WD My Cloud Home 2TB op Ziggo aansluiten Opgelost
Onderwerp : WD My Cloud Home 2TB, Thuisnetwerk Hallo mensen,Wie kan mij informeren of de WD My Cloud Home eindelijk foutloos kan worden aangesloten.Ik wi...
Onderwerp : WD My Cloud Home 2TB, Thuisnetwerk Hallo mensen,Wie kan mij informeren of de WD My Cloud Home eindelijk foutloos kan worden aangesloten.Ik wi...
- Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel? Ja- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele? Alleen op mijn mobiel. - Speelt...
Ik kon onlangs geen mails versturen vanuit outlook (officie 365). Ik had dus ook synchronisatiefouten. Bij vraag bleek dat Ziggo mail had geblokkeerd omd...
Dag, ik overweeg om over te stappen naar Smart WiFi Pods maar wil graag weten of ik een apparaat (omvormer van mijn zonnepanelen) bedraad kan aansluiten ...
Ik ben bezig met het ontwarren en opnieuw aansluiten van de aangesloten apparaten op mijn netwerk. Handige hulp (dacht ik) is de browserpagina van de wit...
Beste Ziggo, Ik heb problemen met mij wifi/internet. Al langere tijd valt deze vaak spontaan weg. Volgens mij heb ik een verouderd modem (Ubee EVW3200). ...
Hallo Sinds kort herkent mijn Google Nest 3e Generatie thermostaat de wifi niet meer. Ik krijg de foutcode "wi-fi connection error nest.com/w5". Plotseli...
Hi all, I'm trying to get an “external” router managing my home network (Ethernet + Wifi) but still be able to use the Connect box (for basic administrat...
Ik worstel met dit probleem. Het is steeds het modem dat uitvalt; het ligt dus niet aan mijn router. Héél vervelend euvel, omdat bij het uitvallen van he...
Al hoewel het na alle klachten van vorig jaar na actie vanuit Ziggo redelijk onder controle was is het de afgelopen paar dagen (week of 1,5) weer aardig ...
Ik heb een UTP kabel cat6 gekocht maar wanneer ik mijn cat5 vervang door cat6 is de internetverbinding volledig weg. Sluit ik de cat5 weer aan is alles w...
Hallo, Een kleine 4 jaar geleden heb ik van ziggo de TP Link Archer C7 ontvangen, deze heeft het helaas begeven.. Hierover gebeld met de klantenservice e...
Instellen extra e-mail account in Ziggo webmail: Nadat account succesvol is aangemaakt, ga ik kijken of alles klopt: Bovenstaand is te zien dat de server...
Mijn connectbox herstart 's ochtends zodra ik mijn werklaptop ga gebruiken. Het is exact hetzelfde probleem als beschreven wordt in dit topic (ik kon daa...
Heb mijn modem geplaatst in mijn huiskamer. Pas dan krijg ik de volledige snelheid. Maar om de 2 weken valt de verbinding weg. Het tv-signaal blijft goed...
Hallo ik heb sinds kort de mediabox xl. Nu kunnen mijn devolo adapters het ip adres niet meer vinden. Heb alles gereset maar het werkt niet. Heeft iemand...
Beste mensen/ervaringsdeskundigen, Ik ben bezig met het openen van een aantal poorten op mijn connectbox voor de ps5 en uiteindelijk voor FIFA. Dit omdat...
Onlangs is de connectbox geupdated naar smart wifi. Is het nu verstandig om de connectbox wifi aan te laten staan als je de tp link deco m4 ook gebruikt ...
Onlangs ben ik in bezit van een set TP-Link Deco M4 wat goed werkt.Echter ik heb een probleem mijn printer HP Deskjet 2710 maakt geen verbinding met de d...
Mijn safe online viruscanner van ziggo loopt vast op google drive. Kan ik deze uitsluiten van virusscan?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.