Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 13.9KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Ziggo Go op boot Opgelost

Goedemiddag, Ik heb natuurlijk een Ziggo account en kijk op vakanties vaak op mijn teklefoon of tablet naar Ziggo Go. Nu heb ik voor mijn bootje een kastje met Android TV (met HDMI gekoppeld aan TV) g...

internet valt weg Opgelost

Ik ben al maanden aan het klooien met een instabiele internetverbinding. Inmiddels hebben verschillende monteurs hardware vervangen: nieuwe AOP, nieuwe splitter, nieuwe coax, nieuw modem. Modem staat ...

TSiem door
Level 2
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

verouderde modem Alleen-lezen Opgelost

Beste Ziggo,We hebben sinds lange tijd de volgende modem Ubee EVW3200/320b in huis. Onlangs maakte ik wifi-connectie hiermee met mijn mobieltje, en daar zag ik bij de instellingen dat de wifi-verbindi...

GABBA door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Deco M4 probleempje Opgelost

Beste Mensen, Ik heb in de woonkamer bij het modem de hoofd deco M4 aangesloten met als bewerkingsmodus Access point dus alles draadloos behalve hoofd M4 aan het modem. krijg onder ook met wifi 240 mb...

vulliw door
Level 5
  • 79 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 14 Likes

geen verbinding Onopgelost

in postcode 6211cc is sinds eergisteren alle verbinding met Ziggo verbroken. Op navraag bleek dat het wel minimaal een week zou duren voordat er iets aangedaan zou kunnen worden. Hoe moet dat in deze ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen