DHCP Opgelost

Ik heb onlangs een nieuwe router aangeschaft, namelijk de Netgear R7800. Om deze te installeren heb ik het modem (de Connect box) in bridge modus gezet en vervolgens de router aangesloten en geïnstall...

Wifispots op telefoon installeren Opgelost

Het lukt me maar niet om de Ziggo wifi spots op m'n telefoon te installeren. Via MIJNZIGGO heb ik een password, maar deze wordt niet geaccepteerd. Ook na resetten - en dus nieuw password - werkt het n...

Spam van dezelfde afzenders Opgelost

Krijg steeds spam van dezelfde afzenders ondanks dat ik ze geblokkeerd heb.

Wifi valt nu al een paar weken weg. Opgelost

Goedendag. Mijn wifi valt nu al een paar weken weg , je kunt ze dan ook niet vinden . Zowel de 2,4 als de 5g . Alle lampjes knipperen dan . Ik heb de witte connectbox .Zijn er ook meer mensen hier uit...

Meer dan 3 MAC adressen bij Parental Control in Ubee router Onopgelost

Hi, ik wil graag de parental control instellen op mijn UBEE router. Ik heb het allemaal aan de praat gekregen, alleen loop ik er nu tegen aan dat ik maar maximaal 3 MAC adressen kan invullen voor het ...

Mabakerm door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vreemde melding netwerkdiagnose Opgelost

Heb een connectbox (Arris). Krijg te zien als ik een netwerk diagnose uitvoert de melding'' zie Tags'' Modem al opnieuw opgestart maar weer de zelfde melding. Het gekke is dat alles naar behoren werkt...

Theotje door Expert
  • 459 Topics
  • 16 Oplossingen
  • 55 Likes

iPhone SE wel verbinding - geen internet Opgelost

Hoi iedereen,hopelijk is er iemand met een geniaal idee die mij kan helpen met het volgende:Ik woon in een huis met huisgenoten, onze router staat helemaal beneden en omdat ik op de zolderverdieping w...

Nora door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Port forwarden lukt niet na het uitzetten van IPv4 Opgelost

Beste,Ik heb nu 3x contact gehad met een medewerker via de chat om te zorgen dat het IPv6 wordt uitgeschakeld zodat ik port-forwarding kan instellen. Nu is dat tot op heden nog niet gelukt en ben ik d...

Wel WiFi, geen internet Opgelost

Vanmorgen om 9.30 uur kreeg ik met mijn iPhoneX en een van mijn 3 iPads ineens geen verbinding meer met het internet. Deze twee had ik boven in de slaapkamer. De andere 2 iPads en mijn desktopcomputer...

Evert10 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles doet het niet: storing? Opgelost

TV en internet is uitgevallen. Ziggo zegt dat de storingen is opgelost, nou mooi niet dus. Ja ze kunnen dinsdag een monteur langs sturen. Weer een minpunt, doet me toch weer denken aan overstap

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen