wisselvallig wifi signaal. schiet steeds van hoog naar laag Opgelost
Mijn wifi signaal schiet steeds van hoog naar laag. Wanneer het laag is valt wifi steeds even weg.
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn wifi signaal schiet steeds van hoog naar laag. Wanneer het laag is valt wifi steeds even weg.
vernieuwen lukt niet via sms en of papieren post help
Hallo, Heb een start internet abonnement bij Ziggo, de snelheid zou moeten zijn 50mbit down en 5mbit up.Deze snelheid heb ik ook prima gehaald met normaal gebruik van de router, maar was zeer ontevred...
Ik gebruik een online boekhoudprogramma. Ik produceer daauit een overzicht van te betalen facturen. Bij het gebruik van Internetbankieren blijkt het boekhoudprogramma alle contact te hebben verloren. ...
Hallo allemaal, Ik heb een probleem met mijn upload snelheid op de Horizon mediabox. Mijn download snelheid is perfect stabiel en daar ben ik ook zeer tevreden over. Alleen mijn upload snelheid is erg...
Sinds jaren gebruik ik webspace van Ziggo. Ook het gastenboek is in gebruik. Volgens mij konden we vroeger (2015) het gastenboek beheren via mijnZiggo. Alleen daar kon je berichten verwijderen. Bij Zi...
Hallo, Ik host mijn eigen website op een Synology NAS met vast ingesteld IP adres in het thuisnetwerk. Voor de buitenwereld is de website gewoon te benaderen dus ga ik er vanuit dat de juiste poorten ...
Ik heb een Ziggo Connectbox in Bridge staan en heb er een eigen wachtwoord ingezet.Dit wachtwoord heb ik netjes genoteerd maar hij geeft plotseling aan dat het ongeldig is.Ook kan ik geen inlognaam in...
Beste medewerker Ziggo,Kunnen jullie mijn modem op IPv4 only instellen. Dit zodat ik gebruik kan maken van port forwarding.Dank
Hi gang,Ik weet, ik weet… dit soort waarschuwingen hebben niet enorm veel nut omdat diegene die hier vatbaar voor zijn ze toch nooit lezen. Afin.Vandaag opende ik mijn browser en gebeurde mij dit: Een...
Volgens de helpdesk van Ziggo kan ik een extra mailbox aanmaken.Dus niet een alias maar een zelfstandige aparte mailbox.Kan dat wel op één huisadres?Alvast dank.Alfons.
Mijn nieuwe Norton Security Deluxe geeft de volgende melding:“Verbindingsfout.Uw huidige netwerk blokkeert VPN-verbindingen.Wijzig uw netwerk en maak opnieuw verbinding.” Zou wel fijn zijn als ik mijn...
Ik ben een TP link deco m9 aan het installeren met een ap maar krijg een paar vragen. En wat moet ik daar invullen. Bv verbindingsoort denk PPTP moet zijn klopt dat en daarna moet ik iets invullen bij...
Hi, I was wondering is there a way to make port forwarding available? Cause i’ve been looking in my connect box settings, there was nothing, i saw some other post about that, and guides but there is n...
Safe Online opnieuw installeren lukt niet op Desktop omdat Mijn Ziggo aangeeft dat het aanwezig is ondanks gebruik F-secure verwijderingsprogramma! Wat moet ik doen om Safe Online terug te krijgen?
Op mijn PC wordt automatisch een web-pagina geopend van Ziggo Customer Beloningsprogramma.Dit is een soort enquete waarbij je enkele vragen moet beantwoorden en daar kun je een Samsung telefoon winnen...
Dag Forum,Ik wil via de Ziggo Connect Box alleen het Wifi gastennetwerk beschikbaar stellen. Het gewone Wifi netwerk wil ik uitschakelen, omdat ik wil werken met een Unifi Switch en enkele Access Poin...
Las ergens dat deze App een goed inzicht zou kunnen geven over de Wifi dekking in je huis.Alleen zag ik dat Ziggo wat informatie van mij wil, ik neem aan voor de werking van de App.Alleen wat ik niet ...
Ik krijg bij de E-mail-Instellingen de melding: Invalid sieve credentials. Ik kan dan ook bepaalde instellingen niet aanpassen. Ik heb bijvoorbeeld nu de functie ingeschakeld om de mails door te sture...
Voor wie het nog niet gemerkt heeft:Momenteel is er een storing waardoor playlists en gebruikerskanalen niet meer bekeken kunnen worden (foutmelding).Ligt dus niet aan je Ziggo aansluiting.
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
54 | |
41 | |
12 | |
6 | |
5 |