Internet verbinding valt steeds weg Alleen-lezen Opgelost
We hebben regelmatig last van het wegvallen van de internetverbinding en omdat we thuiswerken is dit erg ververvelend. De een werkt volledig remote en he...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
We hebben regelmatig last van het wegvallen van de internetverbinding en omdat we thuiswerken is dit erg ververvelend. De een werkt volledig remote en he...
Een goede kennis heeft een nieuwe iPhone. Haar quicknet mailadres wordt niet gedeeld via iCloud en handmatig invoeren lukt ook niet. Foutmelding: voer he...
Goedemorgen, Een vraag, hopelijk heeft iemand een oplossing of idee Maart hebben wij een nieuwe meterkast gekregen, met alle aansluitingen nieuw. Toen ...
Sinds de update van de app op mijn motorola action naar versie 18.3.0019489 twee dagen geleden wordt er de volgende melding weergegeven: "Safe online moe...
Vandaag heb ik SmartWifi pods ontvangen (2 stuks). Bij het installeren blijft de app maar eindeloos zoeken naar de pods. Ook heb ik de pods dichterbij he...
Hallo, Gisteren heb ik via de website van mijn ind willen openen toen ik de melding kreeg dat mijn verbinding niet prive is. Ik krijg die melding niet al...
Afgelopen week de nieuwe Connectbox Giga ontvangen. Meteen de oude vervangen en daarin dezelfde port-forwarding regels laten (uPNP) plaatsen door mijn se...
Ik zou graag willen weten wat het stroomverbruik is per 1 van de SmartWifi pods zodat ik daarvandaan kan bepalen of ik ze wil aanschaffen of niet. Alvast...
Ik heb 3 wifiboosters van Deco geinstalleerd, en dit netwerk werkt prima op telefoons en laptops.Maar de tablet van mijn dochter geeft aan dat hij verbon...
goedemiddag, ik heb een smart home alarm systeem van Gigaset die geen verbinding maakt met mijn connectbox.Nu heb ik een reactie gehad van Gigaset met he...
Deze week was het weer zo ver. Van de e-mails verzonden namens de atletiekvereniging werden er een aantal ge-bounced (niet afgeleverd.) De melding in het...
I received my ConnectBox Giga today but it is missing the bridge ("modem") mode, is it possible to get this option enabled remotely?
Hello, Sorry for asking in English. My internet connection has been unstable for a few weeks, even using an Ethernet cable. My Downstream speed is suppos...
Ziggo safe online heeft twee schadelijke items geïdentificeerd (vermoedelijk horend bij een hackpoging). Er word geadviseerd om deze handmatig te verwijd...
Hallo, Ik heb een Raspberry PI met PI Hole erop geinstalleerd.Wat ik eigenlijk wil (en dat is een vraag of dat kan en hoe) is dat ik de raspberry pi kopp...
Ik heb een wit "Smart-Wifi" modem in de woonkamer staan. Met de Ziggo "Speedtest" meet ik een download datasnelheid van 500 Mb/s. Mijn werkkamer bevindt ...
Mijn smart pods hebben geen barcode maar een qr code. En het nummer van de pods kan ik niet met de hand invoeren
Dit krijg ik te zien
Hoi!sinds al een flinke tijd van ongeveer 2 jaar is onze connectbox ineens opgehouden met het port forwarden laten werken. Eerder heeft dit wel gewerkt. ...
Hoi, Ik was benieuwd of de 'Wifibooster via een internetkabel' nog te bestellen is zoals deze? https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifiboos...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
39 | |
21 | |
10 | |
4 | |
3 |