Wifi is erg traag en verdwijnt vaak Opgelost
Goedemiddag allemaal! Sinds een maand is mijn Wifi thuis ineens een stuk trager geworden en verdwijnt deze als verbinding.Ook als je er vlak naast staat....
Goedemiddag allemaal! Sinds een maand is mijn Wifi thuis ineens een stuk trager geworden en verdwijnt deze als verbinding.Ook als je er vlak naast staat....
Hallo. In eerste aanleg een set van 2 smart wifipods (6-kantig) geïnstalleerd. Daarna nog een set van 2 pods proberen te installeren. Bij 1 van de 2 lukt...
Hello everyone,My apologies for writing in English, my Dutch is still very poor. I have had an internet connection of only 3.7Mbps for the last 3 days an...
Ik krijg de melding dat ik al ben ingelogd op mijn connection box. Kom er nu niet meer in.Ik was bezig om draadloze ip adressen om te zetten naar vaste i...
OS: Windows 10Modem: EVW3210Router: Cisco Linksys E1000 Een aantal jaartjes terug had ik de mogelijkheid om mijn eigen game servers te hosten. Hiervoor w...
Goedendag,Ik heb vandaag de Connectbox Giga binnen gekregen. Stekkers er in en binnen een paar minuten werkte alles zoals het daarvoor ook werkte. Toppie...
We hebben van ziggo een nieuw modem ontvangen ter vervanging van een oud technicolor modem. Op zich werkt het ding als het eenmaal werkt, maar het is wel...
Zou mijn Connectbox omgezet kunnen worden naar IPv4 only zodat ik gebruik kan maken van Portforwarding? Alvast bedankt
ik krijg ziggo pagina's zoals ziggo mail e.d. niet meer via de google chrome browser. ik krijg steeds de foutmelding (104) Connection reset by peerAls ik...
Hallo De monteur is hier geweest Heeft gezegd werkt dit niet Moest ik een mailtje naar jullie sturen Voor een zakelijk modum Want ik een prof gamer En be...
Goedemiddag, Wij hebben een Cisco EPC3928 router en een Ziggo abonnement. De laatste tijd valt Wifi steeds uit op alle apparaten in huis. Het Wifi signaa...
Het lukt me niet meer om mijn PoerSmart netwerk via mijn modem tot stand te brengen. Vorige winter werkte alles nog wel. Op dit moment kan ik de gateway ...
Hallo allen, Ik heb mijn modem geprobeerd in bridge modus te zetten viahttps://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/bridge-modus/stappenplan-bridge-...
Wat moet er gebeuren om mijn internetverbinding op de snelheid te krijgen waarvoor ik betaal (300Mbits/s Download)?Ik heb sinds het weekend een trage int...
Ik heb zojuist 2 wifi pods ontvangen. Kan iemand mij vertellen of het ethernet contact daarin invoer of uitvoer is?
Gekochte SmartWifi Pod's afmelden en opnieuw aanmelden op een andere connect modem.Kan iemand uitleggen hoe dat gaat?
Hello! I would like to switch my modem into bridge mod. Please help.
Goedenavond, Ik zou graag mijn router dusdanig kunnen instellen dat ik bepaalde poorten open kan zetten. Ik begreep dat dit niet mogelijk is als deze IPv...
Hallo, ik heb een connectbox en daarnaast een TPLINK M4 set. Nu wil ik een poort openzetten in de TPLink, kan iemand uitleggen hoe dat werkt? Alvast mijn...
Beste Ik wil graag opendns instellen op de connectbox modem, maar zie geen dns instellingen op de modem. Moet 2 adressen instellen hiervoor namelijk 208....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.