Giga connectbox in bridge Alleen-lezen Opgelost
Ik heb mijn giga connectbox vandaag ontvangen. De oude connectbox stond in bridge mode.Ik zie nergens hoe ik de giga connectbox in bridge mode kan zetten...
Ik heb mijn giga connectbox vandaag ontvangen. De oude connectbox stond in bridge mode.Ik zie nergens hoe ik de giga connectbox in bridge mode kan zetten...
Afgelopen maandag-op-dinsdag nacht had Ziggo werkzaamheden aangekondigd en sinds die tijd heb ik een regelmatig herstartend modem (een standaard witte Co...
Goedemiddag, Op mijn nieuwe werk maken ze gebruik van een whitelist op basis van IPv4 adressen zodat werknemers (veilig) thuis kunnen inloggen op de zaak...
Ik wil op de begane grond al mijn apparaten bedraad aansluiten maar kom daarvoor een paar aansluitingen te kort op de Connect box hoe kan je dit probleem...
Beste, omdat bij ons thuis de WiFi verbinding steeds vaker wegvalt ben ik op dit forum terecht gekomen. Allereerst ben ik met mijn iPad naar Coolblue lan...
Ik heb iets vreemds de laatste weken, ik krijg soms op momenten heel veel fouten in de log bij "fouten na RS" en soms zoveel dat ik ook T3 timeouts krijg...
Hallo,Ik probeer in te loggen op de modem via http://192.168.178.1/ om de wifi uit te zetten omdat ik de deco wifi boosters in gebruik heb. Het lukt echt...
Hallo, Ik heb net het logbestand van de Connectbox bekeken en zie dat ik elke dag meerdere TR069 meldingen heb. Is dit normaal?
Hallo Ziggo, Wij hebben al tijden last van internet dat regelmatig uitvalt. Nieuwe router gekocht, verschillende WiFi repeaters en boosters geprobeerd ma...
Hallo,Ik heb al eerder een topic gehad, Zie de link hieronder:)https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Hoge-ping-Ping-spikes-Jitter-spikes/m-p/799726#M734...
Ik zou graag bij het bereiken van het tijd limiet instellen dat internet ook wordt geblokkeerd op mijn zoons PC. Deze instelling meen ik ooit bij de eers...
Ik ben over van Outlook 2010 naar outlook 2019. In outlook 2019 (microsoft 365) zie ik ingekomen mails ouder dan 3 weken niet meer terug in mijn inbox. V...
Sinds gisteren een nieuw modem ontvangen (Ubee UBC1318ZG) via deze community als vervanging van mijn Arris Connectbox. De problemen die ik had met de Con...
Een tijd geleden werd ziggo mail account ineens onbruikbaar op outlook voor android. Dit gebeurde ook bij vrienden op dat moment maar daar waar bekenden ...
Een korte situatieschets: Sinds mijn komst bij Ziggo (ergens in 2013/2014) heb ik gebruik gemaakt van een UBEE (3210?) modem. Dit heeft altijd stabiel ge...
Ik zou graag een nieuwe modem router het is nog een oude Cisco Is dit mogelijkGr tom
Okay experts, hierbij het volgende. Mijn schoonmoeder van bijna 80 heeft sinds een aantal dagen geen Internet, TV en telefoon meer. Ze heeft zelf contact...
Over dit onderwerp is al vaak geschreven, maar verdeeld over verschillende topics en een écht eenduidig antwoord vindt je nergens.Daarom dit topic, waar ...
Goedemiddag ik heb al een hele poos problemen met Microsoft 365 op mijn telefoon. ik kan geen mails verzenden. Deze blijven in postvak uit hangen.Tevens ...
Ik heb de Deco M4 geïnstalleerd set (3 stuks) geïnstalleerd, alle 3 bekabeld (nr 2 en 3 achter de hoofdhub).Set als AP ingesteld met Snelle Roaming en Be...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.