UBEE-EVW3200 vervangen door Connectbox Onopgelost
LS, ik zou graag mijn oude UBEE-EVW3200 vervangen door een Connectbox omdat ik hem regelmatig moet herstarten. Graag advies. Mvg,Bas.
LS, ik zou graag mijn oude UBEE-EVW3200 vervangen door een Connectbox omdat ik hem regelmatig moet herstarten. Graag advies. Mvg,Bas.
Goedemorgen.Mijn modem CISCO EPC3925 werkt niet meer goed, moet hem regelmatig opnieuw opstarten en de wifi valt soms weg.Kan deze worden vervangen?m.v.g...
Geen vraag maar ik kan een ervaring delen die wellicht nuttig is als tip voor anderen.De 3 LAN poorten die ik gebruikte waren van de een op de andere dag...
Hoi mijn 1 GB verbinding had netjes 900MB/s nu zit ik nog op 390 MB/s.Ik weet dat het kan variëren tot minimaal 600 MB/s maar dit is wel heel laag.Meer m...
Beste allen, Ik zie op dit Forum veel goede posts langskomen, dus probeer mijn geluk maar eens. Sinds een maand of 2/3 heb ik problemen met mijn internet...
Ik lijk over het algemeen een stabiele en snelle verbinding te hebben.In mei is er nog een monteur geweest ivm problemen met de verbinding welke na de we...
Sinds enkele tijd valt de bedrade connectie van mijn modem naar mijn desktop af en toe weg. Mijn internet is dan periodes heel goed werkend, lees enkele ...
Mijn connectbox is een tijd geleden op ipv4 gezet ivm port forwarding mogelijkheden. Op de 1 of andere manier is dit weer ongedaan gemaakt na een modem u...
Ziggo, Waarom is het niet mogelijk voor Ziggo om mij te kunnen vertellen wanneer de kabelreparatie wordt uitgevoerd.4 weken nadat de monteur constateert ...
Hi, two days ago I lost my Wi-Fi connection and a green light keeps blinking. The message I got is that due to a malfunction, the connection was dissolve...
Ik heb een 300 Mbit internet abonnement maar krijg maar rond de 200 Mbit met speedtest van Ziggo te zien. Waar blijft de laatste 100Mb?
decom4 werkt niet meer
Hey ziggo, Zouden jullie mijn bridge modus kunnen inschakelen? Alvast bedankt!
Hallo allemaal, Ik heb een XSH videodeurbel. Succesvol geïnstalleerd via de connectbox van ziggo op het 2.4 Ghz wifi netwerk. LAN verbinding is niet moge...
Bij het reply all op een e-mail bericht met ca. 8 geadresseerden, krijg ik bij 2 e-mailadressen het bericht dat het bericht niet bezorgd kan worden omdat...
Beste community, Ik heb nu 3 pogingen gedaan om de Connectbox in bridge te krijgen, 1x via een speciaal daarvoor gemaakt formulier op ziggo.nl, daarvan k...
Fijn dat Ziggo me op de gevaren van het internet wijst, maar zo langzamerhand ken ik ze wel. En ze komen echt van Ziggo, maar een beetje spammen is het w...
Weet niet hoe lang dit probleem al voorkomt, maar heb er sinds ongeveer een week last van. Nadat ik vorige week mijn router (Witte Ziggo Connectbox) een ...
hallo allemaal. ik heb gistere men router van ziggo in bridge modes laten zetten naar dat ik op men router eerst een pptpd vpn server had ge installeert....
Hallo, Via de service van TP Link kom ik hier terecht, die hebben mij doorverwezen met de mededeling dat het probleem toch echt bij de smartwifi Modem Gi...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.