Connect Box herstart regelmatig Alleen-lezen Opgelost
Hallo, Ik ervaar het probleem net zoals meerdere gebruikers dat de Connectbox op willekeurige momenten lijkt te herstarten.Graag hiervoor ondersteuning. Alvast bedankt.
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, Ik ervaar het probleem net zoals meerdere gebruikers dat de Connectbox op willekeurige momenten lijkt te herstarten.Graag hiervoor ondersteuning. Alvast bedankt.
Goedemiddag, Na een tijdje mild onstabiel internet ervaren te hebben, is het voor de tweede opeenvolgende dag voorgekomen dat de connectbox opnieuw opstart (tenminste daar lijkt het op). In de logging...
Beste medewerker Ziggo, Ik heb op een andere post gezien dat het mogelijk is om op mijn modem IPv4 Only in te stellen.Kunnen jullie dit regelen? Ik heb dit nodig om port forwarding te gebruiken.
Ik ben al een tijdje opzoek om de port forwarding functie (voor het gamen) in mijn Connectbox DS-Lite te krijgen maar deze staat alleen op een IPv6 ingesteld hoe kan ik deze omzetten naar een IPv4 Onl...
Hallo,Graag wil ik dat de IPv6 op mijn modem (Connect Box) wordt uitgeschakeld, dit omdat hierdoor mijn zakelijke VPN connectie niet goed werkt. Via de Ziggo Servicedesk ben ik doorverwezen naar deze ...
Wij hebben hier een Alles in 1 pakket met 300/30 Mbps. Ik maak zelf met name gebruik van een bekabelde verbinding (Cat 5E) op een moderne PC, maar het probleem doet zich ook voor met de wifi-verbindin...
Ik heb mijn giga connectbox vandaag ontvangen. De oude connectbox stond in bridge mode.Ik zie nergens hoe ik de giga connectbox in bridge mode kan zetten of staat hij daar al in?DankFrans
Afgelopen maandag-op-dinsdag nacht had Ziggo werkzaamheden aangekondigd en sinds die tijd heb ik een regelmatig herstartend modem (een standaard witte Connectbox). Het lijkt er op dat alle downstream ...
Goedemiddag, Op mijn nieuwe werk maken ze gebruik van een whitelist op basis van IPv4 adressen zodat werknemers (veilig) thuis kunnen inloggen op de zaak. Nu kom ik erachter dat mijn IPv4 adres vaak (...
Ik wil op de begane grond al mijn apparaten bedraad aansluiten maar kom daarvoor een paar aansluitingen te kort op de Connect box hoe kan je dit probleem oplossen
Beste, omdat bij ons thuis de WiFi verbinding steeds vaker wegvalt ben ik op dit forum terecht gekomen. Allereerst ben ik met mijn iPad naar Coolblue langs gegaan om allerlei testen te ondergaan. Met ...
Ik heb iets vreemds de laatste weken, ik krijg soms op momenten heel veel fouten in de log bij "fouten na RS" en soms zoveel dat ik ook T3 timeouts krijg en het modem zich zelf reset, dat is soms meer...
Hallo,Ik probeer in te loggen op de modem via http://192.168.178.1/ om de wifi uit te zetten omdat ik de deco wifi boosters in gebruik heb. Het lukt echter steeds niet omdat het ingevoerde wachtwoord ...
Hallo, Ik heb net het logbestand van de Connectbox bekeken en zie dat ik elke dag meerdere TR069 meldingen heb. Is dit normaal?
Hallo Ziggo, Wij hebben al tijden last van internet dat regelmatig uitvalt. Nieuwe router gekocht, verschillende WiFi repeaters en boosters geprobeerd maar het probleem blijft. Het enige waar het wat ...
Hallo,Ik heb al eerder een topic gehad, Zie de link hieronder:)https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Hoge-ping-Ping-spikes-Jitter-spikes/m-p/799726#M73421In dit topic kan ik niet meer reageren, Vanda...
Ik zou graag bij het bereiken van het tijd limiet instellen dat internet ook wordt geblokkeerd op mijn zoons PC. Deze instelling meen ik ooit bij de eerste installatie gezien te hebben maar kan deze n...
Ik ben over van Outlook 2010 naar outlook 2019. In outlook 2019 (microsoft 365) zie ik ingekomen mails ouder dan 3 weken niet meer terug in mijn inbox. Via de zoekfunctie kan ik nog wel oude mails ter...
Sinds gisteren een nieuw modem ontvangen (Ubee UBC1318ZG) via deze community als vervanging van mijn Arris Connectbox. De problemen die ik had met de Connectbox zijn opgelost waar ik heel blij mee ben...
Een tijd geleden werd ziggo mail account ineens onbruikbaar op outlook voor android. Dit gebeurde ook bij vrienden op dat moment maar daar waar bekenden binnen een paar dagen weer gebruik van de app k...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
64 | |
41 | |
11 | |
9 | |
7 |