Connectbox en vpn. Alleen-lezen Opgelost
Ik heb deze week een mediabox next ontvangen ter vervanging van mijn mediabox xl.Ik moest van ziggo een ander modem dan mijn cisco. Dus ontving ik een co...
Ik heb deze week een mediabox next ontvangen ter vervanging van mijn mediabox xl.Ik moest van ziggo een ander modem dan mijn cisco. Dus ontving ik een co...
Wie binnen Ziggo kan er voor zorgen dat mijn IPV6 uitgeschakeld wordt? Ik wil/MOET IPV4 only. @Cecilia ??
I need IPv4 port forwarding on my Ziggo Modem. Actually the firmware should support IPv4. Is there anyone from ziggo can do it for me it via this communi...
Ik ervaar onregelmatige wifi-kwaliteit met mijn EPC3925 modem, zelfs als ik ernaast zit. Lijkt echt aan het modem te liggen want via een aangekoppelde ro...
@Cecilia ik heb de Deco Wifi booster geïnstalleerd. Ziggo geeft in de meegeleverde beschrijving aan dat de wifi van het modem daarna uitgezet moet worden...
ik heb beide wachtwoorden veranderd maar kan nog steeds geen mail versturen , ook niet via de webmail van ziggo zelf dus het ligt niet aan mijn iPhone ( ...
Ik heb giga internet maar speed test haalt het net 500 mb , Op dezelfde computer met dezelfde netwerk kabels sluit ik op t mobile aan en haal dan 880 mb....
Zou iemand van @Ziggo mijn modem in de Bridgemodus kunnen zetten? Bij voorbaar dank
Ik wil graag mijn netwerk verkeer controleren en wil daarom een mirror/span poort aanmaken op de Ziggo Connectbox. Ik kan die instelling alleen nergens v...
Ik heb sinds een aantal dagen de fout code cs9097 op mijn Samsung Mediabox SMT. Gt 7400 waardoor deze aangeeft dat de box niet is aangesloten op de inter...
Ik hoop dat mensen mij kunnen helpen, aangezien dit wel het meest irritante is van de "soepele internetverbinding" die Ziggo beloofd. Ik heb dus 3 Smart ...
Ik heb de laatste tijd regelmatig last van korte storingen. Gebaseerd op wat ik hier op het forum gelezen heb, zou een oorzaak kunnen zijn dat mijn AOP v...
mailings/ mailberichten van mijn zorgverzekeraar komen niet in mijn mailbox terecht, ook niet in de spam omgeving. Bij navraag bij Zorgzaam blijken mijn ...
Als ik een email verstuur van een Gmail account naar een ziggo account krijg ik de volgende foutmelding :421 4.2.0 MXIN618 Temporary SMC Policy Violation...
Dag We hebben al lang last van het regelmatig wegvallen van de internetverbinding bij gebruik van teams, ziggo go enzovoort. Ik denk dat onze kabelaanslu...
Ik maak gebruik van een Ziggo kabelmodem (CBN CH7465LG) in combinatie met een TP-Link Deco M4 mesh voor wifi voor toegang tot internet.Nadat ik eerder di...
Helaas kan ik niet inloggen op mijn nieuwe Connectbox die ik gisteren heb ontvangen, en vandaag heb geinstaleerd. Harde reset van 10 a 15 heeft geen nut....
Als ik een pod (onbekabeld) verplaats naar een ander stopcontact moet ik hem dan opnieuw instellen of pakt hij zelf de oude instellingen weer op?
Ik zou graag van de optie portforwarding gebruik willen maken ivm met mijn NAS, maar die optie zie ik nergens (meer). Ik begrijp uit de reacties hier dat...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.