Mail van een paar jaar kwijt Opgelost
Sinds een paar weken ben ik mail kwijt vanaf 2015 tot halverwege 2021. De "doorstuurregel" in mijn account staat op uit en mijn wachtwoord is ook ingewik...
Sinds een paar weken ben ik mail kwijt vanaf 2015 tot halverwege 2021. De "doorstuurregel" in mijn account staat op uit en mijn wachtwoord is ook ingewik...
Hallo,Ik zou graag willen dat Thunderbird dezelfde mappen gebruikt/benaderd als degene die op de mailserver van Ziggo staan. Dus de mappen Postvak In/Con...
Waarom steeds inloggen op i pad en tablet voor webmail? In beide gevallen staat onthouden aangevinkt. Op de PC en smartphone lijkt het minder voor te kom...
Hallo,Ik ben onlangs overgestapt van Pop3 (Windows Live Mail) naar IMAP (van Ziggo).Ik heb mijn oude POP3-account in windows Live Mail tijdelijk gedeacti...
Ik gebruik boekhoudprogramma en stuur vanuit deze facturen met mijn ziggo mail:Krijg foutmelding: Error Type: SMTP Remote server (37.9.218.12) issued an ...
Sinds donderdag (28-10-2021) is de Connecbox defect dus geen internet meer, donderdagmiddag contact gehad met de helpdesk van Ziggo, deze legde uit dat w...
Hi, The main junction box has been cracked open somehow - photos attached. I am unable to close it as the cover is still ‘locked’ and therefore won’t cli...
Kan op smart wifi pod eigen netwerk en wachtwoord instellen? Ik heb 4 smart wifi pods bekabeld aangesloten op de witte connect box router van Ziggo. Kan ...
Beste community medewerker, In deze heb ik een vraag wat ik moet doen met een privacy waarschuwing op mijn iPhone 12 Pro Max. Zie screenshot. Andere gezi...
Beste leden, Sinds enkele dagen is mijn wifibooster niet meer zichtbaar in "Mijn netwerken"1. Meer dan 1 minuut van stroom gehaald opnieuw ingestoken. Je...
Als je het ziggo certificaat moet instaleren die je gedownload hebt, instaleer hem dan als CA-Certificaat en niet als WiFi-Certificaat! Anders werkt het ...
Ik heb een Connect Box (Giga), maar kan bij Wifi instellingen geen WPA3 persoonlijk kiezen, klopt dit?
Hallo Community, Ik heb al een lange tijd last van packet burst en loss/lag tijdens potjes warzone op de ps5, hiervoor had ik het ook al met de ps4. Als ...
Hallo Allemaal, Ik heb een vraag mijn ziggo Connectbox herstart met regelmaat, hij staat in bridge modus.Als Connectbox herstart is moet ik een hele proc...
Ik ben in het bezit van twee witte Wifi Boosters, die lijken op de Connect Box. Ik heb beide bedraad aangesloten: allebei de boosters een kabel in de bla...
Ik wil een wifi pod installeren, eerste wat de app wil gaan doen is mijn twee kanalen dezelfde naam geven. Ik heb namelijk een 2,4 en 5 g 2,4 heet naam z...
Sinds een paar dagen de smart wifi pods in gebruik. Dekking prima. Echter heb ik nu regelmatig haperingen in de verbindingen. Hierbij valt me op dat mijn...
De laatste tijd ervaar ik meerdere malen per dag/uur periodes van hoge ping & packetloss, duidelijk merkbaar in online gaming, maar ook in gewoon browsen...
hi, I received my Ziggo wifi boosters yesterday, when trying to download the app it comes up with App not available in app store. How do I get around thi...
Goedemorgen ik heb op mijn iPhone 12 mini met iOS 15.1 nog een certificaat Van Ziggo hotspots staan. deze wil ik graag verwijderen van mijn mobiel weet i...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.