Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 11.6KOplossingen
  • 16.2KDiscussies
  • 168KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Signaalsterkte wifi Opgelost

Na diverse problemen te hebben gehad, heb ik een diagnose van de connectbox gedaan.Dit is het resultaat.Bij netwerk diagnose is het volgende vast gesteld. V Controle modem en internetverbinding V Cont...

fconsten door Raadgever
  • 72 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Hoge ping bij Fortnite Opgelost

Hallo,Ik speel Fortnite op competitive level en wij kregen vroeger internet van Tele2 geleverd, toen had ik een beter ping dan dat ik nu heb het is van ongeveer 15 naar 30 gegaan sinds ik bij ziggo zi...

gurgen3 door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Reparatie grondkabel Opgelost

Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.Tijdens werkzaamheden in de tuin (rioolbuis vervangen) is de coax kabel van Ziggo door gesneden (met een schep...

Feskens door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Warmte-afgifte Connectbox Opgelost

Sinds gisteren heb ik de mediabox next. Een verrassend kleiner apparaat en een veel lager verbruik watt en veel minder ontwikkeling van warmte.De Horizon stond in een kast en gaf te veel warmte af. Da...

Ale door Gedreven Raadgever
  • 67 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 13 Likes

E-mail gehackt Opgelost

Mijn Samsung galaxy S10+ beveiligt standaard mijn verbinding als ik verbonden ben met een openbaar wifi netwerk. Het probleem daaraan is dat als ik een e-mail wil ontvangen of verzenden, mijn account ...

Aluapje door Raadgever
  • 32 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo F-Secure probleem Opgelost

Als ik probeer Ziggo F Secure te installeren via "mijn Ziggo" verschijnt er een venster met een abonnement van Ziggo Safe online welke niet op mijn naam staat. Tevens staan er apparaten in de lijst di...

Jemo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connect Box ssh/telnet toegang Opgelost

Beste,Hoe krijg ik toegang tot de shell in de connectbox? Ik heb toegang nodig tot routing tables en in de slechte web interface (die trouwens nauwelijks werkt) is hier geen mogelijkheid voor.Zit er t...

root door Stamgast
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Leden met de meeste oplossingen