Smartwifi pod: Lampje uit bij correcte werking? Alleen-lezen Opgelost
Als de pod correct werkt, klopt het dan dat het lampje niet brandt?
Als de pod correct werkt, klopt het dan dat het lampje niet brandt?
Nadat ik van KPN naar Ziggo ben overgegaan kan ik geen site meer openen zonder door te klikken naar geavanceerd en dan te kiezen voor onbeveiligd openen....
Goede vrienden van ons, wonende in Everdingen, hebben enorm last van uitvallende wifi.Herstarten hun oude Ubee modem regelmatig op mijn advies.Omdat ik n...
Gisteren abonnement verhoogt naar 300MBps en geactiveerd. Snelheid is echter slechts 90MBps. Upload is wel naar 30MBps gegaan.
Hallo Ziggo community, Ik loop tegen het probleem aan dat mijn internetverbinding niet goed werkt. De daadwerkelijke download- en uploadsnelheid is veel ...
Dag allemaal, We hebben sinds kort een set tp link deco m4 thuis. Deze set heb ik aangeschaft omdat we op de eerste verdieping een wifi download snelheid...
Tijdens het kijken naar mijn e-mail via webmail heb ik nu al een paar keer meegemaakt dat ik ineens mail van de dag ervoor kwijt ben. Staat in geen enkel...
Hallo, Ik zag dat de groene omlijning (banner) bij het online bankieren in Chrome en Edge niet meer opende en zichtbaar was.Ik heb wat gezocht op de comm...
sinds kort deze melding en mijn alwaysonVPN met werk werkt niet meer, ik krijg een 809 error. FW aan maar alle andere vinkjes uit ports UDP 500 + 4500 TC...
Geachte, Recent heb ik mijn internet pakket verhoogd tot het 1000mbps/50mbps pakket omdat ik een hogere/ruimere snelheid nodig achte voor mijn hobby, het...
Hoe kan ik met mijn TomTom thuis via WIFI de updates downloaden?mijn router laat 5ghz zien maar mijn TomTom komt niet verder dan 2.4.Wat kan ik doen om h...
Kan ik Webmail ter vervanging van WLM toevoegen aan mijn Android apparatuur, tablet en smartphone?Op de PC heb ik een snelkoppeling geplaatst op mijn bur...
Mijn situatie:Compal ConnectBoxfZiggo gebiedFull Dual Stack (niet bridge)Eigen router, Linux, met Systemd-NetworkdConfiguratie ConnectBox:IPv6 Firewall u...
ik heb de deco m4 geinstalleerd maar advies is om de ziggo wifi uit te zetten. Echter, als ik op mijn connectbox wil inloggen wordt aangegeven dat mijn w...
Hi, Ik merkte al een lange tijdje dat mijn internet verbinding wat trager was geworden. Toen destijds mijn abbonement nog 250mb was haalde ik dit ook op ...
Hoi, Ik kan helaas de Connectbox modem niet instellen in bridge mode, omdat hiervoor de tab Router status ontbreekt in het menu. Kan een iemand mij hierm...
Goedenavond, Is het mogelijk om een nieuwe modem te krijgen? Wij moeten onze ubee EVW3200 nu wel erg vaak resetten. Dit ding is dan wel weer fantastisch ...
In januari ook al eens vragen gesteld rondom mijn Wifi verbinding en het wegvallen ervan. Ik kreeg toen (naast goede adviezen) ook al een nieuwe modem aa...
Sinds enkel weken dit modem.In bridge mode geplaatst, en via eigen router tp-link Archer AX1800 werkt alles. Prima dus.Ik wil toch even weten wat de pres...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.