Connectbox Giga in bridgemodus Alleen-lezen Opgelost
Kan een aanwezige ziggo medewerker misschien mijn Connectbox Giga in bridge modus zetten? dankjewel, Roel
Kan een aanwezige ziggo medewerker misschien mijn Connectbox Giga in bridge modus zetten? dankjewel, Roel
Enige tijd geleden account van chello van mijn account bij ziggo gehaald; nu heb ik deze weer nodig, maar ben mijn wachtwoord voor dit account vergeten. ...
HELP !!!Ik begrijp er helemaal niets van... we hebben 2 mobiele telefoons op 1 van de twee lukt het mij sinds kort niet dat ik de mail kan openen..want w...
SamenvattingIk probeer via TeamViewer Wake-on-LAN (WOL) werkend te krijgen zodat ik op afstand mijn computer aan kan zetten. Helaas lukt het niet om de p...
Sinds dat ik de Connect Box in gebruik heb ervaar ik problemen met het gebruik van een VPN of het downloaden van torrents. Na lang gedacht te hebben dat ...
Smart wifi app werkt sedert gisteren niet meer. Kan dus ook niet de smart wifi pod installeren.
Internet verbinding valt regelmatig uit. Het betreft een ConnectBox in BridgeMode. Regelmatig resetten dus. Heel lastig, komt altijd ongelegen en hoort n...
Goedemiddag, Sinds enkele dagen hebben we op elk apparaat (gsm, ipad, laptops) in huis "Belgisch" internet. Op basis van ons IP-adres krijgen we Belgisch...
Ik ben mijn e-mail van september en oktober kwijt.
Hallo in het topic Opgelost: Mail blijft hangen in Postvak uit Outlook for Andr... - Ziggo Community wordt aangegeven dat dit is opgelost. Dat is heel fi...
Ik woon in een appartement waar de Modem/Router in de meterkast staat op de overloop. Ver weg dus.Als voorzorg heb ik een WiFi Booster door Ziggo laten i...
Ik zou graag mijn modem in Bridge mode willen hebben. Al via het formulier op de Ziggo website geprobeerd maar dit lijkt niet te werken. Bij voorbaat dan...
Kreeg melding van dat ik gehackt ben Heb gedaan zoals in de mail staat (2 keer het wachtwoord veranderd) Maar heb nog steeds de blokkade erop zitten name...
Hallo, sinds gister kan ik bepaalde series niet meer kijken of vinden. Volgens Netflix heeft dit te maken met ; vpn, proxy of een unblocker. Het probleem...
Ik heb zojuist Ziggo 1Gb besteld, is sinds deze maand beschikbaar hier, en daar komt dus het nieuwe modem bij. Ik heb nu nog het 600/40 Mb abonnement met...
Vodafone op Mobiel en ook Ziggo SafeOnline. Onder Ziggo Safe Online zit "Finder" , maar hoe werkt dit precies? Ik heb ingesteld dat Finder mijn mobiele t...
Zou het ipv6 naar ipv4 voor mij omgezet kunnen worden zodat ik de mogelijkheid krijg om te portforwarden?
Sinds vandaag merk ik op dat Prefix Delegation niet meer lijkt te werken.Mijn setup:Internet - Ziggo Modem - Eigen router - PCInternet: locatie Drachten,...
Ik heb sinds een aantal weken, nadat ik bericht kreeg dat mijn modem was geüpdatet naar een smart modem, wifipods in huis. Geïnstalleerd middels de smart...
Ik zou graag ipv6 laten uitschakelen op mijn connectbox giga. Zodat ik het gebruikelijke ipv4 port forwarden terug krijg.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.