Ziggo Connect box valt herhaaldelijk uit Alleen-lezen Onopgelost
Wij hebben al meer dan een jaar problemen met onze modem: af en toe trage verbinding of uitval. Deze problemen zijn zo ongeveer 6 maanden geleden ernstig...
Wij hebben al meer dan een jaar problemen met onze modem: af en toe trage verbinding of uitval. Deze problemen zijn zo ongeveer 6 maanden geleden ernstig...
Mijn laptop haalt sinds kort nog maar een downlod snelheid 47 inplaats van de gebruikelijke 75 mbps. Mijn tablet en smartphone halen wel 75 mbps. Ik heb ...
Er zijn hier al eerder vragen over gesteld maar de uitkomst daarvan is voor mij helaas niet bevredigend. Situatie: Ik heb 3 Deco M4's van Ziggo gekregen,...
Hierbij een hele irritante sitautie, İk heb problemen met het omzetten of tewel vast zetten van de 5 Ghz kanaal. İk weet dat ik zo rond tussen 36 of 52 m...
Goede morgen, mijn internet abbo is 300/30, als ik de ppc opstart en ik doe een speedtest op mijn wifi verbinding kom ik niet verder dan 80/20 ongeveer. ...
Ik wil mijn wachtwoord van mijn Ziggo Mail wijzigen. Ik doe dit volgens de stappen die staan aangegeven, dus inloggen op Ziggo en dan internet. Hierna zo...
Beste mensen, Ik loop tegen het volgende aan. Mijn vrouw en ik lezen onze ZIGGO mail allebei op een aparte Mac. We gebruiken daarvoor het Apple mail prog...
Ik heb de app geïnstalleerd en net als velen blijkbaar met mij krijg ik steeds de melding dat ik geen verbinding met het modem kan maken. Ik heb goede in...
Zoals afgesproken met @Alex Dit nieuwe topic.Sinds ik van DSL overgegaan naar Ziggo krijg ik af en toe klachten dat mijn website https://tubejack.nl niet...
Hi, We hebben vandaag gigabox modem geïnstalleerd maar witte licht blijft knipperen. Uur geleden hebben we contact gehad met ziggo en zij hebben reprovis...
Hallo,sinds het connectbox tijdperk ervaar ik veel problemen met het internet vooral met gamen.Er zijn hier 3 maal Ps4 in huis en de modem loopt vaak vas...
Hallo, Ik wil twee Deco 4 boosters bedraad gaan aansluiten als accesspoints, kan ik daarna een switch aan de tweede netwerkpoort van Deco's hangen om van...
Bij het opstarten van mijn computer geeft deze op een pop-up site aan dat mijn virusscanner is verlopen. Echter bij het nakijken werkt de virusscanner ge...
De vraag is: Smartwifi pods gekregen, netwerken samengevoegd ging allemaal goed. Wat moet ik met de andere verbindingen doen?
Wat telt voor, of bepaalt, het aantal maximale WiFispots-installaties? Ik heb het als werkende back-up voorziening op 5 (oudere) computers en op 0 telefo...
ik heb maar een download snelheid van 465/0
Beste,Wij hebben momenteel het verouderde UBEE-EVW3200 modem. Al een aantal weken valt de WiFi verbindingcontinu weg. Bedraad netwerk werkt vooralsnog go...
Ik zou graag een nieuwe modem router het is nog een oude Cisco Is dit mogelijk?Groet Esther
Geachte Ziggo, Gaarne zou ik mijn Wifiboosters via stopcontact en mijn CI Module willen opzeggen.In de plaats wil ik graag 2 x wifi pods huren voor de Sm...
Hi all! Sinds vandaag heb ik een veel lagere internet snelheid dan normaal en ging dus even zoeken in mijn modem en kwam de melding tegen "partial bondin...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.