Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 10.9KOplossingen
  • 15.7KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Cisco 3925 in bridge vervangen voor Arris (Connectbox) ? Opgelost

Kunnen jullie mij adviseren in deze kwestie,Ik heb een aantal jaren nu een cisco modem die in brigde die uitstekend werkt in combinatie met een Asus RT-AC68U. Nu heb ik bij de mediabox next een nieuwe...

MaartenBl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Eigen router achter Connect Box Opgelost

Ik wil mijn eigen router gebruiken achter de Connect Box (CB).Als ik de info hierover op dit Forum goed begrepen heb, moet de CB dan modem worden.In mijn CB is echter geen mogelijkheid om de CB om te ...

Erving door Gedreven Raadgever
  • 55 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 17 Likes

Outlook voor Android versie 9 synchroniseert geen nieuwe emails. Onopgelost

De eerste email dateert van 4-4-2018 en daarna zijn er nog honderden. Maar die komen niet binnen. Ik heb op verschillende manieren de account in te stellen. Handmatig, automatisch, maar het haalt niet...

Accespoint en router problemen Opgelost

Hoi iedereen,Wie kan mij blij maken door mij te helpen met onderstaand probleem.Enige tijd geleden heb ik mijn oude router vervangen door een nieuwe. Ik had wat verbindingsproblemen en ik verdenkte mi...

RobbieN door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Standaard internetapparatuur en Ziggo standpunt vrije modemkeuze Opgelost

Waar vind ik informatie over / een overzicht van welk kabelmodem (met of zonder WiFi) Ziggo op enig moment bij zijn verschillende particuliere abonnementen levert?Verder ben ik erg benieuwd naar de st...

Gemini030 door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Snelheid is niet wat het zou moeten zijn. Opgelost

Ik had internet 250 mb. Dit met kabel aangesloten via een Cisco box op mijn airport extreme. Al die jaren dat ik daarmee draaide had ik deze snelheid. Nu heb ik mijn abonnement verhoogd naar 500 MB. O...

FAKNL door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Easeus website onbereikbaar via Ziggo Opgelost

Ik kan al een tijdje https://www.easeus.com/ niet benaderen via Ziggo. Ik krijg dan constant "Connection refused". Dacht steeds dat de site down was maar nu blijk ik hem via tele2 normaal te kunnen be...

Nick999 door Expert
  • 3916 Topics
  • 225 Oplossingen
  • 1080 Likes

Kom niet op safe-online site na Windows update Opgelost

Ik heb gemerkt dat mijn f secure safe online niet meer heeft ge-update na 22 juni 2019. Na advies van klantenservice heb ik de de software gedeinstalleerd. Nu wil ik safe online weer installeren maar ...

poort forwarding webcam xp Onopgelost

Hoi, ik heb een connectbox en werkt met webcam xp met poortnr 8080 zodra ik beeld heb wordt ik naar een paar tellen er uit geknikkerdheb uiteraard, dit ook met een andere computer gebrobeerd werkt dus...

No ever door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Poortforwarding instellen Opgelost

Ik moet poort 8888 openzetten ivm met registratie flightsim onderdeel,nu zit in "regel toevoegen"achter lokaal ip staat mijn ip adres 2 een vakje waar ik wat in moet vullen,weet niet wat,daaronder Lok...

peter_69 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Switch aan WLan met VLan veilig? Onopgelost

Alvast: Ja ik weet het Totaal overkill maar ik vind het leuk om met me netwerk te kooien Ik ben bezig me netwerk uit te berijden, en het liefst will ik all mijn netwerk gear op het zolder zetten, gel...

Marfnl door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NAS niet te bereiken van buiten af Opgelost

Ik heb een connectbox modem en daar op aangesloten een accespoint van Asus, de DHCP staat uit in het accespoint en de ip adressen worden netjes geregeld door het modem.Zover gaat het dus goed en via h...

kruijf door Gedreven Raadgever
  • 296 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 72 Likes

Niet Ziggo emailadres kan niet via Ziggo wifi Mail uitsturen Opgelost

Ik heb 2 email adressen (niet Ziggo) waarbij het niet mogelijk is om mail uit te sturen via ziggo WiFi. Dit is wel mogelijk als ik het 4G netwerk gebruik of VPN opzet. Fout treedt op sinds ik het nieu...

Uitgaande mail bij 2de PC, via Thunderbird, werkt niet. Onopgelost

Uitgaande mail bij 2de PC of laptop, via Thunderbird, werkt niet, mail wordt met dezelfde instelling als PC 1 niet verzonden, Opmerking is: Het bericht kan niet worden verzonden, wachttijd voor de ver...

Snarf106 door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Remote inloggen connectbox Opgelost

Ik wil iets aanpassen in mijn Connectbox maar ben niet thuis om dit te doen. Kan ik vanaf een andere netwerk remote inloggen op mijn eigen connnectbox thuis?Zoja hoe doe ik dat?

ErikH79 door Gedreven Meedenker
  • 25 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen