Internet valt spontaan weg. Onopgelost
Sinds Maart heb ik het zelfde meerdere jaren een stabiel netwerk en sinds Maart spontaan uitvallend internet, het modem gaat gewoon over zn nek en is nie...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds Maart heb ik het zelfde meerdere jaren een stabiel netwerk en sinds Maart spontaan uitvallend internet, het modem gaat gewoon over zn nek en is nie...
Hallo, Mijn Connectbox valt iedere week op vrijdag rond 13:45u/13:50u uit, reboot zichzelf en start weer opnieuw op. Ik heb meerdere malen contact gehad ...
Vandaag de giga connectbox ontvangen. Met de speedtest haal ik amper de 100mbs terwijl ik giga heb afgesloten. Upload zit rondt de 25mbs. Ping 13ms. Ik h...
Ik heb een mail ontvangen van ruigrok netpanel is dat een vertrouwd email adres
Hallo iedereen, Eerste post hier. Sinds gister Ziggo en meteen al een vraag. Bij de vorige provider waar ik zat ( ik noem geen namen ) viel het interne...
Voor hoeveel apparaten heb je ziggo save online?
Mijn thuisnetwerk bestaat uit een Connectbox i.c.m. 2 bedraade WiFiboosters (type: AP7465CE-ZG).Dat werkt prima.Echter tot voor kort zat er ook een oude ...
Zou ik ook in aanmerking kunnen komen voor de nieuwste modem? heb deze modem de Cisco EPC 3928 al vele jaren.Neem aan dat de nieuwere modems al weer veel...
Ik heb in mijn thuisnetwerk oa een Synology diskstation, met daarop een verzameling filmbestanden. Afspelen via de TV is niet echt optimaal, omdat die ke...
sinds een paar dagen krijg ik bij het versturen van veel mails achter elkaar de foutmelding 421 4.1.1 SMTP503 Hourly ratelimit for your IP exceeded weet ...
Mijn webmail inlogpagina ververst constant, zie video, waardoor ik niet kan inloggen op mijn mobiel.Normaal gebruik ik daar alleen de mobiel voor. Het is...
Hallo Ziggo,Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter.Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie? Groe...
Hoi, Ik heb al heel lang een Cisco 3925 en de laatste tijd vaak last van een instabiele WiFi verbinding. Ik moet de modem ook regelmatig resetten. Qua th...
Op mijn PS5 heb AC - Valhalla geïnstalleerd (PS5 versie), de laatste update is ook geïnstalleerd. In het opstart proces wil de game verbinding maken met ...
Deze week viel het me op dat een straatkast van Ziggo ingedeukt is. Als ik erin kijk zie ik namelijk apparatuur van het merk Technetix hangen. Wellicht v...
Ik wil mijn email account van ziggo instellen bij outlook voor android. Bij het instellen hiervan krijg ik telkens de foutmelding dat de email instelling...
Hallo lezer, Het lukt mij niet in te loggen op mijn email ziggo (account). Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd door de computer. Shalom en bedankt, A...
Hallo Ziggo Community,Mijn Arris Connectbox herstart soms meerdere malen per dag. Naar mijn mening is dit ontstaan na de nieuwe 9.1.2103.102 software. Ov...
Goedenavond, Sinds een aantal maanden hebben wij last van een regelmatig wegvallende internetverbinding, doordat de connectbox herstart. Hij voert hierbi...
Nee, ik wil geen Raspberry pi of synology NAS als DHCP server met eigen DNS servers. Nee, ik wil geen bridge modus die ongedaan wordt gemaakt bij iedere ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
41 | |
17 | |
6 | |
3 | |
3 |