HoofdMail account wijzigen Alleen-lezen Opgelost
Mijn hoofdmail account is jaren geleden aangemaakt. Ik krijg hier geen mail op binnen. Maar omdat we binnen het gezin een nieuw mail adres nodig hebben w...
Mijn hoofdmail account is jaren geleden aangemaakt. Ik krijg hier geen mail op binnen. Maar omdat we binnen het gezin een nieuw mail adres nodig hebben w...
Hallo Ziggo Community, Mijn Connectbox herstart soms meerdere malen per dag. Soms gaat het een hele tijd goed. Er zit geen patroon in. Ik zie in het foru...
Lees meer (Markeren om te lezen) Hallo, ik heb een week geleden Ziggo internet gekregen en heb gelijk een email adres aangemaakt. Deze is goedgekeurd. Ma...
Sinds begin juli lukt het niet meer om de antivirusdatabase van Safe Online te updaten. Ook systeemherstel heeft niet geholpen.weet iemand een oplossing?
Na drie jaar gedoe met wegvallende internet verbindingen (staat al jaren in bridge modus) heb ik eerst twee jaar geleden mijn router vervangen en een duu...
Het configureren van het certificaat voor wifispot op oudere motorola telefoon lukt niet. Ik heb wifispot wel werkend op samsung telefoon en apple telefo...
Goedemiddag, een vraag i.v.m. de aansluitmogelijkheden van apparatuur die het beste bekabeld werken. Sinds mijn recente verhuizing kan ik mijn Mediabox N...
Ik heb een abonnement op safe on line. Het programma verdwijnt uit mijn computer met de mededeling dat ik geen abonnement heb. Als het me lukt om het opn...
Hallo, Ik heb een Techicolor 7200 modem.Volgens mij is dit een verouderd model, want heb ik al een aantal jaren.Is het mogelijk een nieuw modem te ontvan...
Ik heb een specifiek apparaat dat enkel kan verbinden met 2.4 Ghz. Daarvoor heb ik een aparte SSID aangemaakt. Echter kan geen enkel apparaat verbinden m...
Hallo, Sinds een lange tijd (ruim een half jaar) ervaar ik al problemen dat internet een aantal keer per dag volledig uitvalt, maar het lijkt steeds erge...
Probleem: Op kanaal 22 (834MHz) en kanaal 23 (842MHz) komen een hoog aantal Post RS errors op de lijn binnen. Situatie aansluiting: Nieuwste type AOP (He...
Synology waarschuwt voor malware die nas-apparaten infecteert - Computer - Nieuws - Tweakers Volgens het Incident Responseteam van Synology, dat een beri...
goedendag, ik ben de optie finder kwijt als ik inlog bij safe online en een van mijn apparaten wil zoeken.
Ik kan alleen het IP adres verander van 192.168.178.1 naar bijvoorbeeld 192.168.50.1 via het DHCP menu.Nergens kan ik vinden hoe het ip van .1 te verande...
Hoi, kan iemand mij in gewone taal vertellen hoe ik die aansluit? Deco m4
Hoi, Helaas heb ik geen hang beugel ontvangen met de modem. Zou ik die alsnog kunnen krijgen? Groetjes, erhan
Beste, wie kan mijn connectbox instellen op IP4 only. Mis nu de optie port forwarding doordat connectbox op IP6 only staat
Ik wilde iets aanpassen in de Connectbox (wifi instelling) maar kreeg de melding dat er een firmware update gedaan werd. Na 15 minuten doet internet het ...
Ik heb met veel plezier mijn platte connectbox vervangen met de vierkant Giga connectbox gisteren omdat ik van Internet Max gratis naar Internet Giga kan...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.