Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Ethernet-printer aansluiten op de Connectbox Opgelost

Ik heb een ConnectBox (model TG2492LG-ZG) geïnstalleerd en geprobeerd om hierop mijn netwerkprinter aan te sluiten. Deze verschijnt niet bij verbonden apparatuur. Ik moet deze toch een vast ip-adres g...

Harmen-2 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen wifi verbinding Mobiel Opgelost

Ik heb helaas weer hetzelfde probleem als ongeveer 2 jaar terug krijg geen wifi verbinding met mijn mobiel, tablet doet het wel alleenvalt dan de verbinding regelmatig weg.2 Jaar geleden zeer veel ell...

Dual-stack IPv6 Onopgelost

Ik kreeg verschillende antwoorden van de Ziggo helpdesk, en de laatste medewerker heeft mij aangeraden het op de community te plaatsen. Ik heb een Ziggo Compal Connectbox en Mediabox Next. Volgens de ...

Woet door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Kan ik mijn email overnemen Opgelost

hallo, binnenkort ga ik verhuizen en hem mijn Ziggo abonnement laten stopzetten .mijn vriendin heeft ook Ziggo.daarom wil ik mijn email adres mee overnemen anders moet ik die overal aanpassen.alleen a...

jb68 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aantal berichten in je inbox Onopgelost

Als ik mijn Ziggo webmail via de computer bekijk staan er slechts een aantal berichten in mijn inbox (ca. 5 tot 7). De overige zijn verdwenen. Kijk ik via mijn iPhone, dan zie ik alle berichten nog st...

Portforwarding in bridge mode Opgelost

Mijn modem staat al enige tijd in bridge mode met daarachter een Nighthawk(R) X4S R7800. Ik heb al geruime tijd een port forwarding ingesteld (port 5000). Deze werkt prima.Requests op deze poort worde...

Bengkel door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Problemen met PIA VPN Opgelost

Ik heb een VPN van Private Internet Access nu hebben ik van ziggo een aantal maanden terug een Connect Box gekregen als router toen de oude kapot ging. Nu wil deze VPN niet meer verbinden omdat hij ze...

FrankRidder door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Kan geen mail verzenden Opgelost

Hallo.Ik kan geen mail verzenden naar bepaalde adressen. Ik krijg dan bv onderstaand bericht.SMTP error from remote mail server after end of data:550 212.54.34.164 is not allowed to send mail from hot...

RobHotton door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen meldingen Whatsapp op Wi-Fi thuis Opgelost

Ik zit al een tijd met een erg gek probleem met mijn Samsung Galaxy S8. Wanneer ik thuis op mijn Wi-Fi netwerk zit krijg ik geen meldingen van Whatsapp. Wanneer ik op 4G zit, of een ander Wi-Fi signaa...

JochemPon door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Ook problemen met verbinding tussen mijn Arris modem en Sonos Opgelost

Mijn Arris modem werkt ook niet goed samen met mijn Sonos systeem help Desk gebeld en die gaven aan om mijn probleem hier te melden. Erg vreemd ik heb namelijk zelf ook al in de winkel was geweest en ...

Gerard91 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetconnectie problemen Opgelost

Goedemiddag!Ik heb sinds enkele weken een nieuwe connectbox.De laatste tijd heb ik prolemen met mijn connectie met internet.Het lijkt alsof het hapert.Soms laden websites traag. Youtube filmpjes worde...

meentje door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifibooster inloggen Opgelost

Gisteren WiFi booster draadloos geïnstalleerd en met enige moeite internet verbinding via iPhone en iPad mini. Vandaag ziet hij het netwerk (voldoende bereik) maar geeft steeds wachtwoord fout. Hersta...

Rick.Bos door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Beste instellingen WIFIbooster Onopgelost

Ik heb het gevoel dat ik online gemixte antwoorden vindt op een vraag dat ik heb. Het heeft allemaal te maken met het instellen van mijn WIFIbooster (via internetkabel)Even meer context:1 modem1 Wifib...

Tip-Top door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Google Assistant Sonos werkt niet goed Opgelost

Hallo allemaal,Ik heb sinds een paar dagen Google Assistant geinstalleerd op Sonos. Echter als ik iets vraag aan de assistent zegt deze dat er iets fout gaat en probeer het over een paar seconden opni...

RRJ door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Publieke ip adres in lokale netwerk benaderen hoe? Onopgelost

Hoi,wij hebben thuis een NAS draaien, deze kan ik prima benaderen via het lokale ip adres van de NAS.De juiste poorten staan open in de router zodat ik via mijn mobiel mijn NAS (Via mobiele netwerk) o...

menno31 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet werkt niet of is heel traag Opgelost

Ik heb sinds oktober 2018 een ziggo abonnement op de mediabox voor internet en tv. Al de eerste maanden begon de mediabox problemen te vertonen. Het internet werkt niet of heel traag. Ik start de medi...

Babettededa door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe wifi dekking het beste te verbeteren op bovenverdieping? Opgelost

Ik ben niet zo thuis in de Ziggo aparatuur ik gebruik zelf thuis Ubiquiti AP's met een pfSense router. Ik heb in de 20 jaar dat ik klant ben van Ziggo altijd eigen aparatuur gehad.Nu zat ik zonet met ...

Guido64 door Expert
  • 271 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 37 Likes

PS4 upload 2.8mbs Opgelost

Hallo,sinds een paar weken alles in 1 , internet max (500/40)Het enige dat we hier doen met het internet is gamen, maar onze ps4’s halen slechts 2,8’mb upload met een uitschieter naar 7. Maar negen va...

Osscar door Raadgever
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet verbinden met Connect Box in Bridge mode Opgelost

Naar wat ik hier gelezen heb kun je de Bridged Box benaderen met 192.168.100.1maar het lukt me niet.Iemand een idee hoe dan wel?

Guuz door Gedreven Raadgever
  • 33 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Bridge mode Connectbox Opgelost

Ik heb sinds kort een TP-link deco P7 (mesh) aangeschaft. De wifi van de connectbox heb ik uitgezet en de eerste deco aangesloten met kabe. Op zich werkt het wel goed.Nu lees ik elders op het forum da...

Asro door Gedreven Raadgever
  • 97 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 39 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen