Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14.8KOplossingen
  • 20KDiscussies
  • 183KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Nieuw modem Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik ben al heel lang in het bezit van een Cisco EPC3925 modem en ik vraag mij af of ik zo langzamerhand niet in aanmerking kom voor een nieuw modem? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Mi...

MikeWB door
Level 2
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ubee3200 Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Sinds december 2011 heb ik van jullie al een Ubee3200 modem/router.Echter moet ik bijna dagelijks de modem resetten om een internet verbinding te hebben.Is deze vervangen door een nieuwere ...

subnetmasker /24 Alleen-lezen Opgelost

Ik kijk naar al mijn apparaten op het modem en zie overal /24 achter het IP adres staan. Volgens de klantenservice staan de devices dan offline. Ik begrijp dit niet, heb problemen met een poort open t...

Bepaalde site werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Vandaag hadden we een probleem dat op zowel mijn vriendins telefoon (Samsung S8) als mijn Chromebook de inlogpagina van Mijn FBTO niet werkte. Er kwam dan een verbindingsfout. Op mijn telefoon (Samsun...

RickNL door
Level 6
  • 87 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 18 Likes

Exel bestand omzetten Alleen-lezen Opgelost

Sinds het installeren van Ziggo Safe online op 30-6-2021, staan mijn Exel bestanden in "Alleen lezen" !!!Dit betekend dat ik mijn bestanden niet meer kan bewerken! Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen