Connectbox reboot met regelmaat Alleen-lezen Opgelost
Een korte situatieschets: Sinds mijn komst bij Ziggo (ergens in 2013/2014) heb ik gebruik gemaakt van een UBEE (3210?) modem. Dit heeft altijd stabiel ge...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Een korte situatieschets: Sinds mijn komst bij Ziggo (ergens in 2013/2014) heb ik gebruik gemaakt van een UBEE (3210?) modem. Dit heeft altijd stabiel ge...
Ik zou graag een nieuwe modem router het is nog een oude Cisco Is dit mogelijkGr tom
Okay experts, hierbij het volgende. Mijn schoonmoeder van bijna 80 heeft sinds een aantal dagen geen Internet, TV en telefoon meer. Ze heeft zelf contact...
Over dit onderwerp is al vaak geschreven, maar verdeeld over verschillende topics en een écht eenduidig antwoord vindt je nergens.Daarom dit topic, waar ...
Goedemiddag ik heb al een hele poos problemen met Microsoft 365 op mijn telefoon. ik kan geen mails verzenden. Deze blijven in postvak uit hangen.Tevens ...
Ik heb de Deco M4 geïnstalleerd set (3 stuks) geïnstalleerd, alle 3 bekabeld (nr 2 en 3 achter de hoofdhub).Set als AP ingesteld met Snelle Roaming en Be...
Ik wil een poort openen voor mijn Helium miner maar dit is niet beschikbaar op ipv6 ingestelde modem. Kunnen jullie dit omzetten naar IPv4?
Goedenavond, Na up en downs te hebben gehad met mijn verbinding, leek het de goede kant op te gaan. Ook mede door @Alex die goed geholpen heeft. Nu het v...
Geachte lezer ik wil graag gebruik maken van Port Forwarding maar onder mijn connect box staat alleen Firwall, Mac filtering en ip poort filtering. ik mi...
Sinds dit weekend heb ik de modem en mediabox in huis van mijn nieuwe abonnement. Alles aangesloten, maar de modem blijft groen knipperen.3 telefoontjes ...
Ik heb onder mijn ziggo account meerdere email adressen. De meeste werken OK, maar één adres doet vreemd. Mail gestuurd naar dit adres komt altijd aan op...
Helaas ontbreekt bij mij op dit moment de optie om port forwarding in te stellen op mijn ConnectBox. Ik had me hierover even ingelezen, en het lijkt erop...
Beste Ziggo Moderator, Zou u mij om willen zetten naar IPv4? Ik wil graag gebruik maken van Port Forwarding, maar deze instelling schijnt te ontbreken om...
Wij hebben 2 zwarte Ziggo AP's van Tplink in huis. Sinds kort hebben wij de Giga CB van ziggo. Helaas kunnen die AP's die bedraad zijn aangesloten niet d...
Beste community, Ik wil met mijn connectbox giga graag zo dichtbij mogelijk gigabit wifi door mijn hele appartement komen. Eigenlijk is mijn vraag simpel...
Heb al jaren dezelfde werkende setup in huis en merk dat ik vandaag geen VPN connectie vanuit het internet met mijn thuisnetwerk kan maken. De setup die ...
Op mijn telefoon komt de melding, dat op het volgende adres 127.0.0.1 een wachtwoord staat dat te hacken is.Dit wachtwoord heb ik zelf niet geplaatst.Moe...
Kabel komt binnen in meterkast in een UPC kastje. Gaat vandaar verder als groene kabel naar aansluiting in de woonkamer via een schroefverbinding.Ik wil ...
Goedenavond, Wij hebben kort geleden onze internet snelheid laten verhogen 300/30. En de snelheid is wel iets meer geworden maar het kan vele malen beter...
solarman smart app vraagt om 5G verbinding. Op mijn Samsung s8 heb ik die. Die is geverifieerd door Ziggo. Desondanks zegt die dat mijn device (de modem)...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
41 | |
22 | |
10 | |
4 | |
4 |