Spamfilter weer van slag? Alleen-lezen Onopgelost
Het ging een tijdje erg goed, maar er komt nu weer van alles binnen.Bijvoorbeeld deze, moet toch duidelijk zijn? return-Path: <>Delivered-To: XXXXX@ziggo...
Het ging een tijdje erg goed, maar er komt nu weer van alles binnen.Bijvoorbeeld deze, moet toch duidelijk zijn? return-Path: <>Delivered-To: XXXXX@ziggo...
Ik zie hier al een aantal andere topics over dit onderwerp en ben inmiddels al twee keer uit de telefonische helpdesk gegooid, dus het zou fijn zijn als ...
Goedemorgen, Tijdens teams vergaderingen heb ik constant last van een freeze tijdens de overleg. Iedere 10 minuten staat het beeld wel even stil. De vast...
Goedemiddag, Kan ik mijn ipv6 verbinding van mijn thuis netwerk wijzigen naar een ipv4 verbinding?Poortforwardings werken namelijk nu niet.Hoor het graag...
Hoi allemaal, Stel, ik voer een speedtest uit naast mijn modem (Connection Box), dan haal ik de maximale downloadsnelheid van ruim 600 mbits. Ik loop naa...
Ziggo mail afwezigheid en doorsturen wil het niet doen
Hallo, Onlangs heb ik bij mijn schoonouders (ook Ziggo-klant) hun bedrade netwerk aangepast en nu halen ze op de computer een mooie 276Mpbs download snel...
Wij luisteren radio via radio-apps die via telefoon via bluetooth naar JBL gestreamd worden. Geluid valt af en toe kort, maar ook wel wat langer (30 secs...
Als ik via de router van ziggo op de 2.4 ghz zit haal ik 54.4 mbit. Op de 5 ghz haal ik 284 mbit. En met de wifi boosters van ziggo haal ik maar 31.1 mbi...
Ik heb een paar kleine vraagjes over de Ziggo WIFI booster: Wat betekent: enable Band Steering, enable WMM, enable short GI ? Ik heb ook een router van E...
Mijn mobiel is verbonden met mijn thuisnetwerk, maar heeft geen internettoegang, Heb mobiel al een paar keer uit gezet en aan gedaan, maar er veranderd n...
hallo.......connextbox ( router modus ) 1 deco m4 aangesloten , op de deco een switch aangesloten waarop bekabeld 2 netwerk kabels naar 1ste verdieping v...
Onderwerp : WD My Cloud Home 2TB, Thuisnetwerk Hallo mensen,Wie kan mij informeren of de WD My Cloud Home eindelijk foutloos kan worden aangesloten.Ik wi...
- Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel? Ja- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele? Alleen op mijn mobiel. - Speelt...
Ik kon onlangs geen mails versturen vanuit outlook (officie 365). Ik had dus ook synchronisatiefouten. Bij vraag bleek dat Ziggo mail had geblokkeerd omd...
Dag, ik overweeg om over te stappen naar Smart WiFi Pods maar wil graag weten of ik een apparaat (omvormer van mijn zonnepanelen) bedraad kan aansluiten ...
Ik ben bezig met het ontwarren en opnieuw aansluiten van de aangesloten apparaten op mijn netwerk. Handige hulp (dacht ik) is de browserpagina van de wit...
Beste Ziggo, Ik heb problemen met mij wifi/internet. Al langere tijd valt deze vaak spontaan weg. Volgens mij heb ik een verouderd modem (Ubee EVW3200). ...
Hallo Sinds kort herkent mijn Google Nest 3e Generatie thermostaat de wifi niet meer. Ik krijg de foutcode "wi-fi connection error nest.com/w5". Plotseli...
Hi all, I'm trying to get an “external” router managing my home network (Ethernet + Wifi) but still be able to use the Connect box (for basic administrat...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.