Opzeggen wifi booster Alleen-lezen Opgelost
Graag wil ik de huur van mijn wifi booster opzeggen. Mvg Jan
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Graag wil ik de huur van mijn wifi booster opzeggen. Mvg Jan
Als ik naar https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/internet/safe-online ga krijg ik telkens de foutmelding. Error 500: SRVE0295E: Error reported: 500 Ik kan nu ook niets meer met de online omgeving...
Sinds 2013 ben ik al klant en heb ik sinds de afname alleen maar problemen ondervonden. 7 monteurs zijn geweest en dit is er inmiddels vervangen: Alle kabels (UTP en coax in huis)AOPConnectboxGroene C...
Hallo, ik heb KPN superwifipunten (wifiboosters): https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/ Zou ik deze ook kunnen gebruiken als ik overstap van KPN naar Ziggo?
De eerste euforie is helaas voorbij, vanochtend heeft een monteur een nieuwe Connectbox geïnstalleerd en een drietal Deco X20 units, verbinding werkt prima. Maar de printer die bedraad is met de Conne...
IK zou graag IPv6 uit willen zetten ivm portforwarding ! Wie weet hoe dit moet ?
Sinds een kleine maand heb ik problemen met de internet verbinding. Deze valt namelijk regelmatig weg en de Connectbox reset zichzelf dan. Dit duurt een aantal minuten waarna ik weer kan inloggen op d...
Hi allen,Ik krijg een sync error voor mijn folder "prullenbak" elke keer dat mijn folders worden gesynced. Zie hieronder de message; 12:54:24 Synchronizing server changes in folder 'Prullenbak'12:54:2...
ik heb mijn modem toch weer aangesloten in de woonkamer op wcd die daar zit dit gaat uitstekend ook qua modem waardes nu heb ik dus in de meterkast dat er een coax kabel in het AOP zit die naar de woo...
Niks gewijzigd in en om het huis, maar sinds 2 dagen is mijn internetverbinding instabiel. Verbinding valt 10-20 seconden weg, en hersteld weer. Dit soms om de zoveel minuten, en dan gaat het soms ook...
Beste, Ik zou graag de naam van mijn netwerk willen wijzigen. Dit kon eerder altijd via de box, maar dat gaat niet meer. Beetje zoeken en dan kom je er achter dat het via de internetbrowser moet. Geen...
@Community moderatorIs mijn AOP nog wel van een gangbaar type? Moet deze vervangen worden? Ik heb sinds een paar maanden een ConnectBox.
Hoi ik heb vandaag de connectbox giga ontvangen zie dat ik een verouderde AOP heb, voor optimaal gebruik moet ie vervangen worden, ik wil morgen toch alvast het modem installeren en maak dan een monte...
Hallo!Ik zat nog wat te ontdekken over mijn wifi netwerk, maar heb een paar mysteries nog niet opgelost. Dit is mijn tracert output:192.168.0.1 - Mijn tp-link deco m4.192.168.68.1 - Mijn ziggo connect...
Misschien weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat de lijst van verbonden apparaten alleen de actueel verbonden apparaten laat zien? Ik speel nogal eens met wifi aangesloten zelfbouwprojecte...
Ik wil mijn RangeXTD koppelen aan het Ziggo modem, maar het lijkt er op dat alles werkt behalve dat de Repeater het Wifi signaal doorkrijgt. Ik heb het geprobeerd met de WPS knop. Wie kan mij vertelle...
Beste Ziggo Community, Sinds een paar weken ben ik gebruik gaan maken van de Deco wifiboosters.Dingen bevallen uitstekend, eindelijk overal bereik in huis en in de tuin... Maar ik blijf met één issue ...
Hallo, Ik heb een paar weken geleden het modem van de stroom gehad om hem op te hangen en sindsdien heb ik het probleem dat het modem niet goed werkt in bridge modus. Ik heb al een aantal keer met de ...
Als ik gebruik wil maken van NordVPN word ik dan geblockt door Ziggo als bijvoorbeeld mijn email automatisch word opgehaald SMTP. VPN is voor mij een veiligheidsmaatregel en geen recreatief middel. Oo...
Hallo Community, Ik probeer voor mijn opa het volgende probleem op te lossen en ik hoop dat jullie mij hier misschien mee zouden kunnen helpen. Mails worden na een bepaalde periode automatisch naar zi...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
65 | |
42 | |
11 | |
9 | |
7 |