Instabiel internet i.c.m. VPN Alleen-lezen Opgelost
Gaan we weeeer.. Het internet is zo lekker dat mijn vorige post opeens weg is Ons internet is al instabiel sind we verhuisd zijn een half jaar geleden....
Gaan we weeeer.. Het internet is zo lekker dat mijn vorige post opeens weg is Ons internet is al instabiel sind we verhuisd zijn een half jaar geleden....
Ik gebruik een combinatie van een wit modem in de woonkamer en een bedraad Ziggo access point op de 1e verdieping (ook van Ziggo). Welke Smartwifi pods k...
Beste community, Recent heb ik een nieuwe woning gekocht (bestaande bouw). Het AOP zit op een heel onhandige locatie in de kelder, ver weg van de meterka...
Wil graag mijn R7800 router als access point gebruiken. Hoe werkt dit en welke veranderingen moet ik aanbrengen? Vrgr. Stacey98
Vandaag een mail van jullie ontvangen: Servicebericht: Houd je e-mail veilig.Ik heb mijn Thunderbird opnieuw ingesteld. Helaas werkt deze niet meer! Wat ...
Ik heb een brief gekregen van ziggo met die info over bridge modus en IPv6. Maar hoe kan ik controleren of mijn modem goed staat. Hij staat nu in bridge ...
Ik probeer een poort open te zetten en heb zover ik weet alles goed gedaan. Als ik echter de poort controleer, geeft hij aan dat ik een ander public adre...
Hi, Ik heb een pihole server waar ik graag unbound als lookup op wil laten draaien. Nu krijg ik alleen maar forwarded answers terug, maar geen authoritat...
Graag mijn IPv6 omzetten naar IPv4, omdat mijn VPN verbinding met mijn werk steeds wegvalt.
Goedenavond, Ik heb momenteel een Chinese camera die verbinding maakt met verschillende servers op de hele wereld. Ik kan hem met een iphoneapp buiten mi...
Heb een brief ontvangen mbt IPv6 ondersteuning die voor modems in bridge mode over 2 weken geactiveerd wordt. Zou graag even willen checken of mijn route...
Goedemiddag, Sinds augustes hebben wij ons aangesloten bij Ziggo omdat we verhuisd zijn. Bij ons ziggo abbo kregen wij 3 smart wifiboosters bij het pakke...
Ik heb 3 deco m4 boosters aangesloten op de ziggo connectbox.De eerste is met de bijbehorende korte kabel aangesloten en de andere 2 draadloos.Als ik de ...
beste mensen,in het verleden kon je via members.casema.nl naar je eigen gemaakte websitenu heb ik dit een tijd niet meer gedaan omdat ik een eigen domein...
Sinds kort is mijn ip-adres van IPv4 naar IPv6 gegaan (bijvoorbeeld 2001:1c00:416:cb00:45f0:dbc9:95c8:4b03). Prima, maar dit adres wijzigt om het uur of ...
Welk connection type moet ik bij mijnIPv6 settings van mijn router invullen?Ik heb een Ziggo modem in bridge mode met daarachter een RT-AX88U van Asus. I...
Beste, Ik heb een nwe laptop en daarop mijn ziggo account met een snelkoppeling op mijn buroblad gezet, maar telkens als ik mijn email wil openen vragen ...
Hoi Ziggo Community, Ik zou graag een nieuwe WiFi Modem willen aanvragen. Ik maak nu gebruik van een Technicolor TC7200, wat nu een aardig oud model is. ...
Goedenavond, Sinds kort heb ik het probleem dat de locatie die Google aangeeft niet overeenkomt met mijn werkelijke locatie. Als ik op WIFI zit geeft ie ...
Hallo , ik heb sinds enkele jaren last dat mijn WiFi heel vaak weg valt en moet Cisco dan koudreset uitvoeren . Dan blijft Soms 1-2 weken geen last ( of ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.