Hoe instellingen in Connectbox te controleren (via browser) , in bridge mode? Opgelost
Heb een brief ontvangen mbt IPv6 ondersteuning die voor modems in bridge mode over 2 weken geactiveerd wordt. Zou graag even willen checken of mijn route...
Heb een brief ontvangen mbt IPv6 ondersteuning die voor modems in bridge mode over 2 weken geactiveerd wordt. Zou graag even willen checken of mijn route...
Goedemiddag, Sinds augustes hebben wij ons aangesloten bij Ziggo omdat we verhuisd zijn. Bij ons ziggo abbo kregen wij 3 smart wifiboosters bij het pakke...
Ik heb 3 deco m4 boosters aangesloten op de ziggo connectbox.De eerste is met de bijbehorende korte kabel aangesloten en de andere 2 draadloos.Als ik de ...
beste mensen,in het verleden kon je via members.casema.nl naar je eigen gemaakte websitenu heb ik dit een tijd niet meer gedaan omdat ik een eigen domein...
Sinds kort is mijn ip-adres van IPv4 naar IPv6 gegaan (bijvoorbeeld 2001:1c00:416:cb00:45f0:dbc9:95c8:4b03). Prima, maar dit adres wijzigt om het uur of ...
Welk connection type moet ik bij mijnIPv6 settings van mijn router invullen?Ik heb een Ziggo modem in bridge mode met daarachter een RT-AX88U van Asus. I...
Beste, Ik heb een nwe laptop en daarop mijn ziggo account met een snelkoppeling op mijn buroblad gezet, maar telkens als ik mijn email wil openen vragen ...
Hoi Ziggo Community, Ik zou graag een nieuwe WiFi Modem willen aanvragen. Ik maak nu gebruik van een Technicolor TC7200, wat nu een aardig oud model is. ...
Goedenavond, Sinds kort heb ik het probleem dat de locatie die Google aangeeft niet overeenkomt met mijn werkelijke locatie. Als ik op WIFI zit geeft ie ...
Hallo , ik heb sinds enkele jaren last dat mijn WiFi heel vaak weg valt en moet Cisco dan koudreset uitvoeren . Dan blijft Soms 1-2 weken geen last ( of ...
Hallo, Mijn internet radio's hebben regelmatig last van korte onderbrekingen.Kan dit te maken hebben met mijn Ubee EVW321b modem? Met vriendelijke groet,...
Mijn witte smart wifi modem staat in bridge-modus. Kan ik dan de smart wifi pods gebruiken?
Wij hebben een nieuw modem gekregen, de Connect box, werk prima, echter probeer ik de WiFi hp 3630 te koppelen dan komt ie als 2e netwerk zichtbaar. de W...
Hoe maak ik een back up van mijn e-mail in windows live mail. Ik moet poortnummers etc veranderen en daarom moet ik een back up maken
Wij hebben sinds kort het complete pakket van ziggo en ik merk zodra iemand op ons netwerk een bestand of programma download het internet heftig vertraag...
Beste mede-internetters, Sinds vandaag heb ik op mijn PC en TV wel verbinding met de kabel maar bijna alle programma’s werken niet zoals: Netflix en yout...
Hoi, Nu ik toch aan het vragen ben, weet iemand of de ziggo afstandsbediening met voice control ook te gebruiken is voor het oude Humax mediabox. Alvast ...
Beste allen, Sinds vandaag ben ik eigenaar geworden van de nieuwe Giganet Router en uiteraard de 1000mbits. Helaas behaal ik deze snelheid niet, zowel be...
Sinds enkele weken valt mijn vaste LAN-verbinding regelmatig weg. Gebeurd enkele keren per dag, dan weer voor korte tijd, dan weer voor langere tijd. Res...
Goedenavond, Ik zou graag de huur van mijn WiFibooster willen opzeggen, en deze retourneren.Kunnen jullie dit abonnement stopzetten en mij een retourdoos...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.