Bridge modus Alleen-lezen Opgelost
Hallo, zou een van jullie de bridge modus van mijn modem willen aanzetten aub?Alvast bedankt.
Hallo, zou een van jullie de bridge modus van mijn modem willen aanzetten aub?Alvast bedankt.
Bij security, misschien domme vraag: Moeten de opties: Enable IP adress filtering, Domain Filtering en MAC filtering aangevinkt worden. En waar dient dit...
hallo allemaal ik heb vandaag mijn modem in bridge moes laten zetten omdat anders ergens pptp vpn server niet gedeeld word. nu loop ik tegen het volgende...
Wij hebben al sinds Donderdag middag jongstleden geen internet meer. Op Vrijdag geprobeerd de nieuwe next box met modem aan te sluiten. Dit ging dus niet...
Graag wil ik opnieuw om hulp vragen bij het werkend krijgen van mijn Synology Hyper Backup.In maart heb ik ook een keer via dit forum om hulp gevraagd en...
Hallo,Om bij bestanden te komen moet ik via Sharepoint van Microsoft een verificatiecode ontvangen op mijn ziggo-mail. Echter ontvang ik deze codes niet ...
Wij krijgen 1 van de 2 smartWifi pods niet werkend. We zien hem staan bij Mijn Netwerk in de SmartWifi app (met een rood uitroeptekentje) maar tijdens he...
Deze vraag is al eerder gesteld en zogenaamd opgelost, maar dat is niet het geval. Het gaat om deze melding die verschijnt als je in je modem wil inlogge...
Hi, Is het mogelijk IPv6 uit te schakelen in verband met wat gekke probleemjes met VPNs? Groet,Mark
Een paar jaar geleden heb ik meegdraaid in het Betatest programma van Ziggo voor het testen van de Plume Pods. Deze heb ik nog altijd en bevallen goed.Al...
Ik ben een gameserver aan het opzetten die nu werkt in LAN. Maar van buitenaf is de server nog niet benaderbaar. Ik heb poort 27015 geforward in te horiz...
Sinds begin deze maand zijn er constant storingen bij ons. Bijna dagelijks. We konden 1 week lang weinig TV kijken, dit vanwege een slecht signaal. 1 wee...
Hallo Mijn Modem is nu al heel oud en hij valt dagelijks wel eens uit. Ik wou graag een nieuwe modem hebben. J Westra
Is er iemand die mijn bridge modus weer kan aanzetten
Hallo, Kan een moderator voor mij IPv6 uitschakelen, ik kan geen VPN op mijn Apple TV gebruiken hierdoor namelijk.Is het ook mogelijk dat dit de reden is...
Hallo, Ik heb een connect box en sinds vandaag werken mijn lan poorten niet meer (althans daar lijkt het op). Mijn Deco TP-link zegt steeds dat hij geen ...
Ik ben aan het kijken welk wifi kanaal het beste werkt bij mij thuis. Wanneer ik van kanaal wissel (2,4Ghz) valt het mij dat er altijd twee even sterke n...
Nadat ziggo (in de nachtelijke uren) even down is geweest, blijken mijn huis-apparaten allemaal nieuwe IP adressen te hebben. Dit is vervelend omdat bij ...
Hallo allemaal, Is er iemand met een vergelijkbaar probleem als het volgende: Eens in de zoveel tijd (kunnen een paar maanden overheen gaan) valt mijn in...
Ik heb een eigen server thuis waarop het programma Logwatch draait (een system log analyzer en reporter tool). Deze genereert 1 x per dag een logfile die...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.