Internet trager dan normaal Onopgelost
Beste,ik ervaar al langere tijd trager internet. enig idee waar dit door zou kunnen komen.ik vermoed de power waardes van de downstream channel Huidige setup:Technicolor TC7210 Router/ModemCAT 6 Netwe...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste,ik ervaar al langere tijd trager internet. enig idee waar dit door zou kunnen komen.ik vermoed de power waardes van de downstream channel Huidige setup:Technicolor TC7210 Router/ModemCAT 6 Netwe...
Dag allemaal,Een tijdje geleden heb ik mijn modem in bridge mode laten zetten. Voordat ik dat deed was zowel IPv4 als IPv6 geconfigureerd. Ik heb de helpdesk vervolgens gebeld en nadrukkelijk gevraagd...
Ik heb de connect box van ziggo en to link deco s4 mesh. Beide kunnen functioneren als router, wat kan ik het beste doen. Ziggo in bridge of deco als accesspoint
Voor mijn nieuwe SMA omvormer van mijn zonnepanelen is het nodig dat er een aantal urls mijn omvormer kunnen bereiken of andersom ivm monitoring en het kunnen uitlezen van de omvormer gegevens en besc...
met product compleet zou de snelheid 300/30 moeten zijn. bij ons echter 80/30 wat nu?
Ik heb een stuk software voor een meteo station (Cumulus) dat 24/7 draait en bestanden upload naar een server. Dat ging - al heel lang - tot 6 april 6u40 goed maar sindsdien krijg ik de melding tijden...
Helaas is mijn oude probleem met Ziggo internet weer terug.(oude probleem: https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Wegvallende-verbinding-T3-timeouts-en-Corrected-en-Uncorrected/m-p/309635#M212379)Paar ...
Internet doet soms niet, daarna wel weer!
Hallo iedereen, ik heb het volgende probleem: mijn pc is verbonden met een ziggo WiFi booster via een kabel, mijn ps4 is verbonden met dezelfde WiFi booster maar dan draadloos. Zodra ik met beide appa...
Klopt het dat in Zwijndrecht een langdurige storing heerst en waarvan men bij Ziggo maar geen oplossing weet ?
Ik ben niet zo onder de indruk van de internetsnelheden die ik met Ziggo heb. 300 megabits /sec zou ik moeten halen, maar ik kom niet verder dan 70.Cisco epc 3925 zou 4*1GB moeten kunnen halen, mijn a...
Heeft de connectbox, wit, wifi 6??
Krjg de boodschap telkens bij opstarten Asus NoteBook. Ik kan OneDrive dan wel weer handmatig aanzetten, maar liever heb ik het opgelost. Kan iemand mij daarbij helpen?
IK ben klant van Ziggo. Er word glasvezel aangelegd in mijn flat nu beweerd men dat ik gewoon klant kan blijven bij Ziggo. Met het zelfde contract is dat zo.?
Na overstap op de connect box (Arris TG2492LG-ZG) in bridge mode is mijn Hurrican Electric IPv6 tunnel traag. Komt nu maximaal ca. 13Mbit/s downstream doorheen. Met het vorige modem Cisco EPC3928 kwam...
Na laatste upgrade werkt Wifi nu alleen door de Horizon XL in te schakelen. Dat was eerst niet zo. Kan ik ergens iets aanpassen in de Horizon XL mediabox zodat deze niet aan hoeft te staan om Wifi te ...
Mijn vader van 88 heeft zo af en toe wat hulp nodig met zijn PC. Onlangs kon hij ineens met zijn upcmail niets meer versturen. Zijn account bleek geblokkeerd voor uitgaande mail omdat zijn mailadres w...
Vandaag een vervangend modem ontvangen (de oude herstarten frequent uit zich zelf).een Connect box, nou ben ik niet helemaal achterlijk en wil dit nieuwe modem in de zelfde ip reeks als mijn oude, m`n...
Mijn internet is sinds een week regelmatig niet meer bruikbaar. Valt regelmatig uit of schommelt sterk tussen 10 en 250 Mbps. (Zie de screenshots). Terwijl mijn abonnement een Z3 is (300/30). Modem en...
Op gezette tijden krijg ik een mail met de mededeling dat de mailbox bijna vol is.Via MailStore Home wordt tot een bepaalde ingestelde datum de mail gearchiveerd. MailStore heeft toegang tot mijn mail...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
61 | |
42 | |
10 | |
7 | |
7 |