PI HOLE op raspberry pi DHCP/DNS wijzigen per netwerk Alleen-lezen Opgelost
Hallo, Ik heb een Raspberry PI met PI Hole erop geinstalleerd.Wat ik eigenlijk wil (en dat is een vraag of dat kan en hoe) is dat ik de raspberry pi kopp...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, Ik heb een Raspberry PI met PI Hole erop geinstalleerd.Wat ik eigenlijk wil (en dat is een vraag of dat kan en hoe) is dat ik de raspberry pi kopp...
Ik heb een wit "Smart-Wifi" modem in de woonkamer staan. Met de Ziggo "Speedtest" meet ik een download datasnelheid van 500 Mb/s. Mijn werkkamer bevindt ...
Mijn smart pods hebben geen barcode maar een qr code. En het nummer van de pods kan ik niet met de hand invoeren
Dit krijg ik te zien
Hoi!sinds al een flinke tijd van ongeveer 2 jaar is onze connectbox ineens opgehouden met het port forwarden laten werken. Eerder heeft dit wel gewerkt. ...
Hoi, Ik was benieuwd of de 'Wifibooster via een internetkabel' nog te bestellen is zoals deze? https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifiboos...
In onze vorige woning had ik de Ziggo ConnectBox op bridge modus staan, omdat deze op zichzelf geen dekkend wifi netwerk kon opzetten voor de hele woning...
Hallo allemaal, Ik zit met de volgende situatie. Ik heb altijd mijn desktop direct via een kabel op de connectbox aangesloten en heb geen problemen met d...
Hallo,Ik heb een leuke voor jullie, ik wil het eigenlijk zelf niet helemaal geloven. De wifi in mijn huis valt steeds weg zodra er brommers / luide auto'...
Ik heb de stappen doorlopen voor het instellen van ziggo wifispots. Als je alle vragen van het stappenplan hebt doorlopen moet je bij de netwerken ziggo ...
Hoi , heb een ziggo connect box icm een netgear nigthawk R7000 ; altijd goed gewerkt.Kan ziggo connect box niet benaderen dmv een eternet kabel. ( alle 4...
Hello, I have an old Cisco EPC 3928 modem from 2011. In my opinion the connection is becoming more and more unstable and I have to reset the modem quite ...
Goedenavond. Ik heb sinds vorige week mijn nieuwe Connectbox ontvangen en inmiddels geïnstalleerd. Het installeren ging prima. Loop alleen tegen één prob...
Vandaag de wifi boosters van tp link m4 geplaatst en aangesloten, daarna wifi modem uitgezet.Alles werkt met uitzondering van mijn Epson xp-257 printer.I...
3 van de 4 netwerkpoorten van mijn modem werken niet meer. Er brandt slechts 1 lampje. Het type van het modem is Cisco epc3925 en deze heb ik al een groo...
Wij hebben al meer dan een jaar problemen met onze modem: af en toe trage verbinding of uitval. Deze problemen zijn zo ongeveer 6 maanden geleden ernstig...
Mijn laptop haalt sinds kort nog maar een downlod snelheid 47 inplaats van de gebruikelijke 75 mbps. Mijn tablet en smartphone halen wel 75 mbps. Ik heb ...
Er zijn hier al eerder vragen over gesteld maar de uitkomst daarvan is voor mij helaas niet bevredigend. Situatie: Ik heb 3 Deco M4's van Ziggo gekregen,...
Hierbij een hele irritante sitautie, İk heb problemen met het omzetten of tewel vast zetten van de 5 Ghz kanaal. İk weet dat ik zo rond tussen 36 of 52 m...
Goede morgen, mijn internet abbo is 300/30, als ik de ppc opstart en ik doe een speedtest op mijn wifi verbinding kom ik niet verder dan 80/20 ongeveer. ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
40 | |
22 | |
10 | |
4 | |
3 |