Locatie Google klopt niet Opgelost
Goedenavond, Sinds kort heb ik het probleem dat de locatie die Google aangeeft niet overeenkomt met mijn werkelijke locatie. Als ik op WIFI zit geeft ie ...
Goedenavond, Sinds kort heb ik het probleem dat de locatie die Google aangeeft niet overeenkomt met mijn werkelijke locatie. Als ik op WIFI zit geeft ie ...
Hallo , ik heb sinds enkele jaren last dat mijn WiFi heel vaak weg valt en moet Cisco dan koudreset uitvoeren . Dan blijft Soms 1-2 weken geen last ( of ...
Hallo, Mijn internet radio's hebben regelmatig last van korte onderbrekingen.Kan dit te maken hebben met mijn Ubee EVW321b modem? Met vriendelijke groet,...
Mijn witte smart wifi modem staat in bridge-modus. Kan ik dan de smart wifi pods gebruiken?
Wij hebben een nieuw modem gekregen, de Connect box, werk prima, echter probeer ik de WiFi hp 3630 te koppelen dan komt ie als 2e netwerk zichtbaar. de W...
Hoe maak ik een back up van mijn e-mail in windows live mail. Ik moet poortnummers etc veranderen en daarom moet ik een back up maken
Wij hebben sinds kort het complete pakket van ziggo en ik merk zodra iemand op ons netwerk een bestand of programma download het internet heftig vertraag...
Beste mede-internetters, Sinds vandaag heb ik op mijn PC en TV wel verbinding met de kabel maar bijna alle programma’s werken niet zoals: Netflix en yout...
Hoi, Nu ik toch aan het vragen ben, weet iemand of de ziggo afstandsbediening met voice control ook te gebruiken is voor het oude Humax mediabox. Alvast ...
Beste allen, Sinds vandaag ben ik eigenaar geworden van de nieuwe Giganet Router en uiteraard de 1000mbits. Helaas behaal ik deze snelheid niet, zowel be...
Sinds enkele weken valt mijn vaste LAN-verbinding regelmatig weg. Gebeurd enkele keren per dag, dan weer voor korte tijd, dan weer voor langere tijd. Res...
Goedenavond, Ik zou graag de huur van mijn WiFibooster willen opzeggen, en deze retourneren.Kunnen jullie dit abonnement stopzetten en mij een retourdoos...
Goedemorgen beste leden, Ethernet en Wi-Fi hebben op de taakbalk dezelfde naam, internettoegang ZiggoCD99CA8_EXT en verbonden ZiggoCD99CA8_EXT. Voorheen ...
is het mogelijk om de pods te installeren maar evengoed de 2.4 en 5 ghz gescheiden te houden (en aparte naam)Als ik via de app ga installeren worden de b...
Op vakantie heb ik al mijn home.nl E-mails op mijn tablet verwijderd. Nu blijkt dat ik die mails ook thuis op mijn stand-alone computer kwijt ben. Weet i...
Ik heb een oud huis war ik met pijn en moeite twee UTP kabels door oude leidingen naar de woonkamer en eerste verdieping heen heb kunnen wurmen. De vorig...
Ik heb vandaag mijn Connectbox Giga aangesloten en alles lijkt normaal te werken op 1 ding na. Ik kan het modem niet bereiken via 192.168.100.1 zoals ik ...
Hallo,om mijn server te kunnen benaderen van buiten mijn LAN moet ik poorten open kunnen zetten. Nu kunnen er poorten gesloten zijn door Ziggo. Om die po...
Scanrapport: Schadelijke items gevonden: 1Malware.JS/Agent.bskC:\Users\xxxxxx\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\y41pxjie.default-release\cache2\entr...
Hallo, hoe kan je een nieuwe modem krijgen? Na een stroomuitvalling/kortsluiting verbindt onze CISCO EPC3925 modem niet meer op het internet. Het is een ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.