Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 13.9KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Cisco EPC3925 modem Onopgelost

Goedenavond, Ik zit met het volgende probleem; Ik heb een Cisco EPC3925 modem. Nu moet ik deze al regelmatig resetten omdat de wifi hapert. Tevens haal ik nu met de nieuwe snelheden draadloos maar net...

IP adres veranderen. Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Paar dagen geleden heb ik op een social media platform genaamd Discord, op een link geclickt, En degene die mij dat had gestuurd heeft nu blijkbaar mijn externe ip adress. Ik had alles meteen v...

Dima1 door
Level 1
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slow WiFi Opgelost

Hello all, For some time now (several weeks at least) i have issues with the WiFi... It is terribly slow at times. Just now, performed the speedtest on the ziggo website and got c. 20mb download and c...

Ongoing Packet Loss Alleen-lezen Onopgelost

(firstly apologies for English, if we where talking this would be easy in Dutch but written is harder) I have been suffering intermittent packet loss on my link for some time now mostly noticeable dur...

Slechte modem Opgelost

Ik heb nu al meer dan 10 jaar dezelfde modem en dat is de UBEE EVW3200. Ik heb steeds vaker het probleem dat het internet weg valt en dat ik hierdoor bijna iedere dag hem moet resetten. Ook daarnaast ...

Doorsturen email Opgelost

Als familie hebben wij een eigen domeinnaam @swierstra.net en als jaren worden emails gericht aan ons domein doorgestuurd naar ons @Ziggo.nl account. Maar sinds enige tijd komen de mails gericht aan *...

Ruerd door
Level 1
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen