Ziggo Next verlies internet verbinding Opgelost
Beste allemaal, sinds een hele tijd krijgen we bij het opstarten van de Ziggo mediabox next evenals spontaan tijdens het afspelen van opgenomen content v...
Beste allemaal, sinds een hele tijd krijgen we bij het opstarten van de Ziggo mediabox next evenals spontaan tijdens het afspelen van opgenomen content v...
Ik merkte dat de prestaties van mijn netwerk niet al te best waren. Even speedtest uitgevoerd en kreeg het volgende bedroevende resultaten: Direct op de ...
In mijn Ziggo mail verdwijnen mijn mail die ouder zijn dan een maandKan iemand vertellen hou ik ouder mails weer terug kan zien.
Hallo,Ik heb al een tijdje vreemde problemen met internet.Klein stukje geschiedenis voordat ik op het huidige probleem kom.De setup was: Windows 7 / bedr...
Ik heb camera's (Petcube's) waarmee ik mijn huisdier kan bekijken als ik niet thuis ben. Ik heb deze jaren zonder probleem gebruikt, maar sinds we thuis ...
Ik wil een mail account opvoeren op een nieuwe windows 10 laptop. Gebruik daarvoor Imap server instellingen en windows10 mail app. Na aanmaken van het ac...
Hallo, Ook ik heb meerdere malen het webformulier ingevuld om mijn modem in bridge te laten zetten maar blijkbaar werkt dit niet.Nu hoop ik dat een medew...
Beste Helden van het Ziggo Forum, Ik heb hierover al contact gehad met de klantenservice van Ziggo, en heb zelf ook een tijd voor Ziggo Tech gewerkt en i...
Hi,I have a white compal model (I hope that what it is) from ziggo.Apparently it doesn't have any interface for blocking Ips. Is there a firmware update ...
Hoop dat er community leden zijn die nog een goede, werkende tip voor me hebben. Ben namelijk al dagen bezig om mijn HP Laserjet 107w verbonden te krijge...
Hi! Al enkele maanden ervaar ik het probleem dat de modem (Connect box van het merk Compal) zich willekeurig meerdere keren op een dag herstart. Inmiddel...
Dear Ziggo Community I could not continue the previous thread of mine, so I have decided to start a new one. With the reference to my previous topic: htt...
Goedendag, Sinds kort SmartWifi pods. Ik ben een beetje teleurgesteld in de mogelijkheden met de app. Ik kan helemaal niets zien wat betreft configuratie...
Hello, New customer, I need to do some port forwarding using ipv4. However, I do not have the Ipv4 option in the Connect Box settings.Could you please ac...
Hallo,Alleerst los van mijn vraag, wil ik even zeggen dat ik de SmartWifi Pods een geniale uitvinding vind.ze hebben een sterk en scherpe design. Wel zit...
We hebben al geruime tijd cctv camera's hangen, een dvr verbonden met vaste internetkabel naar de modem. We konden via een app op onze telefoons inloggen...
De laatste dagen hebben wij meerdere mailen bericht gehad dat onze (2 mailadressen) geblokkeerd zijn ivm beveiligd e-mail versturen.Naar aanleiding van j...
In het bijzonder degene die eerder een aantal malen heeft gereageerd! Het is mij helaas nog steeds niet gelukt een email account te openen in Outlook. Ho...
Ik heb in huis de laatste tijd veel last van wegvallende wifi. Kan dat komen omdat ik al een verouderde modem heb? Zo ja kan ik dan gewoon een nieuwe bes...
Hoi!Sinds een aantal maanden gebruik ik regelmatig de SurfShark VPN.Voor netflix en torrents.Zodra ik via de VPN iets probeer te downloaden kakt de snelh...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.