Wifi snelheid erg matig Opgelost
Hallo, Ik heb een abo voor 300mbs. Mijn modem is een Copal Connectbox (de witte) van Ziggo; Met een kabel haalt mijn laptop (5 jaar oud) ca 250mbs. Mijn ...
Hallo, Ik heb een abo voor 300mbs. Mijn modem is een Copal Connectbox (de witte) van Ziggo; Met een kabel haalt mijn laptop (5 jaar oud) ca 250mbs. Mijn ...
Beste Wij hebben al enige tijd problemen met de Technicolor TC7210 modem.De wifi verbinding valt steeds vaker weg en de modem moet regelmatig gereset wor...
Ik heb sinds een week internet van ziggo in mijn nieuwbouwhuis. Lekker snel maar ik loop tegen allemaal problemen aan met het thuiswerken door ipv6. Kan ...
Goedendag,Graag zou ik het gebruik van IPv6 op mijn netwerk hebben uitgezet.Alvast bedankt,Merijn
Sinds vanmorgen krijg ik met 1 e-mailadres een andere layout als ik in webmail zit. Met andere e-mailadressen krijg ik geen veranderingen. Maakt niet uit...
Goedemorgen Beste Leden, Na voor de tweede keer geprobeerd is het mij niet gelukt om de 3 boosters werkend te krijgen. Gebeld met Ziggo alleen een monteu...
Ik merk ineens vandaag dat ik geen IPv6 meer beschikbaar heb en alleen IPv4. Ik heb zelfs niks veranderd aan het modem dus weet niet precies wat er aan d...
Ik kan mijn nat type niet open krijgen op Call of Duty Vanguard enig idee hoe dit kan ? De rest van de spellen zijn wel open. Ik heb alles al geprobeerd ...
Waarom staat erbij ziggo community dat een ubee modem verouderd is en wordt vervangen als iemand in mijn straat problemen heeft met Whatsapp berichten la...
Wat zijn de instellingen voor de netgear orbi 752 in verband met ipv6 van ziggo. De router van ziggo staat in bridge modus. De orbi staat nu via automati...
“Ik heb het probleem dat de draadloze verbinding op Apple apparaten via (Ziggo) acces point en powerline adapters na enige tijd wegvalt. Hoe los ik dit o...
Hoi, Ik heb onlangs smart wifi pods van Ziggo ontvangen. Als ik het goed begrepen heb nemen deze pods het Wifi management over van mijn Connect Box en wo...
Hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen... Ik probeer al zo'n 5 weken DualStack-Full te activeren op mijn modem. Dit zorgt ervoor dat ik een IPv4 e...
Hi, In verband met poortforwarding wil ik graag enkel IPv4 op mn connectbox. Klopt het dat ik dat hier kan laten aanpassen? MvgMarnix
Ik heb nu anderhalf jaar de smartwifi box van Ziggo, maar jammer genoeg is het moment gekomen waarop deze kuren begint te vertonen. Ik heb de hoofdaanslu...
Ik heb de pods bij mijn schoonouders geïnstalleerd maar deze zitten op een ander wifi signaal dan waar alle apparaten op werken. Hoe kan ik dit wijzigen?...
Hallo Allemaal, Wij hebben hier het volgende probleem, wat in de afgelopen weken erger begint te worden. Eerst was het 1 a 2 keer per maand dat het int...
Mijn e-mail adres funktioneert al sinds 12-02-2021 niet meer en was mijn hoofdmail adres, krijg dagelijks een bericht via microsoft outlook, dat zij geen...
Beste Community, moderators en ziggo mods. Als is inlog op mijn connectbox mis ik een aantal instelpagina's op mijn connect box nl:upnpportforwardingport...
Ik heb de laatste paar weken regelmatig een korte internet uitval. Het is slechts steeds een paar seconden, maar het ligt vermoedelijk niet eens aan het ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.