Waslijst aan meldingen in netwerk log Alleen-lezen Opgelost
Goedemiddag, Als ik in mijn netwerk log kijk zie ik deze waslijst aan meldingen staan maar ik heb geen idee wat deze betekenen. Voor zover ik weet zijn d...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag, Als ik in mijn netwerk log kijk zie ik deze waslijst aan meldingen staan maar ik heb geen idee wat deze betekenen. Voor zover ik weet zijn d...
Beste allemaal Ziggo connect heb ik en ik vraag mij af wat is de beste externe router.
Ik heb eigenlijk een heel simpel vraagje; wanneer je zelf een betere eigen Ziggo goedgekeurde modem aansluit wordt deze dan, na verloop van tijd, automat...
Hoi, de wifi pod die jullie aanbieden zijn eigenlijk van de firma BELL. zij hebben ook de wifi pods max gaat Ziggo deze ook aan bieden. want de snelheid ...
Beste,Inmiddels (gelukkig) terug bij Ziggo, maar nu dus een modem gekregen die DS-lite heeft, als ik tenminste het e.e.a. allemaal goed begrijp, na wat t...
Ik heb hier op de community in oudere posts gelezen dat je bij de MAC Filtering de blokkadetijd die je wilt instellen in de zomer 2 uur vroeger en in de ...
Goedemiddag,Is er ergens een APK te downloaden (sideloaden) van de Ziggo Smartwifi app? Bij apkmirror.com staat helaas allen de Ziggo Go app. Op de appar...
Hoe kan ik MAC Filtering met tijden instellen op Modem TC7210.Z?Ik had gelezen dat ik dan het volgende moet doen: inloggen op mijn modem > Geavanceerde i...
Zojuist installeerde ik de Deco M4. Op de Horizon Mediabox moet ik het wifisignaal uitzetten. Dat lukt bij 5Ghz, maar niet bij 2.4 Ghz. De volgende meldi...
Een handige tool als je chromecast over wifi loopt test de internet snelheid van chromecast werkt op chromecast/chromecast ultra app is voor android http...
Smartwifi doet het nog steeds niet. Connectbox al dikwijls opgestart, stroomstekker langer dan een minuut eruit. Hij kan de aangesloten apparaten niet vi...
Goedenavond, 2 weken geleden heb ik wifi pods ontvangen. Bij de installatie heb ik hulp via de chatfunctie van mijn ziggo moeten gebruiken. Ik kreeg geen...
Smart Wifi app gedownload, geopend en dan ingelogd met mijn ziggo account en ik krijg dan de melding na enige tijd 'Er lijkt een probleem te zijn met de ...
Hoi Ziggo! Mijn modem en mediabox zijn volgens mij aan vervanging toe: We merken dat de wifi niet altijd meer super is bij ons; volgens mij hebben we nog...
Gisteren en vandaag waren bij ons monteurs van ziggo aan het werk in de kast verderop in de straat. Gisteren even kort geen internet gehad, prima kan geb...
Ik wordt steeds aangevallen dus een ddos aanval ik wil dat dit stopt klopt het als ik een router koop en die aansluit op mijn modem dat ik dan een nieuwe...
Hoi allemaal, de afgelopen weken al twee monteurs over de vloer gehad om de internetverbinding na te kijken en te verbeteren. Afgelopen dinsdag was de tw...
Goedendag, De kast op Dorpsstraat 5 parkeerplaats staat open. De afsluiting is kapot. Ik heb de kast nu met duct tape dichtgemaakt. Kunnen jullie de meld...
Mail adres van een andere provider toevoegen lukt niet! Krijg een foutmelding dat de instelingen niet kloppen. Van ziggo krijg ik te horen dat dit niet k...
Goedemiddag, Sinds een aantal maanden last van het feit dat mijn ziggo Connectbox random herstart.Diverse malen met ziggo contact gehad hierover en inmid...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
41 | |
17 | |
6 | |
3 | |
3 |