SmartWifi Connectbox i.c.m TP Link Wifibooster Alleen-lezen Opgelost
Hallo, Ziggo heeft de witte modems voorzien van nieuwe software die daardoor als MES gaat reageren begrijp ik. Nu heb ik ook 3 TPLinks in gebruik. Kan ik...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, Ziggo heeft de witte modems voorzien van nieuwe software die daardoor als MES gaat reageren begrijp ik. Nu heb ik ook 3 TPLinks in gebruik. Kan ik...
Beste forumleden, Ik ben een tijdje bezig om mijn wifispots aan de praat te krijgen; ik heb alle stappen doorlopen maar kom vaak ook plaatjes tegen bij z...
Ik woon op Kijkduinpark in Den Haag en op het park is een internet/tv aansluiting via Ziggo. TV ontvangst is prima, maar internet is een drama. De ontvan...
Goededag, Wij hebben een alles-in-1 pakket van ziggo incl. een internet abbo van 300mb. Oude setup: Tot vorige week hadden we een setup waarbij we een ou...
Sinds een week of vier valt met enige regelmaat doch zonder duidelijk ritme of oorzaak mijn internetverbinding weg. Zowel bedrade als niet bedrade client...
Ik heb de mogelijkheid niet om te portforwarden op m'n nieuwe connect box. Ik heb in een andere post gelezen dat dat op afstand kan worden ingesteld.Kan ...
Wi-Fi pod wordt erg warm is dat normaal/veilig?
Ik heb met regelmaat een instabiele verbinding en heb daarom vrijwel mijn complete netwerk vervangen door nieuwe bekabeling, switches en routers. Heb het...
Goededag, Ons Ubee UVW3200 modem heeft jarenlang trouwe dienst gedaan, maar de laatste weken hapert de internet verbinding regelmatig, zowel bedraad als ...
I have a long-lasting problem that happens a few times a day. I realize the problem by internet loss and when I check, I see the whole wired and wireless...
Ik stel deze vraag voor mijn zoon. Hij heeft een witte connectbox en afgelopen jaar heeft hij er aantal Deco M4's bij aangeschaft, een mesh systeem dus. ...
Sinds het aansluiten van 2 pods is mijn Canon TS3051 niet meer zichtbaar in mijn netwerk.ik heb de printer laten zoeken naar het netwerk maar hij vindt n...
Hallo, Ik zou graag mijn Wifi dekking willen verbeteren.Ik heb de Wifi boosters van Ziggo besteld, maar dat is helaas niet gelukt om te installeren, dus ...
Ik heb een verouderd modem van ubee. Versie 320b. De laatste tijd gaat de modem regelmatig in storing. Stroom eraf en er weer op is het enige dat helpt, ...
IK heb steeds wegvallend internet zowel wifi als bedraad. Er is n monteur geweest die verschillende zaken getest heeft. Ook heb ik hem laten zien hoe ik ...
Op dit moment hebben wij een Connectbox welke in de meterkast staat. Omdat het bereik op zolder 0 is hebben wij jaren geleden een bekabeld Access Point a...
Ik heb TP link Deco P7 3x en M5 1x als wifi boosters. Werken die ook goed icm met de nieuwe smart wifi instelling?
In maart is, vanwege problemen, mijn oude kabelmodem vervangen door een wat recentere (Arris) Connectbox.In het begin leek dat goed te gaan, maar toen be...
Heb vandaag 4 pods geïnstalleerd. Een scan geeft bijgaand beeld. Is dit beeld waar niet bij elke pod een kanaal is aangegeven normaal?
We hebben regelmatig last van het wegvallen van de internetverbinding en omdat we thuiswerken is dit erg ververvelend. De een werkt volledig remote en he...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
37 | |
21 | |
9 | |
4 | |
3 |