Safe online verdwijnt telkens weer Alleen-lezen Opgelost
Ik heb een abonnement op safe on line. Het programma verdwijnt uit mijn computer met de mededeling dat ik geen abonnement heb. Als het me lukt om het opn...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een abonnement op safe on line. Het programma verdwijnt uit mijn computer met de mededeling dat ik geen abonnement heb. Als het me lukt om het opn...
Hallo, Ik heb een Techicolor 7200 modem.Volgens mij is dit een verouderd model, want heb ik al een aantal jaren.Is het mogelijk een nieuw modem te ontvan...
Ik heb een specifiek apparaat dat enkel kan verbinden met 2.4 Ghz. Daarvoor heb ik een aparte SSID aangemaakt. Echter kan geen enkel apparaat verbinden m...
Hallo, Sinds een lange tijd (ruim een half jaar) ervaar ik al problemen dat internet een aantal keer per dag volledig uitvalt, maar het lijkt steeds erge...
Probleem: Op kanaal 22 (834MHz) en kanaal 23 (842MHz) komen een hoog aantal Post RS errors op de lijn binnen. Situatie aansluiting: Nieuwste type AOP (He...
Synology waarschuwt voor malware die nas-apparaten infecteert - Computer - Nieuws - Tweakers Volgens het Incident Responseteam van Synology, dat een beri...
goedendag, ik ben de optie finder kwijt als ik inlog bij safe online en een van mijn apparaten wil zoeken.
Ik kan alleen het IP adres verander van 192.168.178.1 naar bijvoorbeeld 192.168.50.1 via het DHCP menu.Nergens kan ik vinden hoe het ip van .1 te verande...
Hoi, kan iemand mij in gewone taal vertellen hoe ik die aansluit? Deco m4
Hoi, Helaas heb ik geen hang beugel ontvangen met de modem. Zou ik die alsnog kunnen krijgen? Groetjes, erhan
Beste, wie kan mijn connectbox instellen op IP4 only. Mis nu de optie port forwarding doordat connectbox op IP6 only staat
Ik wilde iets aanpassen in de Connectbox (wifi instelling) maar kreeg de melding dat er een firmware update gedaan werd. Na 15 minuten doet internet het ...
Ik heb met veel plezier mijn platte connectbox vervangen met de vierkant Giga connectbox gisteren omdat ik van Internet Max gratis naar Internet Giga kan...
Afgelopen week heb ik een nieuwe connectbox van Ziggo ontvangen, ik heb gelijk is een NAS aangeschaft de Synology ds218 play. De NAS aangesloten en met d...
Recentelijk heb ik de nieuwe Connectbox Giga ontvangen en aangesloten, helaas kan ik de DHCP range niet aanpassen. Andere posts hier over hebben hier een...
Regelmatig moet ik mijn router Ciscso EPC3928 opnieuw opstarten om weer een stabiele internet verbinding te verkrijgen. De Mediamarkt (Ziggo balie) heeft...
Er is op dit moment een ernstige kwetsbaarheid, CVE score 9,9, die actief misbruikt wordt. Zie ook dit artikel: https://www.bleepingcomputer.com/news/sec...
Hallo, Ik krijg op dit moment niet de optie om te port forwarden in mijn Connectbox Giga. Ik heb in andere topics gelezen dat dit te maken heeft met ipv6...
Ik heb nu geruime tijd de Connect Box (Compal) in gebruik. De Connect Box staat in bridge modus, want ik heb er een snelle router voor (Asus Archer AX50)...
Op https://www.ziggo.nl/internet/internetbeveiliging/safe-online valt te lezen: "Gratis internetbeveiliging bij Internet van Ziggo Bij Internet van Ziggo...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
40 | |
18 | |
6 | |
3 | |
3 |