Gastnetwerk icm SmartWifi pods Opgelost
Sinds enkele dagen heb ik de SmartWifi pods in gebruik. Ik moet zeggen dat dit erg goed bevalt icm de Connect box giga. Overal in huis perfect bereik en ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds enkele dagen heb ik de SmartWifi pods in gebruik. Ik moet zeggen dat dit erg goed bevalt icm de Connect box giga. Overal in huis perfect bereik en ...
Mijn verdiepingsvloer is een kanaalplaat betonvloer met een krimpnetwapening in de cementdekvloer. Dat is een ijzeren wapeningsnet ø6 mm met vierkante va...
Heb een vraagje over Ziggo safe? Heb op mijn mobiele telefoon 2aplicaties van Ziggo -ziggo safe online -safe online. Krijg iedere keer de volgende meldin...
Ik ben dit item als meerdere malen tegengekomen; mijn Ziggo Connect Box blijft zich een paar keer per dag opnieuw opstarten.Ik merk dat omdat de internet...
Hoe kan ik de lijst met contacten in mijn adresboek van Ziggo Mail rangschikken op alfabetische volgorde van de voornamen?Bij de instellingen voor mijn a...
Er is hier deze week glasvezel aangelegd door KPN. Ik heb al jaren last van een hele onstabiele verbinding tijdens gamen dus vraag me af Ziggo een deel k...
Hallo Ziggo, Willen jullie mijn connectbox op IPv4 Only zetten, zodat ik van portforwarding gebruik kan maken. Mvrgr. OHM
Kan iemand mij vertellen wat de maximale afstand is voor: 1. de wifipod t.o.v. de CB (=Connect Box) 2. de WiFiPods onderling Ik wil namelijk: 1 wifipod a...
Voor het melden van digitale werkbonnen moet er een bepaalde poort op het modem worden opengezet, namelijk poort 443. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat...
Goedemiddag, Is het mogelijk een nieuwe modem toegestuurd te krijgen? De modem die wie nu hebben (UBEE-EVW3200) is al redelijk oud en waarschijnlijk de o...
Omdat ik niet meer mijn mails kan versturen, doordat mijn uitgaande mail. geblokkeerd is, wil ik het wachtwoord van mijn mailadres wijzigen. Maar dat luk...
Can someone please help to know how can I disable ipv6 from my router? Because of it some of my work link are getting block.
Beste Ziggo,Blij dat ik sinds vandaag online ben via Ziggo.Graag vraag ik u om IPv6 uit te schakelen zodat alles via IPv4 verloopt.Dit zodat ik IPv4 port...
Ik heb een voor mij vreemd probleem. Het is gebleken dat ik al minstens een halfjaar geen mail meer van de ANWB (nieuwsbrieven@anwb.nl) ontvang. Op de si...
Ik gebruik al meer dan een jaar de Wifipods van Ziggo (vanuit de Pilot waarin ze nog Plume SuperPods genoemd werden). Na contact met Ziggo klantenservice...
Zoals veel mensen op de community al eerder vermeld hebben, ik kan geen DHCP range aanpassen op mijn Gigabox.Gebeld met de (zakelijke) support, krijg te ...
Graag zou ik portforwarding in willen stellen, maar waarschijnlijk is dit niet mogelijk omdat we ipv6 aan hebben staan. Is dat (liefst met behoud van hui...
Hallo Mijn zoon krijgt geen toegang tot een bepaalde site van zijn school. Het lukt op geen 1 apparaat in huis. Hij werkt nu op de wifi vd buren waarmee ...
Hello,I recently installed Ziggo SmartWifi modem.Internet is working ok, but I want to install also the Wifi booster and the SmartWifi app (on my Android...
Beste Ziggo, zouden jullie mijn connectbox kunnen omzetten van Ipv6 naar Ipv4. Ik wil graag via VPN van afstand op mijn thuis computer werken en krijg de...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
40 | |
18 | |
6 | |
3 | |
3 |