Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 10.9KOplossingen
  • 15.7KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Wifi valt nu al een paar weken weg. Opgelost

Goedendag. Mijn wifi valt nu al een paar weken weg , je kunt ze dan ook niet vinden . Zowel de 2,4 als de 5g . Alle lampjes knipperen dan . Ik heb de witte connectbox .Zijn er ook meer mensen hier uit...

Meer dan 3 MAC adressen bij Parental Control in Ubee router Onopgelost

Hi, ik wil graag de parental control instellen op mijn UBEE router. Ik heb het allemaal aan de praat gekregen, alleen loop ik er nu tegen aan dat ik maar maximaal 3 MAC adressen kan invullen voor het ...

Mabakerm door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vreemde melding netwerkdiagnose Opgelost

Heb een connectbox (Arris). Krijg te zien als ik een netwerk diagnose uitvoert de melding'' zie Tags'' Modem al opnieuw opgestart maar weer de zelfde melding. Het gekke is dat alles naar behoren werkt...

Theotje door Expert
  • 459 Topics
  • 16 Oplossingen
  • 55 Likes

iPhone SE wel verbinding - geen internet Opgelost

Hoi iedereen,hopelijk is er iemand met een geniaal idee die mij kan helpen met het volgende:Ik woon in een huis met huisgenoten, onze router staat helemaal beneden en omdat ik op de zolderverdieping w...

Nora door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Port forwarden lukt niet na het uitzetten van IPv4 Opgelost

Beste,Ik heb nu 3x contact gehad met een medewerker via de chat om te zorgen dat het IPv6 wordt uitgeschakeld zodat ik port-forwarding kan instellen. Nu is dat tot op heden nog niet gelukt en ben ik d...

Wel WiFi, geen internet Opgelost

Vanmorgen om 9.30 uur kreeg ik met mijn iPhoneX en een van mijn 3 iPads ineens geen verbinding meer met het internet. Deze twee had ik boven in de slaapkamer. De andere 2 iPads en mijn desktopcomputer...

Evert10 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles doet het niet: storing? Opgelost

TV en internet is uitgevallen. Ziggo zegt dat de storingen is opgelost, nou mooi niet dus. Ja ze kunnen dinsdag een monteur langs sturen. Weer een minpunt, doet me toch weer denken aan overstap

Zonnet account gebruiken met Ziggo Opgelost

Ben sinds enkele dagen van provider veranderd (van Telfort naar Ziggo). In eerste instantie (met de oude instellingen van Telfort d.w.z. inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl poort 110 geen beveil...

Ook last van instabiel netwerk Zoetermeer Opgelost

de Wifi verbinding is sinds zeker een week zeer instabiel. Het was daarvoor ook niet best, maar nu is het echt heel erg. Monteur al geweest binnenkomend signaal naar beneden geschroefd. Resultaat; mwa...

Internetverbinding valt weg Opgelost

Minstens 1x per dag valt de internetverbinding weg. Meestal 's nachts. Wifi signaal is wel aanwezig maar internet alleen na resetten Connect box mogelijk. Dit probleem is sinds begin dit jaar aanwezig...

Leen11 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo & iPhone slechte wifi Opgelost

De wifi met Ziggo gaat in vlagen, soms gewoon goed en op andere momenten erg slecht. Wat opvalt is dat voornamelijk ik en mijn broer hier last van hebben. Beide hebben we een Iphone en hoewel er staat...

Kolk door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox in bridge ASUS RT-AC88U geeft foutmelding Opgelost

Ik heb vandaag mijn nieuwe connect Box aangesloten ipv het oude UBEE modem.Ik wil graag mijn router blijven gebruiken en zo min mogelijk zaken veranderen dus heb ik de Connect Box door Ziggo in Bridge...

Bdb door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Traag internet Playstation 4 Onopgelost

Hallo, Ik heb al contact gehad met drie andere collega's van jullie.En dit gaat over mijn Playstation 4.Want ik heb namelijk traag internet op mijn Playstation 4.Waardoor ik geen share play kan doen o...

Renske100 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Installatie lukt voor geen meter Opgelost

Gisteren wilde wij op de dag waarop ons abonnement in ging de modem aansluiten. Toen wij hem niet aan de praat kregen, hebben wij gebeld met Ziggo. De medewerkster gaf aan dat wij nog niet vanuit de k...

JeanineR door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

installeren Ziggo Safe Online - pagina verlopen Opgelost

Voordat ik Ziggo Safe Online installeren wilde, heb ik gebruik gemaakt van Ziggo internetbeveiliging.Na Ziggo internetbeveiliging te hebben gedeinstalleerd, wilde ik Ziggo Safe Online installeren.Dit ...

IMAP mail instellen op Huawei P smart 2019: server niet gevonden Opgelost

As ik de mail instel op mijn telefoon volgens de handleiding van Ziggo krijg ik de melding server niet gevonden. Hier over gebeld met de helpdesk van Ziggo. Samen het stappenplan doorlopen zonder resu...

jongdeja01 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Connectbox netwerkaansluitingen uitbreiden Opgelost

De 4 netwerkaansluitingen op mijn Connectbox zijn vol. Wat is de beste manier om uit te breiden? Extra hub, maar verlies je dan signaalsterkte?

mennov door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen