Wifi valt steeds weg Alleen-lezen Opgelost
Ruim een week is er een slechte wifi internetverbinding. Connectbox al meermaals gereset. Regelmatig van de stroom af. Bekabeling volgens boekje. Al 23 jaar klant en deze problemen nooit gehad. TV “st...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ruim een week is er een slechte wifi internetverbinding. Connectbox al meermaals gereset. Regelmatig van de stroom af. Bekabeling volgens boekje. Al 23 jaar klant en deze problemen nooit gehad. TV “st...
Hi guys. Im about to go for Ziggo as my new isp. Before I make last clap I want to ask you if my modem could be placed in the living room. The green cable is situated in the ‚meterkast’ outside apartm...
Sinds een paar dagen heb ik last van instabiele wifi. Daarnaast is sinds de laatste snelheidsverhoging ook mijn internetverbinding regelmatig slecht. Vandaag ontdekte ik dat de inloggegevens van mijn ...
Gisteren en eergisteren even met WiFi aan het stoeien geweest en de nieuwe Smart WiFi app op mijn iPad geïnstalleerd. Ik heb met de app eerst alle vetrekken in de woning en in de tuin de WiFi sterkte ...
Sinds een aantal weken kan ik niet meer mail sturen of beantwoorden met Outlook for Android gekoppeld aan mijn Ziggo account. Via outlook op mijn desktop lukt dat wel. Dit probleem doet zich voor geko...
Hallo,Om een hardnekkige spammer te blokkeren heb ik de volgende 2 e-mail filter regels uitgeprobeerd: Regel 1:VoorwaardenVan (bevat): spammer@spamDomein.comAan (bevat): mijnEmail@chello.nl ActiesAfwi...
Beste Ziggo, Wij hebben al jaren een router van Ziggo, de Ubee EVW3200. Wij merken dat steeds frequenter het internet wegvalt. Kan het zijn dat deze router verouderd is? Met groet.
Sinds vorige week gebeurd het regelmatig dat de wifi verbinding wegvalt om na een paar minuten weer online te zijn. Erg storend omdat ik een NAS heb staan waar meerdere mensen gebruik van maken en dus...
Op mijn terras heb ik geen wifi, komt waarschijnlijk door het dubbel glas.Kan ik nu met een wifi pod buiten wel wifi krijgen?
Hoi, Na behoorlijk lange tijd last te hebben van instabiel internet, voornamelijk jitter issues mbt gamen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice en is er een monteur ingepland. Deze monteur i...
Zoals vele andere mensen hier heb ook ik het probleem met de Connectbox en de trage 6in4 SIT Tunnel. Via de klantenservice al geprobeerd mijn Connectbox modem te laten omruilen voor een Ubee die wel f...
Sinds +/- twee weken ben ik heel veel e-mails kwijt in mijn in-box. Ik mis e-mails van de periode 18-08-21 t/m 14-02-21. Tot twee weken geleden had ik deze e-mails nog wel, maar opeens waren ze verdwe...
Kan op geen enkele manier inloggen op de wifi booster om de netwerknaam en wachtwoord te wijzigen.
Ik heb een mesh-systeem met TP-Link. Ik heb de Connectbox in de bridgemode staan. De Deco is ingesteld op router. Het probleem is dat ik mijn blu-ray-speler van Sony niet draadloos krijg aangesloten. ...
Ik heb de smartwifi pods geïnstalleerd en mijn bereik is inderdaad beter, maar ik lijk geen contact te krijgen met apparatuur dat op mijn fysieke poorten op hetzelfde (connectbox) zit aangesloten. Tip...
Goedemorgen, kunnen jullie de modem naar IPV4 omzetten, zodat ik gebruik kan maken van port forwarding? Bedankt alvast!
Wat een gedoe, hele ochtend geen internet en dus niet kunnen werken!!. En ook nu nog steeds geen wifi. Inloggen op de connectbox is niet mogelijk, want krijg de melding "Het is nog niet gelukt om een ...
Ik heb een bijzondere storing sinds een paar weken. De internet snelheid (Bekabeld en direct aangesloten op de connectbox!! ) gaat ineens 10x trager. Download gaat van 600 Mbps naar 40, en upload van ...
Hallo allemaal, Onze Connectbox is verbonden met een ASUS RT-AC67U die verbonden is met nog een RT-AC67U en een ASUS RT-AC66U B1. De Connectbox staat in router modus. Voorzover ik het goed begrijp, zo...
Goedenmiddag. Ik wordt geconfronteerd met het volgende probleem: Ik maak gebruik van de voicemail-to-email functie,waarbij ingesproken voicemailberichten doorgestuurd worden naar mijn ziggo emailbox,h...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
62 | |
40 | |
10 | |
8 | |
6 |