Brel home hub Alleen-lezen Opgelost
Wij hebben nieuwe rolluiken en willen deze bedienen via een app op de telefoon. Daarvoor hebben we de Brel hub (DD-7002B) aangeschaft, echter deze kan ge...
Wij hebben nieuwe rolluiken en willen deze bedienen via een app op de telefoon. Daarvoor hebben we de Brel hub (DD-7002B) aangeschaft, echter deze kan ge...
Als ik inlog op mijn upc, kijk ik bij producten, internet. wifispots. bij wifispots staat wifispots ingeschakeld en in zwarte letters geschreven Gebruike...
(Sorry, my Dutch is not very good, hence the English) If you try to open https://ubi.kisvakond.tk from your ziggo/vodafone internet, the site is unavaila...
Kan totaal geen verbinding maken ziggo hot spot terwijl wel zieCertificaat verwijderdOpnieuw gedownload installeerdGebruikersnaam ww goed ingevuldDomein ...
Hallo, ik wil voor mijn schoonmoeder email op een tablet installeren, ik heb daar het email wachtwoord voor nodig, wat mijn schoonmoeder kwijt is, hoe ko...
I noticed a reduction in my internet reliability over the past couple of days, so I ran a speed check which I do periodically. I normally get a speed of ...
Wie kan mij helpen met het invullen van het geleverde formulier via onderstaande link.https://csi.cloudmark.com/en/reset/?ip=82.73.110.116 Helaas is mijn...
Hallo,ik heb twee e-mailadressen van ziggo die ik enkele jaren door elkaar heb gebruikt. Ik wil nu het tweede adres opheffen (verwijderen) en daarna gaan...
De vraag is al eerder gesteld maar de geboden oplossing helpt niet. Net ook contact opgenomen met Klantenservice via de chat maar die doen “kastje-muur”....
Hoi Ik kom toch nog terug op mijn eerder vraag. wat is het standaard ip-adres, van de Giga connect box in bridge modus.
Zoals een aantal andere klanten hieronder, heb ook ik problemen met de (internet)verbinding. Sinds Januari 2021 op dit adres een Ziggo verbinding, alles ...
Sinds een paar weken valt internet regelmatig weg voor een minuut of twee. Kijkend in de log zie ik: Aug 16 15:23:37 WAN Connection: ISP's DHCP did not f...
Ik wil graag het kanaal van mijn Deco MP4 wifi boosters omzetten en vastzetten. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja, hoe?
Geachte lezer, Voor een kennis ben ik een computer aan het inrichten met Windows/Oulook. De kennis heeft twee email accounts bij Ziggo Web Mail [xxxxx.up...
Beste, Als gevolg van een storing is mijn router van Ziggo vervangen (TG3492LG-ZG) voor een nieuw exemplaar, de Ziggo pods (2 stuks) model PP01-ZG waren ...
goede avond mede Ziggo gebruikers ik heb 2 uitdagingen met mijn connect box de eerste is dat het internet lijkt weg te vallen achter de wifi wat er gebeu...
Beste forumleden, Sinds een aantal weken valt regelmatig de internetverbinding weg. Inmiddels is er een monteur geweest (16 juni) en heeft de AOP vernieu...
Als ik mail verstuur aan ** Emailadres verwijderd door moderator ** dan krijg ik volgende foutmelding retour Hi. This is the qmail-send program at dh2928...
Werken de ziggo wifi hotspots ook in buitenland?
Ik heb een zakelijk internet abbo net afgesloten en vandaag alles nieuw geïnstalleerd. Maar ik heb dezelfde modem opgestuurd gekregen wat ik al had. De S...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.