DDNS bij giganet Alleen-lezen Onopgelost
Goedenavond, ik had eerder een topic geopend over ddns bij giganet. Op het modem was geen mogelijkheid op dat moment, later wel. Zodoende ook een abonnement aangeschaft bij changeip.com. Doordat het m...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedenavond, ik had eerder een topic geopend over ddns bij giganet. Op het modem was geen mogelijkheid op dat moment, later wel. Zodoende ook een abonnement aangeschaft bij changeip.com. Doordat het m...
Ik heb een nieuwe Gigabox ontvangen en ik wil het DHCP adres veranderen naar 192.168.0.xxx en ik krijg steeds de melding dat het niet mogelijk is Op het ogenblik heb ik de Ziggo Gigabox in Bridge mode...
Ik heb vanmorgen de 3 wifiboosters volgens de handleiding aangesloten.Nu lijkt het erop dat ik de "hoofd" booster in de meterkast moet houdenet de ethernet kabel naar de connectbox. Klopt dat,?Je hebt...
Ik heb een iMac (mid 2011) waarvan de meest recente update versie 10.13.6 is. Safeonline verlangt versie 10.14.Bestaat er een andere mogelijkheid om ook die al wat oudere iMac (die overigens voor mijn...
Helaas is de snelheid nog steeds 50mbit in plaats van 75mbit. Modem is meerdere malen gereset. Staat in de huidige vorm in bridge modus, maar switchen naar de reguliere modus werkt ook niet. Klantense...
Dag, onze WiFi is eruit. De box opnieuw opstarten helpt niet. Dan brand het lampje heel even groen en gaat dan weer over op oranje. heel vervelend aangezien we thuis werken en nu niks kunnen doen.
Ik zou graag mijn abonnement van de WiFi booster via het internet willen opzeggen, maar op Mijn Ziggo kan ik dit niet vinden.
Goedenmorgen, Ik zit met een probleem in mijn thuisnetwerk, ik zal even kort wat achtergrondinfo geven. Momenteel ben ik van huis uit aan het werk en vanwege nieuwe taken binnen mijn functie heb ik ni...
Ik heb eerst rond gekeken naar deze vraag en ben niet uitgekomen. Ik heb een hoop apparatuur en poorten ingesteld op de 'platte' Connectbox, maar nu moet ik de Connectbox Giga aansluiten binnen twee w...
Heb mijn giganet modem in bridge laten zetten *via helpdesk van zit niet in oud UPC gebied, vreemd is dat toch alle poorten actief blijven en DHCP ook blijft fuctioneren ? krijg op mijn WAN poort op d...
Ik heb echt alles geprobeerd om poort 25565 open te zetten en elk persoon die ik er over spreek zegt weer iets anders. Van dat het niet kan met een Connect Box tot dat het door Ziggo zelf in de kiem g...
Alle online hulp laat heel andere pagina’s zien. Ik probeer in dit modem te komen, eerste keer, en het wachtwoord te veranderen en daar loop ik ap in vast. Ik heb een paar plaatjes van happy fam...
zou ziggo voor mij ipv6 kunnen uitzetten heb het nodig voor werk thuis
zou ziggo voor mij ipv6 kunnen uitzetten heb het nodig voor werk thuis
Ik werk op het moment thuis en werk in een programma, ASSU, waar binnen ik ook email verwerk. Alle onderdelen van ASSU werken overal naar behoren, behalve dit gedeelte m.b.t. de email. Dit deel opent ...
Opeens was ik mijn verbinding kwijt op beide de zelfde tv's met mijn wi-fi signaal van de Ziggo connect box (De Witte), mijn tv ziet wel mijn verbinding in de lijst staan maar ik kom er niet in, als i...
Goedendag, Graag zou ik willen weten hoe ik een overzicht kan krijgen van de range van dynamische IP adressen die voor mij thuis worden aangemaakt. Iedere keer als ik vanuit huis een conversie pleeg o...
Sinds Maart heb ik het zelfde meerdere jaren een stabiel netwerk en sinds Maart spontaan uitvallend internet, het modem gaat gewoon over zn nek en is niet meer bereikbaar. De hele boel vervangen, 3 Mo...
Hallo, Mijn Connectbox valt iedere week op vrijdag rond 13:45u/13:50u uit, reboot zichzelf en start weer opnieuw op. Ik heb meerdere malen contact gehad met Ziggo, modem al enkele keren van de spannin...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 18 april 16:30 uur ZiggoIn de eerste plaats willen we iedereen ontzettend bedanken voor alle feedback van de test, dit is voor ons erg waardevol geweest. En zoals opgemerkt is vandaag de hoger...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
29 | |
27 | |
15 | |
14 | |
6 |