Gmail - "Unauthenticated email from ziggo.nl is not accepted" Opgelost
Als ik vanuit mijn gmailapp een mail verstuur (vanaf alias xxxxx@ziggo.nl) n komt de volgende melding terug: 550 5.7.26 Unauthenticated email from ziggo....
Als ik vanuit mijn gmailapp een mail verstuur (vanaf alias xxxxx@ziggo.nl) n komt de volgende melding terug: 550 5.7.26 Unauthenticated email from ziggo....
Tja, ik krijg al vanaf 12 augustus bijna elke dag een smsje dat er gewerkt word aan een storing en daarin word dan ook een datum vermeld wanneer hij waar...
Beste ziggo zou ik mijn oude ubee uvw3200 nu in bridge mode ook kunnen omruilen voor een Ubee UBC1318ZG in bridge mode?
Hallo, Ik heb hier al meerdere topics en meerdere monteurs gehad. Alles werkt op zich goed, alleen viel mij in de log van het modem op dat de uncorrectab...
Ik ben sinds kort begonnen minen van crypto.Nu dien ik een port open te zetten maar dit is niet mogelijk.Ik kom tot het punt ''voeg nieuwe regel toe'' ma...
Ik krijg van Ziggo meldingen dat mijn mailbox bijna vol is. Outlook gebruikt voor een lokale kopie slechts 1,1 GB (.ost file). Maar Ziggo mail claimt dat...
Zou mijn ipv6 uitgeschakeld kunnen worden? Mvg,awa01
Verbinding val af en toe weg , valt het meest op als spotify word afgespeeld op slimme speaker , tevens heb ik gemerkt dat op dat moment ook de telefoon ...
Ik heb de wifipods ontvangen maar bij de installatie kom ik niet verder dan netwerk optimalisatie. De knop “van start gaan” kan ik zo vaak indrukken als ...
Wij hebben een 75 mbits abonnement met nog het oude zwarte modem zonder Intel Puma chipset, en daar kies ik ook bewust voor omdat de Intel Puma chipset m...
Hallo, Voor mijn werk ondersteun ik een applicatie die gebruik maakt van web services op https://crs.valsparautomotive.com/api/public. Dit heeft al jaren...
Hi! sinds kort heb ik een apparaat in mijn netwerk waarvoor een poort open gezet moet worden. Mijn netwerk bestaat uit een ziggo connect box waarop een N...
Goedemiddag,Ik heb een mail gekregen dat ik nu ook IPV6 ondersteuning hebt.Echter ik krijg het niet werkend en ondertussen heb ik wat op het web gezocht ...
ik word helemaal gek van spammail waarbij het mailadres eindigt op @chocolate.com. Dit mailadres veranderd continu. Is het mogelijk om alle mail eindigen...
Ik gebruik ESET internet security. Laatst is mn modem gereset en nu werkt de optie van Live grid server niet meer. Krijg een foutmelding ,et het verzoek ...
goedemorgen, de wifi pods werkten niet meer lampje bleef knipperen, de pods verwijderd in de app, kan ze nu niet meer opnieuw toevoegen in de app, geeft ...
Hallo ik heb een vraag mijn vanguard nat type staat op Moderate ik zou deze op open willen alleen ik krijg het niet voor elkaar ik voer bij het ip het ze...
Hallo, Ik heb een abo voor 300mbs. Mijn modem is een Copal Connectbox (de witte) van Ziggo; Met een kabel haalt mijn laptop (5 jaar oud) ca 250mbs. Mijn ...
Beste Wij hebben al enige tijd problemen met de Technicolor TC7210 modem.De wifi verbinding valt steeds vaker weg en de modem moet regelmatig gereset wor...
Ik heb sinds een week internet van ziggo in mijn nieuwbouwhuis. Lekker snel maar ik loop tegen allemaal problemen aan met het thuiswerken door ipv6. Kan ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.